Ik heb de laatste tijd nogal het idee dat de sfeer wat minder aan het worden is.. Zal er best mee temaken hebben dat de voetbalcompetitie nu richting de ontknoping gaat met de bijkomende spanningen maar even in het algemeen, het is erg jammer dat ik opgevangen heb dat er een aantal gebruikers zijn die het toch minder leuk zijn gaan vinden om in sport te posten en dat kan toch niet de bedoeling zijn?!
Kortom ik wil bij deze vragen om het een beetje leuk te houden.. Vooral het gescheld op elkaar moet echt ff wat minder want daar is dit forum niet voor bedoeld! Dat er af en toe wat onenigheid is of een verhitte discussie is geen probleem maar ga niet teveel op de man spelen.
Ik wil dit topic ook gebruiken om even wat meningen te peilen en/of suggesties te vragen om de sfeer in dit forum samen te verbeteren. Ook over het gevit op elkaars topics en het proberen een topic wat je niet aanstaat zo te vervuilen dat het opslot gaat (wat door bepaalde personen een paar keer gedaan is) wil ik het graag hebben. Dit forum is namelijk van iedereen evenveel en niet alleen van degenen die hier dagelijks posten! Die openen niet allemaal iets wat een ander graag ziet en dat hoeft ook niet.
En dan gebruik ik deze gelegenheid ook om nog even met klem ontkennen dat ik bij het sluiten van topics ooit heb gekeken naar over welke club het gaat, dit mag misschien soms zo lijken voor sommigen maar ik neem toch aan dat een moderator zijn clubvoorkeuren mag hebben?
Mocht dit alles wat overdreven overkomen dat kan kloppen want het merendeel van de sportforumers houdt zich aan deze toch niet al te rare regels..
Zover voor nu..
Ps. alles wat hier niet contructief bedoelt is zou verwijdert kunnen worden zodat dit topic ook echt nut heeft!
quote:eeens
Op woensdag 24 april 2002 17:51 schreef CAZZO het volgende:
Ik vind dat er juist meer sfeer is gekomen,vroeger was het hier altijd zo'n ongelofelijk dooie boel.
Moet je eens op een echt voetbalforum van een club komen,daar wordt toch op elkaar gekankerd dan is het hier nog zeer vredig.
Uitdelen en incasseren vind ik zo!
De meeste sportliefhebbers kunnen ook op zijn tijd op een fatsoenlijke manier met elkaar praten, uitzonderingen daargelaten!
quote:
Op woensdag 24 april 2002 17:50 schreef RiXiR het volgende:
Gewoon een gele en rode kaart invoeren net zoals de NS
quote:Kun je niet een redelijk objectieve Fok!-er aanstellen als jouw co-moderator?
Op woensdag 24 april 2002 18:08 schreef Machiel het volgende:
Maar ik hoop te voorkomen dat dit een forum wordt als een hoop anderen waar vanalles over en weer vliegt maar dat kan ik dus niet alleen.
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Kun je niet een redelijk objectieve Fok!-er aanstellen als jouw co-moderator?
Maar kvind de sfeer hier niet slecht hoor, en er wordt best redelijk gereageerd op de topics!
quote:Chelloboy is trouwens niet echt spraakzaam de laatste dagen!
Op woensdag 24 april 2002 18:36 schreef DJ_Saucage het volgende:
* DJ_Saucage voelt zich als PSV-er hier toch wel in de minderheid op dit Sportforum
kheb altijd t gevoel dat PSV-ers, en Feyenoorders zoals Franky in de minderheid zijn tegenover de Ajacieden hier op dit forum.
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Chelloboy is trouwens niet echt spraakzaam de laatste dagen!
Ik voel mij trouwens NIET aangesproken..Omdat ik daar geen reden toe zie
quote:Ik ben HEEEEEEEEL objectief..
Op woensdag 24 april 2002 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Kun je niet een redelijk objectieve Fok!-er aanstellen als jouw co-moderator?
quote:yeah rite
Op woensdag 24 april 2002 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik ben HEEEEEEEEL objectief..
Net zoals Arma, Franky en Cazzo
quote:nee ik en CAZZO dan. ik ben hier de enige Fries
Op woensdag 24 april 2002 18:42 schreef DJ_Saucage het volgende:
Klopt...kheb altijd t gevoel dat PSV-ers, en Feyenoorders zoals Franky in de minderheid zijn tegenover de Ajacieden hier op dit forum.
even over de sfeer nog
ik vind al die onzinposts over ajax de sfeer echt verzieken
teveel topics draaien steeds uit op dat iedereen begint te roepen dat ajax kampioen wordt
daar moet wat aan gedaan worden
Kheb hier gewoon neer gezet wat ik d8...
btw. khad t over de beste 3 clubs dus niet over Heerenveen
quote:joh..
Op woensdag 24 april 2002 18:45 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
yeah rite
dat zal wel ironisch bedoelt zijn
quote:Ben het helemaal met je eens, het sportforum bezoek ik ook niet meer, want het is een en al afkraken, schelden, etc....
Op woensdag 24 april 2002 17:32 schreef Machiel het volgende:
Okay even het volgende:Ik heb de laatste tijd nogal het idee dat de sfeer wat minder aan het worden is.. Zal er best mee temaken hebben dat de voetbalcompetitie nu richting de ontknoping gaat met de bijkomende spanningen maar even in het algemeen, het is erg jammer dat ik opgevangen heb dat er een aantal gebruikers zijn die het toch minder leuk zijn gaan vinden om in sport te posten en dat kan toch niet de bedoeling zijn?!
Kortom ik wil bij deze vragen om het een beetje leuk te houden.. Vooral het gescheld op elkaar moet echt ff wat minder want daar is dit forum niet voor bedoeld! Dat er af en toe wat onenigheid is of een verhitte discussie is geen probleem maar ga niet teveel op de man spelen.
Ik wil dit topic ook gebruiken om even wat meningen te peilen en/of suggesties te vragen om de sfeer in dit forum samen te verbeteren. Ook over het gevit op elkaars topics en het proberen een topic wat je niet aanstaat zo te vervuilen dat het opslot gaat (wat door bepaalde personen een paar keer gedaan is) wil ik het graag hebben. Dit forum is namelijk van iedereen evenveel en niet alleen van degenen die hier dagelijks posten! Die openen niet allemaal iets wat een ander graag ziet en dat hoeft ook niet.
En dan gebruik ik deze gelegenheid ook om nog even met klem ontkennen dat ik bij het sluiten van topics ooit heb gekeken naar over welke club het gaat, dit mag misschien soms zo lijken voor sommigen maar ik neem toch aan dat een moderator zijn clubvoorkeuren mag hebben?
Mocht dit alles wat overdreven overkomen dat kan kloppen want het merendeel van de sportforumers houdt zich aan deze toch niet al te rare regels..
Zover voor nu..
Ps. alles wat hier niet contructief bedoelt is zou verwijdert kunnen worden zodat dit topic ook echt nut heeft!
Jammer, dit is niks voor Fok......
quote:Zit jij op een ander Fok! forum toevallig?!?!?!?
Op woensdag 24 april 2002 18:51 schreef David Letterman het volgende:Jammer, dit is niks voor Fok......
quote:Joh, dat nemen we je niet kwalijk..Daar kan je niks aan doen!
Op woensdag 24 april 2002 18:48 schreef _Fulton_ het volgende:
ik ben hier de enige Fries
quote:
Op woensdag 24 april 2002 18:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Joh, dat nemen we je niet kwalijk..Daar kan je niks aan doen!
quote:Nee.....bekijk het nou objectief, het lijkt soms wel Feyenoord - Ajax met de reacties.......
Op woensdag 24 april 2002 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zit jij op een ander Fok! forum toevallig?!?!?!?
quote:Ik ben niet stil!
Op woensdag 24 april 2002 18:48 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
nee ik en CAZZO dan. ik ben hier de enige Fries
stop met zeuren man
tis gewoon dat alle PSV-ers en Feyenoorders stil zijn geworden omdat ajax bovenaan staat
En ik blijf bij het feit dat de sfeer best goed is, ik was het afgelopen weekend zowaar met Tokoboy (ajacied red.) eens!
Maar Fulton heeft wel gelijk met zijn opmerking over te veel onzinnige topics en "ajax wordt kampioen" forums.
Veel van deze onderwerpen kunnen makkelijk in een ander Topic geschreven worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |