gek he bij een marokkaanquote:
ik zou me er voor schamenquote:
schamen om een marokkaan te zijn?quote:
Dat heb ik net gekeken, en ik erger me echt groen en geel aan hem. Constant moet hij ziijn zogenaamd "lollige" opmerkingen laten horen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:16 schreef Meddo het volgende:
bij ranking the stars is ie ook verschrikkelijk
Hij is wel een self-made millionaire.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:21 schreef o.us het volgende:
Jongens, hij heeft zelf ook alleen maar de MBO-3 bakkersopleiding gedaan.
schamen dat ali b van hetzelfde ras isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
schamen om een marokkaan te zijn?
Hoe kan je nou een leipe smaak zijn??quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
HIJ IS DIE LEIPE MOCROFLAVOUR !!!
BEN JIJ MOCRO, ADE?>quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
schamen dat ali b van hetzelfde ras is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:25 schreef Rijpie het volgende:
class="spoiler">waarom doet spoiler het niet![]()
Kan alleen hij omdat ie een brok van de maroc is natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een leipe smaak zijn??
Ook al zo'n moslimquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:27 schreef Triggershot het volgende:
ALI B KOMT OPTREDEN BIJ ONS... IK BEN ZO BLIJ!
die spoiler doet vreemdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vond het destijds wel een goede grap
Doe het zelf als je het zo graag wilt en maak er een foto of film topic van. Niet hopen op anderen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:25 schreef amvrosios het volgende:
kan iemand die gast het land uit schoppen...
Helaas niet waar, die sjomp leeft nogquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vond het destijds wel een goede grap
Ik ken wel iemand die dat wel gaat voorstellen in de 2de kamer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:25 schreef amvrosios het volgende:
kan iemand die gast het land uit schoppen...
Nee, ander soort importquote:
Wat voor "soort" import ben jij dan?quote:
Scandinavianquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wat voor "soort" import ben jij dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |