Lekker uitgeslapen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:40 schreef liiszle het volgende:
zaterdag outfit uitgaan
(helaas slechte foto omdat t zo donker was)+ laarzen
[ afbeelding ]
vandaag lekker simpel hoef alleen even langs opa en oma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heuj, dat shirt heb ik ook.quote:
Waar heeft u dat kekke jasje vandaan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:19 schreef YoungMarbleGiant het volgende:
[ afbeelding ]
Zara | Fred Perry | Dior | Paul Smith
Blote meisjes
quote:
Ik vind dat Evisu vest niks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:14 schreef Ticker het volgende:
Ohja ik moest hem nog effe posten! :p
[ afbeelding ]
Zal hem eens dicht posten, ziet er misschien op de foto wat minder uit.quote:
Nouja, ik vind Evisu gewoon een lelijk merk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zal hem eens dicht posten, ziet er misschien op de foto wat minder uit.
Leuke schoenen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een simpel zwart vestje erover voor de kou.
Ikz ou m juist helemaal open doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zal hem eens dicht posten, ziet er misschien op de foto wat minder uit.
Eigenlijk een slechte foto.. schoenen zie je ook niet echtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:14 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
fixed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, ik vind Evisu gewoon een overrated lelijk merk.
Oké, als je zulke sneakers mooi vindt, is dat prima. Maar waarom trek je er dan een licht model broek met een flinke bootcut overheen? Zo komen ze imo echt het minst tot hun recht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:14 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, heb niet een camera tot me beschikking dus kan je niet alle mogelijke voorbeelden laten zien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oké, als je zulke sneakers mooi vindt, is dat prima. Maar waarom trek je er dan een licht model broek met een flinke bootcut overheen? Zo komen ze imo echt het minst tot hun recht.
Thanksquote:
Dank je! Is van een of ander merk besteld via de Wehkamp, en al een jaar of 4 oud denk ik.. heb 'm weer opnieuw ontdektquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aah Debsterr, wat een leuk shirtje! Waar is die van? En die ketting erbij is tof, lijkt idd alsof het nu één geheel is ofzo. Nais!
Die blote buik van je vind ik niet zo charming.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:24 schreef cutiee. het volgende:
nouu ik heb vandaag witte skinny, mn heerlijke grijze uggies, wit hempje met kanten randje aan de bovenkant en vestje tot je ellebogen met soort van pofmouwen en strak om je heupen en een zilver kettinkje.
uhm ik heb 2 foto's omdat je het anders niet kon zien, dus maar niet op mn hoofd letten.
bovenkant:
[ afbeelding ]
onderkant:
[ afbeelding ]
en ik heb een nieuw jurkje gekocht voor een kerstgala, wat vinden jullie ervan?ik wéét dat je mn bhbandje ziet en dat mn voet spastisch staat en dat ik geen panty aan heb en dat ik lelijke knieen heb. hihi nja dat je je daar niet aan stoort iig.
[ afbeelding ]
you're right, dat is ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die blote buik van je vind ik niet zo charming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |