abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 april 2002 @ 17:32:03 #1
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3950200
Okay even het volgende:

Ik heb de laatste tijd nogal het idee dat de sfeer wat minder aan het worden is.. Zal er best mee temaken hebben dat de voetbalcompetitie nu richting de ontknoping gaat met de bijkomende spanningen maar even in het algemeen, het is erg jammer dat ik opgevangen heb dat er een aantal gebruikers zijn die het toch minder leuk zijn gaan vinden om in sport te posten en dat kan toch niet de bedoeling zijn?!

Kortom ik wil bij deze vragen om het een beetje leuk te houden.. Vooral het gescheld op elkaar moet echt ff wat minder want daar is dit forum niet voor bedoeld! Dat er af en toe wat onenigheid is of een verhitte discussie is geen probleem maar ga niet teveel op de man spelen.

Ik wil dit topic ook gebruiken om even wat meningen te peilen en/of suggesties te vragen om de sfeer in dit forum samen te verbeteren. Ook over het gevit op elkaars topics en het proberen een topic wat je niet aanstaat zo te vervuilen dat het opslot gaat (wat door bepaalde personen een paar keer gedaan is) wil ik het graag hebben. Dit forum is namelijk van iedereen evenveel en niet alleen van degenen die hier dagelijks posten! Die openen niet allemaal iets wat een ander graag ziet en dat hoeft ook niet.

En dan gebruik ik deze gelegenheid ook om nog even met klem ontkennen dat ik bij het sluiten van topics ooit heb gekeken naar over welke club het gaat, dit mag misschien soms zo lijken voor sommigen maar ik neem toch aan dat een moderator zijn clubvoorkeuren mag hebben?

Mocht dit alles wat overdreven overkomen dat kan kloppen want het merendeel van de sportforumers houdt zich aan deze toch niet al te rare regels..

Zover voor nu..

Ps. alles wat hier niet contructief bedoelt is zou verwijdert kunnen worden zodat dit topic ook echt nut heeft!

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_3950357
Ik vind het juist geweldig..Vroeger was Sport soms een beetje dood enzo...Nu zijn er velen nieuwe mensen gekomen en is het veel leuker geworden om de discussies enzo te lezen..
pi_3950380
Gewoon een gele en rode kaart invoeren net zoals de NS
  woensdag 24 april 2002 @ 17:51:43 #4
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3950390
Ik vind dat er juist meer sfeer is gekomen,vroeger was het hier altijd zo'n ongelofelijk dooie boel.
Moet je eens op een echt voetbalforum van een club komen,daar wordt toch op elkaar gekankerd dan is het hier nog zeer vredig.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_3950401
quote:
Op woensdag 24 april 2002 17:51 schreef CAZZO het volgende:
Ik vind dat er juist meer sfeer is gekomen,vroeger was het hier altijd zo'n ongelofelijk dooie boel.
Moet je eens op een echt voetbalforum van een club komen,daar wordt toch op elkaar gekankerd dan is het hier nog zeer vredig.
eeens
  woensdag 24 april 2002 @ 18:00:51 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3950499
Af en toe een steek onder de gordel uitdelen tegen je "tegenstanders" is best lachen toch?

Uitdelen en incasseren vind ik zo!

De meeste sportliefhebbers kunnen ook op zijn tijd op een fatsoenlijke manier met elkaar praten, uitzonderingen daargelaten!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 24 april 2002 @ 18:08:28 #7
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3950579
Een beetje jennen moet kunnen maar het kan ook tever gaan en daar heb ik het over. Tuurlijk kan het altijd erger en het is mooi dat het idd wat drukker aan het worden is Maar ik hoop te voorkomen dat dit een forum wordt als een hoop anderen waar vanalles over en weer vliegt maar dat kan ik dus niet alleen.
pi_3950630
quote:
Op woensdag 24 april 2002 17:50 schreef RiXiR het volgende:
  woensdag 24 april 2002 @ 18:17:07 #9
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3950670
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:08 schreef Machiel het volgende:
Maar ik hoop te voorkomen dat dit een forum wordt als een hoop anderen waar vanalles over en weer vliegt maar dat kan ik dus niet alleen.
Kun je niet een redelijk objectieve Fok!-er aanstellen als jouw co-moderator?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_3950885
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

ja, dat doen we dus niet!
pi_3950909
* DJ_Saucage voelt zich als PSV-er hier toch wel in de minderheid op dit Sportforum

Maar kvind de sfeer hier niet slecht hoor, en er wordt best redelijk gereageerd op de topics!

woensdag 24 april 2002 @ 18:39:00 #12
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3950933
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:36 schreef DJ_Saucage het volgende:
* DJ_Saucage voelt zich als PSV-er hier toch wel in de minderheid op dit Sportforum
Chelloboy is trouwens niet echt spraakzaam de laatste dagen!
pi_3950976
Klopt...

kheb altijd t gevoel dat PSV-ers, en Feyenoorders zoals Franky in de minderheid zijn tegenover de Ajacieden hier op dit forum.

woensdag 24 april 2002 @ 18:42:59 #14
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3950979
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik voel mij trouwens NIET aangesproken..Omdat ik daar geen reden toe zie

-
  woensdag 24 april 2002 @ 18:44:02 #15
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3950997
quote:

[..]

Ik ben HEEEEEEEEL objectief..
Net zoals Arma, Franky en Cazzo
-
pi_3951016
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

yeah rite
dat zal wel ironisch bedoelt zijn
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3951045
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:42 schreef DJ_Saucage het volgende:
Klopt...

kheb altijd t gevoel dat PSV-ers, en Feyenoorders zoals Franky in de minderheid zijn tegenover de Ajacieden hier op dit forum.

nee ik en CAZZO dan. ik ben hier de enige Fries
stop met zeuren man
tis gewoon dat alle PSV-ers en Feyenoorders stil zijn geworden omdat ajax bovenaan staat

even over de sfeer nog
ik vind al die onzinposts over ajax de sfeer echt verzieken
teveel topics draaien steeds uit op dat iedereen begint te roepen dat ajax kampioen wordt
daar moet wat aan gedaan worden

pi_3951058
Zeuren... nee nee da was zo nie bedoeld...

Kheb hier gewoon neer gezet wat ik d8...

btw. khad t over de beste 3 clubs dus niet over Heerenveen

woensdag 24 april 2002 @ 18:51:04 #19
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3951066
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:45 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

yeah rite
dat zal wel ironisch bedoelt zijn

joh..
-
pi_3951067
quote:
Op woensdag 24 april 2002 17:32 schreef Machiel het volgende:
Okay even het volgende:

Ik heb de laatste tijd nogal het idee dat de sfeer wat minder aan het worden is.. Zal er best mee temaken hebben dat de voetbalcompetitie nu richting de ontknoping gaat met de bijkomende spanningen maar even in het algemeen, het is erg jammer dat ik opgevangen heb dat er een aantal gebruikers zijn die het toch minder leuk zijn gaan vinden om in sport te posten en dat kan toch niet de bedoeling zijn?!

Kortom ik wil bij deze vragen om het een beetje leuk te houden.. Vooral het gescheld op elkaar moet echt ff wat minder want daar is dit forum niet voor bedoeld! Dat er af en toe wat onenigheid is of een verhitte discussie is geen probleem maar ga niet teveel op de man spelen.

Ik wil dit topic ook gebruiken om even wat meningen te peilen en/of suggesties te vragen om de sfeer in dit forum samen te verbeteren. Ook over het gevit op elkaars topics en het proberen een topic wat je niet aanstaat zo te vervuilen dat het opslot gaat (wat door bepaalde personen een paar keer gedaan is) wil ik het graag hebben. Dit forum is namelijk van iedereen evenveel en niet alleen van degenen die hier dagelijks posten! Die openen niet allemaal iets wat een ander graag ziet en dat hoeft ook niet.

En dan gebruik ik deze gelegenheid ook om nog even met klem ontkennen dat ik bij het sluiten van topics ooit heb gekeken naar over welke club het gaat, dit mag misschien soms zo lijken voor sommigen maar ik neem toch aan dat een moderator zijn clubvoorkeuren mag hebben?

Mocht dit alles wat overdreven overkomen dat kan kloppen want het merendeel van de sportforumers houdt zich aan deze toch niet al te rare regels..

Zover voor nu..

Ps. alles wat hier niet contructief bedoelt is zou verwijdert kunnen worden zodat dit topic ook echt nut heeft!

Ben het helemaal met je eens, het sportforum bezoek ik ook niet meer, want het is een en al afkraken, schelden, etc....

Jammer, dit is niks voor Fok......

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  woensdag 24 april 2002 @ 18:51:41 #21
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3951076
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:51 schreef David Letterman het volgende:

Jammer, dit is niks voor Fok......

Zit jij op een ander Fok! forum toevallig?!?!?!?
-
  woensdag 24 april 2002 @ 18:53:00 #22
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3951088
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:48 schreef _Fulton_ het volgende:
ik ben hier de enige Fries
Joh, dat nemen we je niet kwalijk..Daar kan je niks aan doen!
-
pi_3951092
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Joh, dat nemen we je niet kwalijk..Daar kan je niks aan doen!

pi_3951101
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zit jij op een ander Fok! forum toevallig?!?!?!?

Nee.....bekijk het nou objectief, het lijkt soms wel Feyenoord - Ajax met de reacties.......
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  woensdag 24 april 2002 @ 18:57:02 #25
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3951132
quote:

[..]

nee ik en CAZZO dan. ik ben hier de enige Fries
stop met zeuren man
tis gewoon dat alle PSV-ers en Feyenoorders stil zijn geworden omdat ajax bovenaan staat

Ik ben niet stil!

En ik blijf bij het feit dat de sfeer best goed is, ik was het afgelopen weekend zowaar met Tokoboy (ajacied red.) eens!

Maar Fulton heeft wel gelijk met zijn opmerking over te veel onzinnige topics en "ajax wordt kampioen" forums.

Veel van deze onderwerpen kunnen makkelijk in een ander Topic geschreven worden.

pi_3951137
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:54 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Nee.....bekijk het nou objectief, het lijkt soms wel Feyenoord - Ajax met de reacties.......

Is toch niet erg??
  woensdag 24 april 2002 @ 18:59:35 #27
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3951153
quote:

[..]

Iig geval jij en dat schaap niet

Maaruh kan t nou AUB een keer gewoon serieus

quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:57 schreef DJ_Saucage het volgende:

[..]

Is toch niet erg??

De manier waarop t vaak gebeurd is wel erg ja! Komt ookwel omdat er zo gigantisch gehapt wordt op een soms niet zo serieus bedoelde opmerking.

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 24-04-2002 19:04]

pi_3951164
Serieus: kvind t er hier niet slecht aan toegaan, ik vind dat af en toe wat heftiger reageren op mekaar juist wel leuk... houdt er beetje de sfeer in... anders is t zo rustig...
  woensdag 24 april 2002 @ 19:02:11 #29
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3951176
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:59 schreef Machiel het volgende:

[..]

Iig geval jij en dat schaap niet

Maaruh kan t nou AUB een keer gewoon serieus

Ik doe serieus!

Je kunt toch iemand aanstellen als mede-moderator!

Er zijn hier genoeg mensen op het Forum die (redelijk) objectief zijn! Ik hoor daar overigens niet bij, maar dat terzijde!

woensdag 24 april 2002 @ 19:07:24 #30
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3951217
Okay het is opzich een idee maar denk niet echt dat dit nodig is. Zal eens overleggen in admin wat andere mods ervan vinden.
pi_3951237
ik kom nog niet zo lang op het sport forum maar ik vind het hier best okay, dat gescheld op elkaar is toch niet al te serieus te nemen!

(en dat hier veel Ajacieden zitten is ook wel tof!)

AJAX KAMPIOEN!!!!!!!!!!!

woensdag 24 april 2002 @ 19:10:40 #32
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3951239
Maar nog even over de sfeer, het valt me op dat diegene die zich (vaker) ongenuanceerd uitlaten meestal de mensen zijn die niet tot nauwelijk posten op het Sportforum.

De vaste(re) posters laten zich ook wel eens af en toe gaan, sport blijft hoe dan ook een gevoelig onderwerp.

Maar omdat de vaste(re) posters van elkaar weten dat er ook serieus gepost/gediscusieert wordt/kan worden bestaat er toch nog zoiets als "wederzijdse respect"...ahum.... als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Mensen die menen door ruig te schelden hun debuut te maken op het Forum worden genadeloos neergesabeld.

pi_3951646
quote:
Op woensdag 24 april 2002 19:07 schreef Machiel het volgende:
Okay het is opzich een idee maar denk niet echt dat dit nodig is. Zal eens overleggen in admin wat andere mods ervan vinden.
als je het doet neem dan wel iemand die echt vaak aanwezig is en ook meediscussieert. Je kan wel iemand nemen die onpartijdig is maar als ie er nooit is heb je er niks.

heb ik al gezegt dat ik heel onpartijdig kan zijn

woensdag 24 april 2002 @ 20:01:54 #34
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_3951657
De sfeer op het forum is gewoon goed. Het is wat levendiger geworden nu er meer mensen komen.
Dat mensen elkaar weleens aanvallen hoort erbij. We zijn immers supporters van verschillende clubs. Ik heb het niet op @j@ksieden en zij waarschijnlijk ook niet op mij, tja jammer dan, maar dat wil nog niet zeggen dat we niet gewoon met elkaar kunnen discussieren..Zo is het tussen iedereen supportersschare wel. Dus om nou te zeggen dat de sfeer anders is geworden, nee.
A.M.A.B
  woensdag 24 april 2002 @ 20:17:53 #35
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3951859
Dat is langzaam zo gegroeit denk ik, het is iig vooral in voetbaltopics.. Tuurlijk zullen een Ajacied en een Feyenoorder of tegenwoordig een Utrechter eerder mot krijgen waar dan ook maar een beetje respect voor elkaar meer vraag ik niet hoor
  woensdag 24 april 2002 @ 20:40:13 #36
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_3952102
Is het echt zo erg? Volgens mij wordt het sportforum nu pas voor het eerst vaak gebruikt... als je een jaar geleden keek dan werden er misschien 3 postings per dag gedaan. Dan had je helemaal geen sfeer, nu is die misschien wat gespannen maar ik vind hem niet slecht...
pi_3952435
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 24 april 2002 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]

--------------------------------------------------------------------------------
is terug in zn grot gekropen

second place is the first loser
  woensdag 24 april 2002 @ 21:12:53 #38
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_3952535
quote:

[..]

Ik ben hier de enige Fries...

*Kuch

* Juan Zueco is ook Fries

J.

P.s. AJAX wordt kampioen.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  woensdag 24 april 2002 @ 21:29:35 #39
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3952767
Ik vind de sfeer juist uitstekend hier. Maar ik geef dan ook niet echt om voetbal (behalve als het om John Bosman gaat).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 april 2002 @ 22:22:52 #40
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_3953596
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Af en toe een steek onder de gordel uitdelen tegen je "tegenstanders" is best lachen toch?

De meeste sportliefhebbers kunnen ook op zijn tijd op een fatsoenlijke manier met elkaar praten, uitzonderingen daargelaten!

Ik ben het met deze pleuris F'noorder eens ...

(maar alleen maar omdat-ie ook voor LFC is )

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 24-04-2002 22:27]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_3953624
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

en ik de objectiefste van allemaal!!

AJAX kampioen

pi_3953714
Het hoort gewoon bij voetbal. Je kan de topic ook een beetje ontwijken.

Jammer dat de F1 het voetbal van de motorsporten aan het worden is.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 april 2002 @ 22:35:16 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3953755
laten we het NOG eens over ajax en feyenoord hebben...

boring

pi_3953883
quote:
Op woensdag 24 april 2002 21:12 schreef Juan Zueco het volgende:

[..]

*Kuch

J.

ja maar jou zie ik nooit
  woensdag 24 april 2002 @ 22:47:39 #45
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3953924
Sportief reageren idd

donderdag 25 april 2002 @ 00:46:28 #46
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_3955594
quote:
Op woensdag 24 april 2002 21:12 schreef Juan Zueco het volgende:

[..]

*Kuch

J.

P.s. AJAX wordt kampioen.

quote:
Op woensdag 24 april 2002 22:47 schreef Myster_E het volgende:
Sportief reageren idd

[afbeelding]

En das 3, ik vind het nu wel een beetje overdreven worden hoor...
pi_3955735
Mja Machiel, ik vind het eigenlijk wel meevallen, de "slechte sfeer" in het Sport-forum.

CAZZO die altijd Ajax af loopt te zeiken, en met die vage smilies van hem, daar moet ik altijd wel om lachen ignorance is bliss zeggen we maar en dat geldt ook voor andere gasten hier. Het is gewoon een voetbalsfeertje (in de voetbaltopics dan he). En daar hoort een beetje provoceren en schelden nou eenmaal bij. Op de tribunes in het stadion hoor je mensen ook schelden en vloeken als het minder goed gaat, het hoort erbij..

Het is iets anders als je hier topics of reacties zou krijgen die echt duidelijk over de schreef gaan. Waarin alleen maar (hard) gevloekt wordt tegen elkaar en beledigd.
Maar een beetje taunten en provoceren hoort er nou eenmaal bij..

De verandering van sfeer zoals door sommige (IMO non-regulars) werd geconstateerd, heeft misschien ook iets te maken met het feit dat jij een tijdje niet kon modden, en dat de andere mods nooit in Sport kwamen. Toen werd het hier misschien een beetje meer anarchistisch, maar dat heb ik nooit als vervelend ervaren.

ik stel me ook wel beschikbaar hoor, als sport-mod. ben voor Ajax, dus men zal wel klagen over het Ajax-mod-blok dan maar toch denk ik zelf wel objectief te zijn. Ik ga echt geen "feyenoord kampioen" topics sluiten, of dergelijke reacties wissen ed. Ieder zijn gebrek zullen we maar zeggen, en dat respecteer ik

Ow, vergeet ik het bijna

Ajax Kampioen!

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_3955768
Dr.Daggla:
Gem. aantal posts/dag 45
Ben iig wel vaak aanwezig..Kan ook heel objectief zijn :)ZELFS als het op Ajax aankomt..
-
pi_3956519
Ik denk dat ik maar niet solliciteer op de job van mod...! lijkt me niet erg verstandig.....
ja, dat doen we dus niet!
  donderdag 25 april 2002 @ 08:57:17 #50
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_3956806
Smoeldriaan zal er zich ook eens tegenaan bemoeien.

Het aantal onzinnige topics loopt idd de spuigaten uit. Ik kan me voorstellen dat zoiets andere of nieuwe gebruikers doet afschrikken. Topics als roep hier zus en roep hier zo moeten gewoon direkt gesloten worden. Zo'n discussie kun je prima voeren in voorspellingstopics over de beker of het kampioenschap. Dat daar een beetje strijd wordt geleverd tussen de diverse supporters lijkt me logisch en maakt het een en ander ook wat interessanter. Mensen die niet tegen dat zogenaamde gescheld kunnen (joden, kakkerlakken, gloeilampen, boeren, ....) moeten gewoon niet zo'n topic ingaan.

Wat wel prettig zou zijn, dat men on-topic blijft, en dus in een Feyenoord UEFA topic niet gaat lopen zeveren over Ajax, PSV of iets anders.

Wat een goede ontwikkeling is zijn de centrale topics, bijv. die van wielrennen en die van F1. Misschien zinvol om per (grote) eredivisieclub een centraal topic te maken waarin al het nieuws omtrent die club op te nemen, muv van de wedstrijden en voorspellingen waarvoor je apparte topics kunt aanmaken.

bijv
[Voetbal]Centraal Ajax Topic
[Voetbal]Centraal Feyenoord Topic
[Voetbal]Centraal PSV Topic
[Voetbal]Centraal Heerenveen Topic speciaal voor Fulton
[Voetbal]Centraal Twente Topic speciaal voor Cazzo
[Voetbal]Centraal Goude Gids Divisie topic
[Voetbal]Centraal Premier League topic
[Voetbal]Centraal CL topic
[Voetbal]Centraal UEFA cup topic
[Voetbal]Centraal Amstel Cup topic
enz.....

topics als:
Den Bosch fans supporters geweerd uit Arena
Ajax fans willen demonstreren in Rotterdam
John Bosman stopt met ballen
Mark van Bommel...
Grensrechter beschoten bij Feyenoord - NAC
Zwaanswijk is een t*fuslul!
Primeur bij Camboer Leeuwarden
Wat een eikel die Stijn Vreven!!!
kunnen dan gesloten worden waardoor het een stuk overzichtelijker en aantrekkelijk wordt. Iedereen kan dan kiezen over welke club hij nieuws wil lezen en dat is dan een bewuste keuze.

Hard, gemeen en snel
pi_3956857
Inderdaad vind ik ook dat het niveau dramatisch omlaag is gegaan, wat voor 99% te danken is aan de vele voetbaltopics. Nou ben ik al niet bepaald een liefhebber van dit spelletje (ik kan voetbal echt niet als een sport zien), ik vind het nog dramatischer dat elkaar beledigen, ruzie maken/zoeken enz enz blijkbaar bij het hele voetbal gebeuren hoort.

Wat mij betreft kan erg veeeel strenger gemodereert worden hier, zeker wat voetbal betreft (kort houden die jongens, doet met "in het echt" ook )

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_3956880
Ik heb het idee dat alle voetballers wel eens vergeten dat het een sportforum is, maar inmiddels is het meer een voetbalforum geworden. Als dat zich in extremis gaat doorzetten dan krijg je hetzelfde als er bij Veronica op hun sportforum is gebeurt: een forum met zo'n 25 tot 20 vaste users die alleen maar elkaar afzeiken. Daar moet een beetje voor opgepast worden denk ik
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  donderdag 25 april 2002 @ 09:17:33 #53
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3956968
FOK! is een afspiegeling van de maatschappij dus het is niet zo vreemd dat hier soms harde taal gesproken wordt, wel ben ik het eens dat er af en toe wat genuanceerder gereageerd mag worden. Actie=reactie!

Vocale strijd is niets mis mee, maar onderbouw het

Ik zal bij deze ook proberen me af en toe in te houden

pi_3957729
quote:
Op donderdag 25 april 2002 01:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dr.Daggla:
Gem. aantal posts/dag 45
Ben iig wel vaak aanwezig..Kan ook heel objectief zijn :)ZELFS als het op Ajax aankomt..
yeah rite. 2 ajaxmods, dat hebben we echt nodig
iemand die niet fan is van 1 van de top-3 clubs lijk me meer gepast
  donderdag 25 april 2002 @ 10:45:12 #55
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_3957848
quote:
Op donderdag 25 april 2002 09:07 schreef Atrimar het volgende:
Ik heb het idee dat alle voetballers wel eens vergeten dat het een sportforum is, maar inmiddels is het meer een voetbalforum geworden. Als dat zich in extremis gaat doorzetten dan krijg je hetzelfde als er bij Veronica op hun sportforum is gebeurt: een forum met zo'n 25 tot 20 vaste users die alleen maar elkaar afzeiken. Daar moet een beetje voor opgepast worden denk ik
Daar lijkt het inderdaad wel een beetje op, maar aan de andere kant kunnen de voetballiefhebbers daar weinig aan doen. Ik ga geen topic openen over turnen en ik zal er ook niet op reageren, omdat het me totaal niet boeit. De enige reden waarom ik wel eens op het sportforum zit is voor het voetbal. Daarnaast is voetbal de best bekeken sport [by far] dus is het logisch dat er het meest over wordt geluld.

En om dan te zeggen dat wij de overige sportforum bezoekers wegjagen vind ik erg vreemd. Je hoeft een topic toch niet te lezen als de titel je al niet aanstaat.

Ik ben het trouwens ook eens met fulton die zegt dat er teveel ajax topics worden geopend, maar hij vergeet er wel bij te zeggen dat deze vaak worden geopend door anti-ajacieden. Elk miezerig berichtje omtrent ajax, wordt hier breed uitgemeten. Daar moet mee worden opgehouden en er moet terug worden gekeerd naar de essentie.

Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_3957888
quote:
Op donderdag 25 april 2002 08:57 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
bijv
[Voetbal]Centraal Ajax Topic
[Voetbal]Centraal Feyenoord Topic
[Voetbal]Centraal PSV Topic
[Voetbal]Centraal Heerenveen Topic speciaal voor Fulton ja die was er al maar daar postte niemand
[Voetbal]Centraal Twente Topic speciaal voor Cazzo
[Voetbal]Centraal Goude Gids Divisie topicis er al
[Voetbal]Centraal Premier League topic is er al
[Voetbal]Centraal CL topic
[Voetbal]Centraal UEFA cup topic
[Voetbal]Centraal Amstel Cup topic
enz.....

topics als:
Den Bosch fans supporters geweerd uit Arena
Ajax fans willen demonstreren in Rotterdam
John Bosman stopt met ballen
Mark van Bommel...
Grensrechter beschoten bij Feyenoord - NAC
Zwaanswijk is een t*fuslul!
Primeur bij Camboer Leeuwarden
Wat een eikel die Stijn Vreven!!!
kunnen dan gesloten worden waardoor het een stuk overzichtelijker en aantrekkelijk wordt. Iedereen kan dan kiezen over welke club hij nieuws wil lezen en dat is dan een bewuste keuze.

ja het is wel een goed idee om een centraal ajax topic te maken om de discussie rond ajax te voeren.
En een central Eredivisie topic zodat er niet voor elke wedstrijd een nieuw topic komt.
maar al die nieuwe topics houder er wel wat leven in.
wie gaat er nou een camboer topic bekijken? niemand toch
terwijl zo'n nieuw topic nog wel wat aandacht trekt
en zo'n incident als grensrechter beschoten mag ook best een eigen topic krijgen.
  donderdag 25 april 2002 @ 10:52:07 #57
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3957941
quote:
Op donderdag 25 april 2002 10:45 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Elk miezerig berichtje omtrent ajax, wordt hier breed uitgemeten. Daar moet mee worden opgehouden en er moet terug worden gekeerd naar de essentie.

Dat is niet alleen hier zo, lees de kranten, kijk tv. Gister ook weer, echt om te

Den Bosch heeft al jaren problemen met vervoer (vorig jaar kwamen ze met stadsbussen) en nu heeft het opeens te maken met op stapel staande rellen. Er is een grote heise tegen alles wat Ajax heet atm gaande in de media

pi_3958099
quote:
Op donderdag 25 april 2002 09:04 schreef BarBaar het volgende:
Inderdaad vind ik ook dat het niveau dramatisch omlaag is gegaan, wat voor 99% te danken is aan de vele voetbaltopics. Nou ben ik al niet bepaald een liefhebber van dit spelletje (ik kan voetbal echt niet als een sport zien), ik vind het nog dramatischer dat elkaar beledigen, ruzie maken/zoeken enz enz blijkbaar bij het hele voetbal gebeuren hoort.

Wat mij betreft kan erg veeeel strenger gemodereert worden hier, zeker wat voetbal betreft (kort houden die jongens, doet met "in het echt" ook )

Tsja....

Ik ben als wielerliefhebbende Fokker tamelijk subjectief, maar ik vind dat de laatste tijd inderdaad het aantal voetbaltopics de pan uit rijst.

Het zijn bovendien ook nog eens van die heel kinderachtige topics, waar Ajax, PSV en Feyenoord- fans elkaar belachelijk maken omdat hun 'rivaal' verloren heeft. Zeer flauw.

donderdag 25 april 2002 @ 11:07:39 #59
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_3958136
quote:
Op donderdag 25 april 2002 10:48 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

ja het is wel een goed idee om een centraal ajax topic te maken om de discussie rond ajax te voeren.
En een central Eredivisie topic zodat er niet voor elke wedstrijd een nieuw topic komt.
maar al die nieuwe topics houder er wel wat leven in.
wie gaat er nou een camboer topic bekijken? niemand toch
terwijl zo'n nieuw topic nog wel wat aandacht trekt
en zo'n incident als grensrechter beschoten mag ook best een eigen topic krijgen.

Het gaat ook om het idee, de precieze uitvoering laat ik over aan de modjes. Maar het hangt uiteindelijk van de posters af dat ze ook in die topics gaan reageren en niet direct iets nieuws openen. Een centraal Ajax, Feyenoord en PSV topic lijkt me iig geen overbodige luxe! Overige topics over die clubs muv specifieke wedstrijden mogen wat mij betreft dan gelijk worden gesloten.
Hard, gemeen en snel
pi_3958195
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:07 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Het gaat ook om het idee, de precieze uitvoering laat ik over aan de modjes. Maar het hangt uiteindelijk van de posters af dat ze ook in die topics gaan reageren en niet direct iets nieuws openen. Een centraal Ajax, Feyenoord en PSV topic lijkt me iig geen overbodige luxe! Overige topics over die clubs muv specifieke wedstrijden mogen wat mij betreft dan gelijk worden gesloten.

Dan ook een centraal Champions League- topic, een centraal Uefa Cup- topic en een centraal WK- topic.

Ik heb ook een centraal topic voor eendagskoersen, en een centraal topic voor etappekoersen geopend. Werkt prima en zeer overzichtelijk.

donderdag 25 april 2002 @ 11:18:56 #61
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_3958326
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:11 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dan ook een centraal Champions League- topic, een centraal Uefa Cup- topic en een centraal WK- topic.

Ik heb ook een centraal topic voor eendagskoersen, en een centraal topic voor etappekoersen geopend. Werkt prima en zeer overzichtelijk.

Helemaal mee eens! Bij het wielrennen werkt het prima. Voor gtote evenementen kun je dan een extra topic openen zoals de Tour de France.

Dus tot nu toe de volgende centrale topics gewenst?
Centraal Ajax Topic
Centraal Feyenoord Topic
Centraal PSV Topic
Centraal Champions League Topic
Centraal UEFA CUP Topic
Centraal Amstel Cup Topic
Centraal Gouden Gids Divisie Topic
Centraal Premier League Topic

een centraal WK topic lijkt me ook een uitgemaakte zaak. Anybody?

Hard, gemeen en snel
  donderdag 25 april 2002 @ 11:20:24 #62
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3958344
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:18 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Bij het wielrennen werkt het prima. Voor gtote evenementen kun je dan een extra topic openen zoals de Tour de France.

Dus tot nu toe de volgende centrale topics gewenst?
Centraal Ajax Topic
Centraal Feyenoord Topic
Centraal PSV Topic
Centraal UEFA CUP Topic
Centraal Gouden Gids Divisie Topic
Centraal Premier League Topic

een centraal WK topic lijkt me ook een uitgemaakte zaak. Anybody?

Zet utreg der ook bij dan, is wel zo eerlijk....
pi_3959772
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:00 schreef FrankyMcG het volgende:

Klopt. En wat je even later zei over dat met name de incidenteel in dit forum postende mensen diegene zijn die wel eens de sfeer verzieken klopt in mijn ogen ook. Onder de vaste posters zit (helaas) een aantal overduidelijke pubertjes, maar die neemt mag ik aannemen niemand echt serieus meer nadat je daar een post of 5 van gezien hebt van 8e klasse zaterdag amateur niveau kwa inhoud/humor.

En uiteraard heb ik een teringhekel aan met name Ajakkus en FC Den Bosch, maar ik kan prima discussieren met Doc, Beelzebub, Schanulleke, Armageddon etc (Hel, ik ken ze allen kwa gezicht) en ook met fans van clubs waarmee ik werkelijk niets heb.

Enige wat mij momenteel af en toe stoort is echt onnodig persoonlijk gescheld en een eindeloze 2 spraak tussen users die elkaar koste wat kost willen aftroeven en het laatste woord willen hebben, waarbij het (verrassend) na 2 post al zo ongeveer nergens meer over gaat.

O, en het aantal topics over elke scheet die er in de UFO wordt gelaten is soms wat erg overdreven, maar goed...

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 25-04-2002 13:25]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 25 april 2002 @ 13:55:10 #64
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3960233
Als ik het hier zo lees zijn de vaste(re) posters tevreden over de sfeer, alleen moeten de Topics wat centraler!

Lijkt me doen, toch?

donderdag 25 april 2002 @ 13:57:00 #65
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_3960249
quote:
Op donderdag 25 april 2002 13:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Als ik het hier zo lees zijn de vaste(re) posters tevreden over de sfeer, alleen moeten de Topics wat centraler!

Lijkt me doen, toch?

Machiel, wat vind jij????
Hard, gemeen en snel
  donderdag 25 april 2002 @ 14:09:56 #66
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3960409
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:20 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Zet utreg der ook bij dan, is wel zo eerlijk....

donderdag 25 april 2002 @ 14:13:20 #68
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3960411
Ieder cluppie zijn eigen topic!

Misschien kun je ook nog een soort van "Stamkroeg Topic" openen, voor slap gelul over allerhande sportgerelateerde onzin!?

pi_3960434
Ik ben het er wel mee eens dat ere wat verbeterd kan worden. Zelf doie ik de laatste tijd ook met regelmaat wat flauwe posts, maar ik wordt een beetje tureluurs van al die ajax topics. Het zijn net pissebedden die onder een steen vanadaan gekropen zijn. E daar heb ik misschien ook een beetje melig op gereageerd, ik zal dat niet meer doen en proberen mijn steentje bij te dragen.

Dan wil ik ook niet meer in elk topic de tekst ajax kampioen en jouduh etc. zien want daar wordt ik zo moe van..

donderdag 25 april 2002 @ 14:25:44 #70
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_3960509
quote:
Op donderdag 25 april 2002 14:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Ieder cluppie zijn eigen topic!

Misschien kun je ook nog een soort van "Stamkroeg Topic" openen, voor slap gelul over allerhande sportgerelateerde onzin!?

Onzin hoort in Onzin.
Dual AMD Ahtlon XP 3000+, 1024 MB PC3100 DDR-RAM, 2x 100 GB 10.000 RPM HDD SCSI, GeForce4 Ti4600 128MB+DVI, 17" TFT, DVD+RW/R 228K 12/10/32/2,5[br][br]Vraag gratis een @ik.besta.niet.meer e-mailadres aan!!!!
  donderdag 25 april 2002 @ 14:27:00 #71
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3960524
Ok dan!

Misschien kun je ook nog een soort van "Stamkroeg Topic" openen, voor slap gelul over allerhande sportgerelateerde zaken die buiten de andere kopjes vallen!?
[/quote]

donderdag 25 april 2002 @ 14:35:10 #72
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_3960597
quote:
Op donderdag 25 april 2002 14:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Ok dan!

Misschien kun je ook nog een soort van "Stamkroeg Topic" openen, voor slap gelul over allerhande sportgerelateerde zaken die buiten de andere kopjes vallen!?

doe mij een Aquarius citroen!

Hard, gemeen en snel
  donderdag 25 april 2002 @ 14:38:25 #73
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3960633
quote:
Op donderdag 25 april 2002 14:13 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik ben de beroerste niet
  donderdag 25 april 2002 @ 14:56:35 #74
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_3960844
quote:
Op donderdag 25 april 2002 14:09 schreef Machiel het volgende:
Centraal Ajax Topic
Centraal Feyenoord Topic
Centraal PSV Topic
Centraal UEFA CUP Topic
Centraal GoudenGidsDivisie-topic
Centraal Premier League topic
Centraal WK-voetbal-topic. ( deel 1 )
Centraal Serie A-topic
Centraal nacompetitie-topic
Centraal NBA-basketbal-topic deeltje 2
Centraal topic beste voetballers van het seizoen
Misschien wel proberen de naamgeving enigsinds op elkaar aan te laten sluiten door er [Centraal] ofzo voor te zetten, dat valt meer op en dan is iemand minder snel geneigd zomaar iets te openen.
Hard, gemeen en snel
pi_3960869
quote:
Op donderdag 25 april 2002 14:56 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Misschien wel proberen de naamgeving enigsinds op elkaar aan te laten sluiten door er [Centraal] ofzo voor te zetten, dat valt meer op en dan is iemand minder snel geneigd zomaar iets te openen.

beter nog een [c]
pi_3960937
quote:
Op donderdag 25 april 2002 14:57 schreef Frenkie het volgende:

[..]

beter nog een [c]

pff...doe lekker gewoon. Zet er even Centraal voor dat staat nu ook in de meest centrale topix

ik heb deze even geopend
Centraal sc Heerenveen Topic

donderdag 25 april 2002 @ 15:08:58 #77
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3961012
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:03 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

pff...doe lekker gewoon. Zet er even Centraal voor dat staat nu ook in de meest centrale topix

ik heb deze even geopend
Centraal sc Heerenveen Topic

<a href="http://Centraal Feyenoord topic
  donderdag 25 april 2002 @ 15:21:51 #78
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3961208
quote:
Op donderdag 25 april 2002 14:56 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Probeerde ik al maar wordt in mijn post niet weergegeven heel vaag want heb de topictitels wel aangepast Nou mag ik slotjes gaan gooien he? LEUK
  donderdag 25 april 2002 @ 15:28:49 #79
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_3961315
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:21 schreef Machiel het volgende:

[..]

Probeerde ik al maar wordt in mijn post niet weergegeven heel vaag want heb de topictitels wel aangepast Nou mag ik slotjes gaan gooien he? LEUK

Ik zie het! Goed bezig en sterkte de komende tijd

Ik zal me gedragen zeker zolang Chelloboy nog in zijn grot zit

Hard, gemeen en snel
  Trouwste user 2022 donderdag 25 april 2002 @ 15:55:50 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_3961754
Toen ik net op dit sportforum kwam, was het een beetje doods.
Er gebeurde niet zoveel. Ik heb hier destijds zelfs een topic over geopend. De laatste maanden is het steeds levendiger geworden. Soms iets te levendig, maar dat hou je op een sportforum. Sport is emotie, en zonder emotie geen sport. Nu het er naar uitziet dat Ajax kampioen wordt en Feyenoord misschien de UEFA-cup gaat winnen laaien de emoties extra op.

Het is vaak de impuls van het moment dat er een nieuw topic geopend wordt. Vooral in deze fase van de kompetitie. Ikzelf heb me ook ligt provocerend gedragen, hoort erbij. Een mod mag mijn topics dan onmiddelijk op slot gooien. All in the game.

Maar om dit alles nu te gaan reguleren middels centrale topics lijkt me overdone. Het haalt de spontaniteit van het moment weg en werkt alleen maar isolerend. Er komt nog meer versnippering en ik verwacht dat het minder leuk wordt.
Het worden dan waarschijnlijk typische fantopics zonder al te veel weerwoord en zonder de feedback van het andere kamp.

Omdat Ajax aan het begin van de kompetitie in de underdog positie werd gemanouvreerd heb ik uitdagend een Ajaxkampioenschaps topic geopend. Dit is nu vlak tegen het einde van het seizoen gesloten. De running gags tussen bv CAZZO en tong80 zijn nu verleden tijd. Doodzonde.

Er hoort weerwoord te zijn en dat gaat soms te ver, maar naar mijn menig viel het allemaal wel mee. En zijn die centrale voetbaltopics geen verbetering. Ik hoop dat ik het mis heb en dat het niet alleen maar gebral oplevert.

AJAX, Kampioenen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 25 april 2002 @ 15:59:14 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_3961810
Onmiddelijk is met dubbel L.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 25 april 2002 @ 16:08:05 #82
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3961954
Ja er zit wel wat in dat we moeten uitkijken dat we niet doorslaan we moeten een balans vinden tussen teveel topics over hetzelfde onderwerp en een te strakke moderatie waardoor dat weer minder leuk wordt. Kortom je hebt gelijk dat topic gaat toch nog even open seizoen is toch bijna klaar
  donderdag 25 april 2002 @ 16:08:59 #83
21066 Potter
At your service
pi_3961970
Nieuwe moderator!
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_3961980
Bij die centrale topics discussiert iedereen over een tijdje alleen maar langs mekaar heen.
Er waren wel wat teveel topics, maar als je alles gaat centraliseren wordt het er ook niet leuker op!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 25 april 2002 @ 16:12:47 #85
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_3962046
De gulden middenweg dus!
Hard, gemeen en snel
  donderdag 25 april 2002 @ 16:14:38 #86
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3962074
Opzich denk ik dat het best mee zal vallen met dat langs elkaar heen lullen maar dat zullen zien Zal dan ook niet alles direkt sluiten maar wel de minder interresante dingen die verwijs ik dan door naar het centrale topic.

Ohja over dat KNVB-topic aangezien de KNVB en Oranje nogal verbonden zijn misschien een idee om die toictitel aan te passen in: Centraal KNVB-Oranje topic ?

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 25-04-2002 16:24]

donderdag 25 april 2002 @ 16:15:20 #87
10617 Modderman
* heeft het vast niet begrepen
pi_3962081
Andere Moderator geen optie?
Zolang ik wakend nu maar oppas en niets laat gebeuren
Mag zich diezelfde droom nog vaak herhalen in mijn slaap
Slaap kent geen ooggetuigen, maar schenkt wel gedroomde lusten!
[Ovidius, Metamorphosen IX; vers 479-481]
  donderdag 25 april 2002 @ 16:17:44 #88
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_3962118
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:15 schreef Modderman het volgende:
Andere Moderator geen optie?
Hard, gemeen en snel
  donderdag 25 april 2002 @ 16:18:51 #89
10617 Modderman
* heeft het vast niet begrepen
pi_3962147
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:17 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Wil jij geen moderator worden!
Zolang ik wakend nu maar oppas en niets laat gebeuren
Mag zich diezelfde droom nog vaak herhalen in mijn slaap
Slaap kent geen ooggetuigen, maar schenkt wel gedroomde lusten!
[Ovidius, Metamorphosen IX; vers 479-481]
pi_3962160
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:18 schreef Modderman het volgende:

[..]

Jawel hoor
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3962172
Leatherface is er voor in de markt (Mod wannabee, ik weet het)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 april 2002 @ 16:23:03 #92
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_3962234
Ik vind niets mis met de wijze van modereren van Machiel. hij doet het prima. Is volgens mij niet echt streng en ook niet echt partijdig (en mocht er een tweede mod bijkomen zou ik CAZZO voorstellen).

Die centrale topics hoeven van mij niet zo. Ajax-topics wildgroei was overdreven (zowel positief als negatief vor ieder dingetje een topic), maar ik geloof dat iedereen het daar wel over eens was. De (gulden) Middenweg was (is) altijd prima.

Ik vond zo af en toe een topic nav een wedstrijd wel leuk eigenlijk. Vooral tijdens een wedstrijd (ik verheug me nu al op de UEFA cup finale hier op Fok! ).'t Was/Is soms wel wat Sport-slow-chat maar het gaat nog wel ergens over.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 25 april 2002 @ 16:28:14 #93
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3962335
Vergeet de liveverslagen topics niet Doc Maar t topic over die finale blijft gewoon open dus daar kan je je uitleven 8 mei Voor echt grote wedstrijden als die kan je altijd een topic openen das niet zo'n probleem.
  Trouwste user 2022 donderdag 25 april 2002 @ 16:41:07 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_3962581
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:08 schreef Machiel het volgende:
Kortom je hebt gelijk dat topic gaat toch nog even open seizoen is toch bijna klaar
Bedankt Machiel. Zou een beetje jammer zijn zo vlak voor het einde van het seizoen.

Ik wil je nog wel even zeggen dat ik je een uitstekende Mod vind.
( Slijmbal die modwannabee tong80 )

pi_3962640
kwoot: 'Ideeën voor verbetering van het sportforum'

laten we ook die titel even verbeteren

('Ideeën ter verbetering van het sportforum' of ''Ideeën voor de verbetering van het sportforum')

donderdag 25 april 2002 @ 16:50:20 #96
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_3962730
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:23 schreef Doc het volgende:
(en mocht er een tweede mod bijkomen zou ik CAZZO voorstellen).
Mee eens.
Das een echte die-hard SPT'er.

(Verheug me nu al op de "nooit van gehoord" reacties van de ONZ kliekleden )

Dual AMD Ahtlon XP 3000+, 1024 MB PC3100 DDR-RAM, 2x 100 GB 10.000 RPM HDD SCSI, GeForce4 Ti4600 128MB+DVI, 17" TFT, DVD+RW/R 228K 12/10/32/2,5[br][br]Vraag gratis een @ik.besta.niet.meer e-mailadres aan!!!!
pi_3962846
Cazzo vind ik ook de meest geschikte kandidaat als er een modje bij moet komen voor Sport.
  donderdag 25 april 2002 @ 17:21:52 #98
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3963297
Is er een PSVer in de zaal?! Kan wel een centraal PSVtopic openen maar dat ziet er zo saai uit dan als ik dat doe
pi_3963311
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:21 schreef Machiel het volgende:
Is er een PSVer in de zaal?! Kan wel een centraal PSVtopic openen maar dat ziet er zo saai uit dan als ik dat doe
Chelloboy, hij gelooft nog heilig dat de boertjes kampioen worden...
pi_3963327
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:21 schreef Machiel het volgende:
hebben we die nodig dan?
  donderdag 25 april 2002 @ 18:03:13 #101
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3963758
quote:
Op donderdag 25 april 2002 10:36 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

yeah rite. 2 ajaxmods, dat hebben we echt nodig
iemand die niet fan is van 1 van de top-3 clubs lijk me meer gepast

Professionele objectiviteit boven clubliefde!
-
pi_3965184
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cazzo vind ik ook de meest geschikte kandidaat als er een modje bij moet komen voor Sport.
Als ie het me maar niet kwalijk neemt dat m'n cluppie v/d Laan gratis bij zijn FC Twente weghaald (ik schrok me dood toen ik het op teletekst las, ik dacht eerst die bejaarde verraaier die middels een omweg even gelee voor die Bosche bollen uitkwam).

pi_3966034
quote:
Op donderdag 25 april 2002 19:58 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Als ie het me maar niet kwalijk neemt dat m'n cluppie v/d Laan gratis bij zijn FC Twente weghaald (ik schrok me dood toen ik het op teletekst las, ik dacht eerst die bejaarde verraaier die middels een omweg even gelee voor die Bosche bollen uitkwam).

Hij kwam niet echt aan het spelen toe he, in dat Enschede.
Als ie toch nooit speelde zal CAZZO wel niet zo boos zijn dat ADO hem 'ingepikt' heeft.
Of ie nou op de bank zit of bij ADO speelt...
  vrijdag 26 april 2002 @ 00:58:02 #104
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_3968676
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik niet eigenlijk. Ik kan zijn posts best waarderen hoor, maar hij plaatst nou niet de meest genuanceerde reacties. Ik zou Tong eik wel voor willen dragen.
Life is what you make it.
  vrijdag 26 april 2002 @ 08:03:50 #105
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_3969396
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:18 schreef Modderman het volgende:

[..]

Neu, niet speciaal. Zo vind ik het minstens zo gezellig, al weet ik natuurlijk wel enorm veel van sport
Hard, gemeen en snel
pi_3969815
Ik post hier zelden, maar maak wel haast elke dag een 'rondje langs de velden' om de meningen van de Fokkers over de ontwikkelingen in de sport te peilen. Ik vind het sportforum leuk en zit regelmatig te gniffelen om de opmerkingen van CAZZO (dat betekent trouwens 'lul' in het Italiaans, maar dat wisten jullie natuurlijk al wel), Digger, de grote Smoeldriaan en alle andere vaste posters.
Voor het in dit topic de verkeerde kant op gaat, hecht ik eraan te zeggen dat althans ik geen enkele kritiek heb op de manier waarop Machiel modereert. Integendeel: alle hulde voor hem. Ik hoop dat de overgrote meerderheid dat met me eens is. Als discussies vastlopen in scheldpartijen, ligt dat echt niet aan hem, maar aan de betrokkenen. Ook een andere moderator, of een tweede, zou dat niet kunnen voorkomen. En als er naar de indruk van sommigen (te)veel topics over (kleine) onderwerpen worden geopend, dan is dat niet Machiels schuld, maar simpelweg de consequentie van de mogelijkheid voor iedereen om een topic te openen. Leve de vrijheid, zou ik zeggen. Daarom: laat het sportforum zoals het is en houd je fatsoen een beetje. Meer is niet nodig.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_3972584
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 00:58 schreef Schanulleke het volgende:

Ik zou Tong eik wel voor willen dragen.

Dat klinkt als een pijpbeurt
pi_3972720
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 09:13 schreef pyl het volgende:
...te veel om te quoten, zonde van de servercapaciteit
Ik ben het op een aantal punten met pyl eens. De manier waarop Machiel modereert bevalt me goed, en ik zie niet in waarom er een co-moderator bij zou moeten komen. Machiel houdt echt wel alles in de gaten en als er topics ontaarden in flame-wars, dan grijpt hij echt wel in.

De stap om "Centrale Topics" in te voeren vind ik een hele goeie, daarmee wordt het Sport-Forum weer een beetje overzichtelijker.

Als er al een user in aanmerking zou komen voor het co-moderatorschap dan kan dat alleen CAZZO zijn, een van de meest betrokken users in dit Forum.

Dus Machiel, keep up the good work.

En voor diegenen die nu neigingen krijgen omdat ze vinden dat ik aan het slijmen ben, koop een hutje op de hei en ga daar lekker zitten mokken, dit is gewoon mijn mening. En moet je echt iets kwijt, dan open je maar een topic in de Klaagbaak.

pi_3976435
quote:
Ik zou Tong eik wel voor willen dragen.
Jaja, Tong en schmoopy als mods dan. Dat wordt echt een chaos
  vrijdag 26 april 2002 @ 19:53:31 #110
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3977065
Machiel plak mijn Utreg topic ook in het overzicht en dat sticky topic over die hoax kan nu ook wel weg!
  vrijdag 26 april 2002 @ 19:56:59 #111
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3977092
Jaja! Was er vanzelf ingekomen hoor enne die HOAX blijft nog ff staan.
  vrijdag 26 april 2002 @ 20:02:21 #112
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3977133
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 19:56 schreef Machiel het volgende:
toppie!

t was maar een ideetje

pi_3977219
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 19:56 schreef Machiel het volgende:
waarom?
pi_3978352
Machiel! Waarom vergeet je m'n 'http://forum.fok.nl/showtopic.php/135671/1/25'
Ter schadevergoeding wil ik em tenminste ergens bovenin het lijstje hebben staan
Het was gvd het eerste centrale topic geopend en je negeert het gewoon
schande!
  vrijdag 26 april 2002 @ 23:21:00 #115
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3978767
Foutje vergetuh je staat nu boven Utrech tevreden?
  zaterdag 27 april 2002 @ 00:42:12 #116
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3979606
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 23:21 schreef Machiel het volgende:
Hij misschien wel maar ik niet.
ff lekker het bijdehandje gaan uithangen
het eerste en het tweede centrale topic dat waren [Wielrennen] Centraal topic etappekoersen en Centraal topic 1dags wielrenkoersen , deel II dus zet die maar mooi bovenaan de lijst
pi_3981185
quote:
mwah...eigenlijk wel
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 april 2002 @ 11:20:12 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_3981368
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 18:55 schreef keeper het volgende:

[..]

Jaja, Tong en schmoopy als mods dan. Dat wordt echt een chaos

Gecoördineerde chaos hoor.

pi_3981501
quote:
Op donderdag 25 april 2002 08:17 schreef MC_White_Sheep het volgende:
Ik denk dat ik maar niet solliciteer op de job van mod...! lijkt me niet erg verstandig.....
He wat jammer nou
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
pi_3982472
Is een centraal formule 1 topic geen idee?
  zaterdag 27 april 2002 @ 15:35:27 #121
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_3983208
quote:

[..]

Ik niet eigenlijk. Ik kan zijn posts best waarderen hoor, maar hij plaatst nou niet de meest genuanceerde reacties. Ik zou Tong eik wel voor willen dragen.

DIGGER steekt het ook niet onder stoelen of banken dat hij bijv FC Den Bosch gewoon HAAT. Maar hij was hier wel een HGM.
Dus dat ongenuanceerdheid maakt niks uit, anders was Digger ook geen HGM.

Kijk eens naar Cazzo's post-geschiedenis, en je ziet dat hij een SPT diehard is (itt tot Tong80 die meer een ONZ diehard/kliekmember is).

zaterdag 27 april 2002 @ 15:59:47 #122
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_3983398
Centrale topics sticky geval:
quote:
Ps. voor suggesties over andere centrale topics moet je hier Ideeën voor verbetering van het sportforum zijn.
of
quote:
Ps. voor suggesties over andere centrale topics moet je hier Ideeën voor verbetering van het sportforum zijn.
staat beter. .
pi_3983691
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 13:31 schreef JSR het volgende:

Als er al een user in aanmerking zou komen voor het co-moderatorschap dan kan dat alleen CAZZO zijn, een van de meest betrokken users in dit Forum.

Wat een gelul. Om dezelfde reden kan je de kloon BernieEccelstone ook aandragen. Alleen gaan jullie weer van de voetbal topics uit want de meer intelligentere sporten lezen jullie niet.

Wat ik trouwens van voetbal hier meekrijg vind ik Cazzo wel een van de posters waar je om kan lachen of wat zinnigers zegt.

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
  zaterdag 27 april 2002 @ 18:06:41 #124
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3984338
wat een gezuer om een extra moderator, er zijn er zal zat opo Fok! en het gaat toch goed...
  zaterdag 27 april 2002 @ 18:56:10 #125
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3984778
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 14:33 schreef kreischer2000 het volgende:
Is een centraal formule 1 topic geen idee?
Heb ik wel aan gedacht voor de topics buiten elke grand prix om. Wat vinden andere F1fans hiervan?
pi_3986401
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 18:56 schreef Machiel het volgende:

[..]

Heb ik wel aan gedacht voor de topics buiten elke grand prix om. Wat vinden andere F1fans hiervan?

ja, laat BernieEcclestone maar elke 14 dagen zo'n nieuw topic openen. Die geeft wel van die handige samenvattinkjes

Ow trouwens, als je van m'n 'Engels Voetbal: Premier League' topic een centraal topic maakt kan je misschien ook wel hetzelfde doen met deze:
Duits Voetbal: Die Bundesliga

En misschien dat je deze ook in het lijste wil zetten
Centraal Eredivisie Topic

zaterdag 27 april 2002 @ 22:11:52 #127
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3986443
Bernie niet!
P.S.
Ik ben een all round sport fan..
Weet van alle sporten wel wat af
Ben een groot F1, voetbal, wielrennen, schaats, basketball en ijshockeyfan..
Als het beweegt en het is in competitieverband vind ik het leuk

Tot zo ver mijn sollicitatie
-
pi_3986457
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bernie niet!
P.S.

We willen jou niet als mod
en volgens mij komt er ook geen nieuwe mod
  zaterdag 27 april 2002 @ 22:18:31 #129
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3986514
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 22:12 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

We willen jou niet als mod
en volgens mij komt er ook geen nieuwe mod

WE?
Wie is we..Jij en de stemmen in je hoofd?!
-
pi_3986608
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 18:06 schreef Frenkie het volgende:
wat een gezuer om een extra moderator, er zijn er zal zat opo Fok! en het gaat toch goed...
Die macht
Die blauwe kleur

zaterdag 27 april 2002 @ 22:26:49 #131
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3986620
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 22:26 schreef keeper het volgende:

[..]

Die macht
Die blauwe kleur

Vooral dat kleurtje jah!
-
pi_3986733
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

WE?

WE WILLEN JE NIET ALS MOD.

Wat is er niet duidelijk aan die zin, welk woord begrijp je niet?

zaterdag 27 april 2002 @ 22:37:30 #133
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3986741
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 22:36 schreef DIGGER het volgende:

[..]

WE WILLEN JE NIET ALS MOD.

Wat is er niet duidelijk aan die zin, welk woord begrijp je niet?

Het woordje WE, das toch niet zo moeilijk...
Dat stond er nota bene
-
pi_3987136
Maar zalk dan een Centraal formule 1 topic openen?
pi_3987263
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 23:12 schreef kreischer2000 het volgende:
Maar zalk dan een Centraal formule 1 topic openen?
NEE!
die topics per race van Bernie zijn prima
vind IK dan
pi_3988288
quote:
Bernie niet!
P.S.

* kuch
pi_3989567
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 23:22 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

NEE!
die topics per race van Bernie zijn prima
vind IK dan

Dan kan ie die posts toch in dat forum doen
pi_3989707
En een centraal 'ik mag deze voetballer niet' topic?
pi_3989970
quote:
Op zondag 28 april 2002 10:14 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Dan kan ie die posts toch in dat forum doen

Dat kan Bernie wel maar dat doet Bernie toch niet.
1 Topic per GP gaat maar een weekje mee en zakt daarna vanzelf weg,en het zal niemand in de weg staan.
Een centraal topic voor al het andere F1 nieuws is wel een goed idee,al begint het hier zo onderhand wel op centraal beheer te lijken en daar wordt Bernie nou niet bepaald vrolijker van.
  zondag 28 april 2002 @ 12:31:41 #140
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3990039
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het woordje WE, das toch niet zo moeilijk...
Dat stond er nota bene

Dan sluit ik me bij deze bij WE aan...!

WE WILLEN JOU NIET ALS MOD...

bovendien komt er geen mod bij!

zondag 28 april 2002 @ 15:20:04 #141
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_3991196
Weg met die centrale topics, dat is al een goede eerste stap.
pi_3991309
quote:
Op zondag 28 april 2002 12:31 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dan sluit ik me bij deze bij WE aan...!

WE WILLEN JOU NIET ALS MOD...

bovendien komt er geen mod bij!

sinds wanneer beslis jij dat??
  zondag 28 april 2002 @ 17:15:46 #143
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3992349
quote:
Op zondag 28 april 2002 15:20 schreef twi het volgende:
Weg met die centrale topics, dat is al een goede eerste stap.
Want? Er komt echt niet voor ALLES een centraal topic als dat het probleem is Verder nog tips?
  zondag 28 april 2002 @ 17:28:14 #144
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_3992493
quote:
Op zondag 28 april 2002 17:15 schreef Machiel het volgende:

[..]

Want? Er komt echt niet voor ALLES een centraal topic als dat het probleem is Verder nog tips?

Omdat ze alle actuele nieuwtjes die 'slechts' 20 reacties krijgen nu opslokken (slotjes danwel vrijwillig in een centraal topic gestartte discussie). Want in principe zou het topic van de nieuwe voorzitter van Ajax en alle overige Ajax-zooi allemaal in het centrale Ajax topic moeten.

Het nut van zo'n centraal topic zie ik niet helemaal. In feite creeër je daarmee gewoon per onderwerp een sub-forum. Voor een aantal topics is het wel handig (Amstel Cup, Champions League etc.) maar die centrale topics per clubs zijn m.i. gewoon onzinnig.

Evenals topics per (competitie)wedstrijd. Speciale wedstrijden kunnen er best uitgelicht worden, maar zoals dat een drietal weken geleden ging was dat niet echt zinvol.

zondag 28 april 2002 @ 18:56:03 #145
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3993377
quote:
Bernie niet!
P.S.

En je bent een ajacied.....

......sorry, je bent de zwakste schakel

Tot ziens!

zondag 28 april 2002 @ 20:16:22 #146
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3994461
Ten eerste wil ik even vragen op te houden met het geslijm voor een duomod want die komt er helemaal niet!

En twi ik begrijp wel wat je bedoelt die topics over al die wedstrijden apart dat was idd niet ideaal en zal minder gebeuren denk ik. De aparte topics per club ben ik tot nu toe ook niet helemaal tevreden over je krijgt zo nogal vak posts als 'wat doe jij hier dit is een ...club topic' Dus daar moet ik nog ff over nadenken, het doel was de overzichtelijkheid verbeteren misschien dat dat toch anders moet. De centrale topics per verschillende populaire sport bevallen wel beter vind ik.

Trouwste user 2022 zondag 28 april 2002 @ 20:21:37 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_3994523
quote:
Op zondag 28 april 2002 20:16 schreef Machiel het volgende:
Ik denk ook dat die centrale topics voor de kleinere sporten goed zijn.

Alleen bij grotere evenementen zoals de superbowl, wilerklassiekers, tour de france of WK's lijkt het me beter daar speciale topics voor aan te maken.

zondag 28 april 2002 @ 20:54:09 #148
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3994901
Dames dames dames luistert nu eens even,dit topic ging over Ideeën voor verbetering van het sportforum
Dus sodemieter nou eens een heel eind op met dat eeuwige gezeur over ajax/feyenoord.
Daarvoor waren nou net speciaal die centrale topics aangemaakt.
  zondag 28 april 2002 @ 20:55:00 #149
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3994911
Kom Dr. Daggla wij gaan onze nutteloze discussie op een ander topic voeren!

[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 28-04-2002 20:57]

zondag 28 april 2002 @ 20:56:39 #150
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3994927
quote:
Op zondag 28 april 2002 20:54 schreef CAZZO het volgende:
Dames dames dames luistert nu eens even,dit topic ging over Ideeën voor verbetering van het sportforum
Dus sodemieter nou eens een heel eind op met dat eeuwige gezeur over ajax/feyenoord.
Daarvoor waren nou net speciaal die centrale topics aangemaakt.
Ik schaam me diep..
Ik had het niet eens in de gaten joh!
* Dr.Daggla biedt z'n excuses aan..
Zal het noooooooooooooooooooooit meer doen
-
  zondag 28 april 2002 @ 21:08:30 #151
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
  zondag 28 april 2002 @ 21:09:53 #152
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3995103
Mooi bij deze wis ik gewoon dit geneuzel, dank u!
  Trouwste user 2022 zondag 28 april 2002 @ 21:11:00 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_3995115
quote:
Op zondag 28 april 2002 21:09 schreef Machiel het volgende:
Go Machiel.

zondag 28 april 2002 @ 21:11:49 #154
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3995126
quote:
Op zondag 28 april 2002 21:09 schreef Machiel het volgende:
Oki..We houden deze thread schoon!
-
  dinsdag 30 april 2002 @ 16:45:20 #155
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_4014973
Zocht me de vinketering tussen al dat voetbalgeneuzel en dat kan niet de bedoeling zijn.
Dus Machiel kun je deze [Wielrennen] Centraal topic etappekoersen ook ff in de lijst van al die centrale topics opnemen?
Vast wel dus BVD.
don't call to the bullpen
pi_4015010
laatmaar edit

[Dit bericht is gewijzigd door Fean_Fan op 30-04-2002 16:59]

dinsdag 30 april 2002 @ 23:31:01 #157
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4018640
Met oog op dit topic Centraal Barcelona topic... denk ik dat het tijd wordt om te stoppen met de vaste centrale topics voor clubs en spelers. Komt niet alleen door dit topic maar ik denk dat dat t beste is want op deze manier krijg je echt teveel van dit soort topics. Dus niet te raar opkijken als ze opslot vliegen binnenkort Al wil ik ookwel wachten tot dit seizoen helemaal voorbij is hoor is ook zo lullig voor de moeite die er door sommigen ingestoken is anders
  woensdag 1 mei 2002 @ 22:30:29 #158
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_4031676
Van mij mag die hele centrale topics gedoe weer de kast in.
Sinds dat hele centrale bla gedoe vind ik het hier minder leesbaar.

Zie note bij mn username

woensdag 1 mei 2002 @ 22:46:13 #159
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4031962
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 22:30 schreef terabyte het volgende:
Van mij mag die hele centrale topics gedoe weer de kast in.
Sinds dat hele centrale bla gedoe vind ik het hier minder leesbaar.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik terug moet komen op mijn eerdere mening en dat die cntrale topics alles een stuk onduidelijker maken!
  woensdag 1 mei 2002 @ 23:11:58 #160
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4032424
En als de topics over de clubs foetsie zijn? Ik bedoel voor de verschillende competities werkt prima lijkt me. Maar zoals ik al zei wacht ik ff tot t seizoen voorbij is met topics sluiten. Maar ik geef toe dat je niet alles over een club of een speler in een topic kan proppen. Zal de topics al vast uit het faqtopic mieteren en oncentraliseren (nieuw woord? ) want daar wil ik niet mee verder.
  woensdag 1 mei 2002 @ 23:34:47 #161
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_4032695
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 23:11 schreef Machiel het volgende:
En als de topics over de clubs foetsie zijn? Ik bedoel voor de verschillende competities werkt prima lijkt me. Maar zoals ik al zei wacht ik ff tot t seizoen voorbij is met topics sluiten. Maar ik geef toe dat je niet alles over een club of een speler in een topic kan proppen. Zal de topics al vast uit het faqtopic mieteren en oncentraliseren (nieuw woord? ) want daar wil ik niet mee verder.
Ja dat is goed.

Als ik het goed begrepen hebt, is dat hele 'centraliseer' gedoe onstaan omdat er erg veel Ajax topics werden geopend.
Ik heb ff gekeken: het zijn niet steeds Fok! Newbies die dat doen.

Verder ontstaan er voor de meeste clubs al automatisch 'gecentraliseerde' topics. (bijv de 'Toch wordt 'x' kampioen' topics.)

Verder valt het op dat er veel meer geslowchat wordt dan een aantal maanden geleden.

Voorbeeld:
Live verslag eredivisie wedstrijden duurt meestal een paar weken voordat ie volzit. Meestal zit er dan ook niet veel meer in dan puur een liveverslag (meestal ook opgefleurd met pics van Cazzo).

Live-verslag Eredivisie wedstrijden (6) echter, zat al binnen een paar dagen vol. Het ging bijv. ook over Utrecht supporters die teruggestuurd werden... daar konden ze beter een aparte topic over openen, want de hele live-verslag gebeuren werd weer eens onoverzichtelijk.. maarja.

Verder denk ik dat je alle 'Centraal' topics waar langer dan 4 dagen niet in is gereageerd en minder dan 15 posts bevatten kan sluiten, want die zijn zo kansloos dat ze het predikaat 'Centraal' niet waard zijn.

Voorbeeld: Centraal UEFA Cup Topic
Praktijk wijst uit dat er voor een belangrijke wedstrijd toch wel apart een topic wordt geopend.

En Centraal KNVB Topic gaat nergens over.

Snappie? SPT is nu gewoon een chaos, die veelste veel overeenkomsten heeft met ONZ (onzinnige topics, kansloze topics, slowchat, offtopic gaan, etc).

woensdag 1 mei 2002 @ 23:40:22 #162
12323 red-dragon
beware of the dragon
pi_4032778
Wat mij opvalt is dat 8 van 10 topics in sport over voetbal gaan. Ik heb niks tegen voetbal maar volgens mij onderdrukt dit dat andere sporten een beetje.

Is het misschien een goed idee om een appart voetbalforum te maken? (is veel werk weet ik)

ik gooi maar een balletje op...(goh, leuke woordspeeling ) zie maar wat je met 't idee doet.

fair fight.... I'll take survival over chivalry any day !
  woensdag 1 mei 2002 @ 23:44:45 #163
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4032832
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 23:40 schreef red-dragon het volgende:

Is het misschien een goed idee om een appart voetbalforum te maken? (is veel werk weet ik)

Het zou een optie zijn, maar maken we het voetbal dan niet groter als het eigenlijk is?
  donderdag 2 mei 2002 @ 00:18:38 #164
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4033346
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 23:34 schreef terabyte een hoop nuttigs:
Ja dat begrijp ik heel goed en dat is niet de bedoeling al is humor overigens wel aan sport verbonden dus dat laat ik ook gewoon toe De lijn is erg dun dus en dat maakt het ook lastig en het wordt gewoon steeds drukker wat welweer leuk is natuurlijk Maar de sfeer waar ik het over had wordt wel langzaamaan iets beter al zijn er een paar die het forum als uitlaatklep gebruiken das wel jammer afentoe..
  donderdag 2 mei 2002 @ 00:41:27 #165
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_4033676
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 00:18 schreef Machiel het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik heel goed en dat is niet de bedoeling al is humor overigens wel aan sport verbonden dus dat laat ik ook gewoon toe De lijn is erg dun dus en dat maakt het ook lastig en het wordt gewoon steeds drukker wat welweer leuk is natuurlijk Maar de sfeer waar ik het over had wordt wel langzaamaan iets beter al zijn er een paar die het forum als uitlaatklep gebruiken das wel jammer afentoe..

Voor de humor/gezelligheid/etc onder de Sport-liefhebbers zou een soort "Sport Stamkroeg deel x" geopend kunnen worden. En het moet geen dumpplaats worden voor rotzooi.

Iets dat wel 'ontspannen' is, maar niet zo laag en niveauloos als bijv de CoyoteUglyBar rotzooi dat maandenlang ONZ heeft vervuild.

Bijv in MUZ is er (voor metal liefhebbers) Metalheads Unite waar wordt gepraat op een relaxte manier, maar wel ontopic.

Misschien is dat dan een optie?

pi_4036321
quote:
Op woensdag 24 april 2002 17:50 schreef RiXiR het volgende:
vandaar dat ik al een maand geen NS mensen heb gezien allemaal geschorst.
net zoals de directie zelf!
pi_4036352
quote:
waarom zijn er niet voor andere sporten centrale topics?
pi_4036395
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 16:33 schreef Guus het volgende:

[..]

Wat een gelul. Om dezelfde reden kan je de kloon BernieEccelstone ook aandragen. Alleen gaan jullie weer van de voetbal topics uit want de meer intelligentere sporten lezen jullie niet.

Wat ik trouwens van voetbal hier meekrijg vind ik Cazzo wel een van de posters waar je om kan lachen of wat zinnigers zegt.

kloon van wie?
pi_4036404
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 18:56 schreef Machiel het volgende:

[..]

goed idee.
pi_4036423
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 22:07 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

ja, laat BernieEcclestone maar elke 14 dagen zo'n nieuw topic openen. Die geeft wel van die handige samenvattinkjes

Ow trouwens, als je van m'n 'Engels Voetbal: Premier League' topic een centraal topic maakt kan je misschien ook wel hetzelfde doen met deze:
Centraal Bundesliga Topic

En misschien dat je deze ook in het lijste wil zetten
Centraal Eredivisie Topic

ik heb al een nieuw samenvattingtje
zie:
GP Oostenrijk
pi_4389218
Misschien is het handig om het sportdorum onder te verdelen in de sporten die er staan zo is het handiger om naar je catagorie te zoeken.

Maar verder is alles op en top de sfeer is er goed.

pi_4389283
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 11:02 schreef F1 het volgende:

[..]

kloon van wie?

nou, raad eens
wie zit er in elk sporttopic, behalve in de F1 topics waar opeens BernieEcclestone elke seconde van de dag opduikt
ra ra ra
pi_4389296
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 21:40 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

nou, raad eens
wie zit er in elk sporttopic, behalve in de F1 topics waar opeens BernieEcclestone elke seconde van de dag opduikt
ra ra ra

is dat zo?
  donderdag 30 mei 2002 @ 23:27:45 #174
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4390650
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 21:36 schreef RogierD het volgende:
Misschien is het handig om het sportdorum onder te verdelen in de sporten die er staan zo is het handiger om naar je catagorie te zoeken.

Maar verder is alles op en top de sfeer is er goed.

Opzich best een leuk idee maar dan krijg je alleen wel dat sporten waar maar een of twee topics over zijn wel een hele kleine catagorie krijgen, al kan je die ook algemeen maken. Ik zal er eens over nadenken en kijken wat er evt. mogelijk is.
pi_4391401
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 21:41 schreef BernieEcclestone het volgende:

[..]

is dat zo?

ja
toch?
  vrijdag 31 mei 2002 @ 00:25:36 #176
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4391427
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 00:23 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

ja
toch?

Van wie is het nou een kloon?!
-
pi_4547879
Al die stomme polls beginnen ook best irritant te worden!
pi_8019962
-edit
spam
(we hebben onze eigen F1 manager)

kunnen jullie een verwijzing maken naar dit f1 manager spel waaraan leden van fok kunnen meedoen?????
is wel leuk om te doen met familie/vrienden/collega's/forumers

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 21-01-2003 01:56]

vrijdag 31 januari 2003 @ 16:21:32 #179
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_8206453
het centrale topic gegeven is prima ; zeker voor de algemene gesprekken/discussies is dat goed... al eerder werd er opgemerkt dat speciale vechtsport/martial art topics ; gericht op 1 stijl ; prima (moeten) kunnen ...
&gt; BTi &lt;
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8235699
een centraal topic gegeven is prima, maar er zijn wel grenzen! Zeker het centraal bodybuilding en fitness-topic is nu teveel een verzamelplaats voor dingen die niet veel met elkaar te maken hebben. Zo zie ik weinig overeenkomsten tussen bv BodyBalance, steps en bodybuilden.

Wordt hier trouwens veel weggedit ofzo? Ik zag ik de FAQ staan dat er "Uit het topic Ideeën voor verbetering van het sportforum is al voortgekomen een lijst met centrale topics die gebruikt gaan worden voor wat overzichtelijkheid. Betekent niet dat alles over dat onderwerp daarin moet, maar meer om te zorgen dat er geen wildgroei aan topics over bijvoorbeeld elke wielerwedstrijd of Schaats World Cup komt."

Alleen kan ik dat hier nou niet zo goed terugvinden, behalve 1 reaktie van Ninja-mod. Alle andere reakties zijn nog van het tijdperk dat voetbal hier ook hoorde, dus achterhaald.

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_8235797
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:03 schreef Nyame het volgende:
een centraal topic gegeven is prima, maar er zijn wel grenzen! Zeker het centraal bodybuilding en fitness-topic is nu teveel een verzamelplaats voor dingen die niet veel met elkaar te maken hebben. Zo zie ik weinig overeenkomsten tussen bv BodyBalance, steps en bodybuilden.

Wordt hier trouwens veel weggedit ofzo? Ik zag ik de FAQ staan dat er "Uit het topic Ideeën voor verbetering van het sportforum is al voortgekomen een lijst met centrale topics die gebruikt gaan worden voor wat overzichtelijkheid. Betekent niet dat alles over dat onderwerp daarin moet, maar meer om te zorgen dat er geen wildgroei aan topics over bijvoorbeeld elke wielerwedstrijd of Schaats World Cup komt."

Alleen kan ik dat hier nou niet zo goed terugvinden, behalve 1 reaktie van Ninja-mod. Alle andere reakties zijn nog van het tijdperk dat voetbal hier ook hoorde, dus achterhaald.

Misschien is het wel een idee om bodybuilding en fitness, of andere vormen van conditietraining, te scheiden. Ik zal hierover wel eens met golfer overleggen
  zondag 2 februari 2003 @ 21:09:07 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8243270
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:09 schreef Leatherface het volgende:

Misschien is het wel een idee om bodybuilding en fitness, of andere vormen van conditietraining, te scheiden. Ik zal hierover wel eens met golfer overleggen

Wat mij betreft prima, die splitsing.

1 centraal bodybuilding-topic en 1 centraal fitness-topic dus.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 2 februari 2003 @ 22:02:29 #183
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_8244349
Ik heb een vraag. Hij schoot me te binnen toen ik de volgende topics op een rijtje zag staan:
[Centraal] Wielrennen
[centraal] Volleybalwedstrijden
[Alpine - Skiën] WK 2003 St. Moritz (Sui)
Vooral dat laatste nodigt echt uit tot posten. Spettert als het ware van je scherm af.

Laatst hoorde ik iets over Jos Verstappen en toen dacht ik zomaar ineens:
Verstappen wordt schat ik zo gewipt!!!!. Was blijkbaar blijven hangen.
Centraal Jos Verstappen - topic niet.

Ik moest ooit erg lachen om Ajax gaat voor kampioenschap !.
Maar [centraal] Ajax-topic, deel 2 is ook niet mis.

En ik kon het fraaie Neusjes, veel plezier met Ibrahimovic-topic niet vinden,
maar dat blijkt tegenwoordig Zlatan Ibrahimovic, het topic te heten.
Bekt lekker natuurlijk.

Inhoud? Oordeel ik niet over. Maar de vorm! Wat is er mis met pakkende topictitels???

Dat is dus mijn vraag. Die van de krant heeft misschien wel antwoord.

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  zondag 2 februari 2003 @ 22:08:15 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8244464
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:02 schreef PingPong het volgende:
Inhoud? Oordeel ik niet over. Maar de vorm! Wat is er mis met pakkende topictitels???

Dat is dus mijn vraag. Die van de krant heeft misschien wel antwoord.

Niets mis met pakkende topic-titels, maar ze moeten natuurlijk wel een beetje de lading en inhoud van het topic aangeven, want anders snappen nieuwe posters helemaal niet waar een topic overgaat.

Zelfde dus als met krantenkoppen: korte duidelijke kop die inhoud van het artikel weergeeft.

tot zover dus de mening van de krantenman.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 2 februari 2003 @ 22:10:10 #185
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_8244502
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:08 schreef golfer het volgende:
Zelfde dus als met krantenkoppen: korte duidelijke kop die inhoud van het artikel weergeeft.
Een krant is geen teletekst, dat weet jij ook.
pi_8244521
Ik vind dat tijdelijk actuele berichten wel gedurende een paar dagen bestaansrecht hebben. Als Ajax een nieuwe speler koopt (nu voetbal forum), een NL-wielrenner een touretappe wint of als Jos Verstappen een race wint, vind ik het onzinnig om dat in het centrale topic te moeten doen. Ten eerste springt het er niet uit en gaat daarom een stukje enthousiasme bij mij verloren. Vaak lopen er ook lange welles/ nietes discussies in de centrale topics.
Waarom niet een topic met actuele (sport) nieuwswaarde een paar dagen open laten en pas een paar dagen later sluiten met de mededeling: verdere discussie kan plaatsvinden in het [centraal] ... topic.
Verder vind ik het sportforum leuk.
  zondag 2 februari 2003 @ 22:12:34 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8244544
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:10 schreef PingPong het volgende:

Een krant is geen teletekst, dat weet jij ook.

Een discussie-forum ook niet.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 2 februari 2003 @ 22:15:23 #188
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_8244593
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:12 schreef golfer het volgende:
Een discussie-forum ook niet.

Ik bedoelde ermee dat ik morgen nog ontslagen zou worden als ik vanavond de koppen van het sportforum in mijn krant zou zetten. Teletekstkoppen zijn suf.

pi_8245890
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:10 schreef mbn het volgende:
Ben het helemaal met mbn eens.
Veel en vooral actuele topics houden het Forum levendig.
As't net kin sa't moat dan moat't mar sa't kin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')