Zie hierboven, ze staat er al bij! En ook in de OP met ava en al!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent hier meer dan welkom hoor; Greessie slingert je zo in het lijstje (als ze het nog kan vinden)
Of er gezoend gaat worden in de jacuzzi weet ik niet natuurlijk, want daar ben ik niet. Maar oh-oh is helemaal in de mood, dus dat moet goedkomenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Tuulk! Als er dan ook maar wel gezoend gaat worden tijdens die jacuzzi date, want dat hoort nou eenmaal bij jacuzzi vind ik
Zei je nu echt het M woord!?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi. Ik vind dat we ooit in dat oord met zijn allen een meet moeten houden.
En dan het water controleren op voorbijzwemmende kwakjes en rennende mossels
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Bamba het volgende:
Dank je!! Dan wil ik er wel bij!! Dan heb ik ook nog even de tijd om iedereen beter te leren kennen en mezelf berucht bekend te maken.
Ik heb hier een luie kitten op mn borst liggen...alhoewel z'n favoriete plekje tussen mn benen is ()als ik in de kleermakerszit zit met de laptop op z'n harses
.
Wil je ook in de OP?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Hoorde ik t nou goed dat vanavond Sticky en Sweet van Madonna op Ned 3 komt????
Och gut, ElisaB hoort weer iemand praten over een poes tussen de benen en ze wordt weer wakkerquote:
Laat me nog maar even oefenen in bijhoudenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je ook in de OP?
Ik wil niemand dwingen hoor, maar iedereen moet wel zelf even gillen als hij/zij dat wil
quote:
Ik wil niet dat iemand zich gepasseerd voeltquote:
Helemaal prima! Wel gillen als je er ooit aan toe mocht zijn he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Laat me nog maar even oefenen in bijhoudenvind het zo stom in een OP te staan als ik niet (meer) post dus even rondkijken tot nog toe leuk!!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Och gut, ElisaB hoort weer iemand praten over een poes tussen de benen en ze wordt weer wakker
Kwamen we er zo niet op?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
In een jacuzzi het Songfestival kijken
Dat is toch wel de ultieme vorm van tofheid!
Okidokiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil niet dat iemand zich gepasseerd voelt
[..]
Helemaal prima! Wel gillen als je er ooit aan toe mocht zijn he?
Hoe is het met hem?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Bamba het volgende:
Dank je!! Dan wil ik er wel bij!! Dan heb ik ook nog even de tijd om iedereen beter te leren kennen en mezelf berucht bekend te maken.
Ik heb hier een luie kitten op mn borst liggen...alhoewel z'n favoriete plekje tussen mn benen is ()als ik in de kleermakerszit zit met de laptop op z'n harses
.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil niet dat iemand zich gepasseerd voelt
quote:
Rotmokkel!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil niet dat iemand de boot mist he
Dat zou vervelend zijn hè, als jullie op texel gaan jacuzzisongfestivel-meeten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heeft Greys geen boodschap aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boek maar! Ik kom wel in badpak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |