Ik zeg: rukhuttenmeet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
De jacuzzi-songfestival date is een prive date met oh-oh!
Maar we moeten ook maar eens een F&F date houden in dat Belgische verdorven oord!
(Lijkt me echt best lachen) Dan heb je dus echt je eigen bar, zwembad, jauzzi, stoomkabine enzo
Ze hebben drie 'eilandjes' en houden er ook kinderfeestjes, dus zo eng zal het er niet zijn. In het gastenboek lees ik ook alleen maar dat de mensen het er allemaal zo schoon vinden en ook in de recensies op andere fora enzo lees ik alleen goede berichten. Dus mijn angst voor voorbijdrijvende kwakjes van de voorganger zal ongegrond zijn.
Beter nog, neem die hondjesquote:
Oh! Oh!quote:
Chihuahua kopen?quote:
Als je die dingen aan mij verkoopt ben je echt een slechte baas.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chihuahua kopen?
Korthaar langhaar reu teef Hoer, slet, autist, wat je zoekt ik heb het!
Als MrSubtle de moeite is ben je kanshebbertquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je die dingen aan mij verkoopt ben je echt een slechte baas.
Niet aan eenquote:
Sorry neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chihuahua kopen?
Korthaar langhaar reu teef wat je zoekt ik heb het!
Hou voor mij maar geen plekje vrij in de rij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als MrSubtle de moeite is ben je kanshebbert
Karel is niet half zo autistisch meer als ie was en samen met Kees issie net zo een snolquote:
quote:
Nou ik acht de kans vrij klein dat ik honden dr uit zou gooien voor een vent hoor ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry neeik moest wel lachen..als het puntje bij paaltje komt doe je het dan nog?
Ons Jackie is net stevig genoeg om ons te overlevenen is getraind in lawaai maken als er iemand richting de teentjes komt...
Wil wel een pup erbij (om het oudje weer een beetje op te fleuren en als gezelschap).
Ja, dus? Klopt toch wat ik zeg?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Karel is niet half zo autistisch meer als ie was en samen met Kees issie net zo een snol
Oh god ja, moet ik daar ook vast een lijstje voor maken?quote:
Zeg, en komt er nog een foto van jou? Het is allemaal leuk dat ik gekeurd word en zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als MrSubtle de moeite is ben je kanshebbert
Ik heb geloof ik als enige hier jouw foto niet gehad dus NEE!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg, en komt er nog een foto van jou? Het is allemaal leuk dat ik gekeurd word en zomaar ik heb geen 30 wilde vrouwen in een topic klaar staan die jou bestoken met intieme vragen en een foto van je lospeuteren
Begin maar vast met het Lijstje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god ja, moet ik daar ook vast een lijstje voor maken?
Wat was het ook alweer? We hebben het Kots & Bats huisje en het Scrabble huisje he?
Is dat een request?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg, en komt er nog een foto van jou? Het is allemaal leuk dat ik gekeurd word en zomaar ik heb geen 30 wilde vrouwen in een topic klaar staan die jou bestoken met intieme vragen en een foto van je lospeuteren
Wij geloven niet in trouwen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Heb je zelf nou geen foto gezien van je aanstaande, oh-oh?
Ik heb hem ook niet hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik als enige hier jouw foto niet gehad dus NEE!
Zal ik je anders even painten? Of heeft Elisa je al eens gezien, want die kan dat veeeeel beter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En ikke dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, wild van tijd tot tijd...Maar heb nog geen foto gezien hoor...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aanstaande vriendje.quote:
Jaaaa painten!!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je anders even painten? Of heeft Elisa je al eens gezien, want die kan dat veeeeel beter.
batserquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Aanstaande vriendje.
Aanstaande dogwalker.
Aanstaande batser.
Aanstaande danspartner.
... vul maar in
Toch een rukhuttenmeet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Begin maar vast met het Lijstje.![]()
Volgens mij waren we ook al aardig op weg met een huttenindeling.
Oh-Oh bestoken met intieme vragen..hmmm ga even denkenquote:
Ja doe! Een compositietekening!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je anders even painten? Of heeft Elisa je al eens gezien, want die kan dat veeeeel beter.
Dat woord heb ik hier geleerd. Ik geloof van Loveless.quote:
Het werkt het best als je met 5 dolle vrouwen iedere seconden een post plaatst... dat zorgde bij mij voor de blinde paniek en ongeremde antwoordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh-Oh bestoken met intieme vragen..hmmm ga even denken
Kun je dat niet aan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doe! Een compositietekening!
En het lijstje voor de rukhuttenmeet tegelijk met het Secret Santa lijstje wordt zelfs MIJ - lijstjesgeilert ten top - iets teveel denk ik
Vrouwen, je kunt niet met en niet zonder ze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het werkt het best als je met 5 dolle vrouwen iedere seconden een post plaatst... dat zorgde bij mij voor de blinde paniek en ongeremde antwoorden
Oh ik dacht dat ze MrSubtle ging painten, my badquote:
IK wel, maar jullie nietquote:
Oh sorry heb nog geen tentakels dus dat zit er niet inquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het werkt het best als je met 5 dolle vrouwen iedere seconden een post plaatst... dat zorgde bij mij voor de blinde paniek en ongeremde antwoorden
Ik kan het wel aan hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze MrSubtle ging painten, my bad
[..]
IK wel, maar jullie niet
Ik heb anderhalve maand zestien lijstjes per dag geplaatst tijdens de Asielactie, remember?
Met een pup? Die wil ik zien! Ik ben dol op tiepups!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog wel een mooie foto van mn boobs met een pup er op
Zien!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog wel een mooie foto van mn boobs met een pup er op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |