60 cent?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:43 schreef CtrlX het volgende:
Als ik 10 dagen ¤100 rood sta bij de ING bank, moet ik daar dan rente over betalen en hoeveel zou dat dan zijn?
Omdat ik bij ANB een paar cent moet betalen voor een paar dagen een paar tientjes in het rood. Zag het van de week toevallig.quote:
(10/360) x (rente % van ¤ 100,-)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:43 schreef CtrlX het volgende:
Als ik 10 dagen ¤100 rood sta bij de ING bank, moet ik daar dan rente over betalen en hoeveel zou dat dan zijn?
Op jaarbasis wel toch? Wel weinig, maar toch.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:17 schreef karr-1 het volgende:
Als ik euro in de min sta moet ik ineens rente betalen, maar als ik in de plus sta leveren ze er geen rente bij.
Oh? Buiten de DSB en een enkel groen bankje: welke bank?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:43 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Op jaarbasis wel toch? Wel weinig, maar toch.
Hmm, ik weet niet of dat nu nog steeds is. Wat ik me herinner is dat ik een jaren geleden 2,5% per jaar kreeg over mijn EasyBlue. Ik ben er gemakshalve maar vanuitgegaan dat dat ook voor de normale rekeningen gold.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oh? Buiten de DSB en een enkel groen bankje: welke bank?
Op zondagochtend om 06:27am?quote:Op zondag 11 oktober 2009 06:27 schreef Maanvis het volgende:
Is het telefoonnr van ING buiten gebruik?
Op betaalrekeningen krijg je geen rente.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:49 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of dat nu nog steeds is. Wat ik me herinner is dat ik een jaren geleden 2,5% per jaar kreeg over mijn EasyBlue. Ik ben er gemakshalve maar vanuitgegaan dat dat ook voor de normale rekeningen gold.
Op betaalrekeningen krijg je al jaren geen rente meer, je mag het alleen betalen als je in de min gaat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:49 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of dat nu nog steeds is. Wat ik me herinner is dat ik een jaren geleden 2,5% per jaar kreeg over mijn EasyBlue. Ik ben er gemakshalve maar vanuitgegaan dat dat ook voor de normale rekeningen gold.
Jawel hoor, ik heb laatst 14 cent rente moeten betalen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:23 schreef dyna18 het volgende:
Ow ja, als het bedrag aan rente per maand lager is dan 20 cent hoef je niet te betalen bij de ING.
Enkele dagen een klein bedrag rood staan is dus gewoon mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |