Dacht ik eerst ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Oke, ik ga iets opbiechten.
Ik dacht dat de avatar van Bamba een bevallige blote bips was zonder broekje en met kousen ofzo, of een afgezakte broek. Maar nu zie ik dat het wel bevallig is, maar dan anders
Heb je het vorige deel al bijgelezen?quote:
Samenvatting op pagina 1 alhier.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het vorige deel al bijgelezen?
We hebben een op handen zijnd F&F huwelijk!
En bijna nog eentje!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Oke, ik ga iets opbiechten.
Ik dacht dat de avatar van Bamba een bevallige blote bips was zonder broekje en met kousen ofzo, of een afgezakte broek. Maar nu zie ik dat het wel bevallig is, maar dan anders
Nou wij gaan echt heul nooit trouwen hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En bijna nog eentje!
ja Efteling geweestquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Morgen lekker bijkomen dus.
Had je het leuk gehad? Efteling was het toch?
ow, okquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, kijk. Da's een betere instelling.![]()
![]()
Oh ja.. bruidsboeket!En ik ben toch zo slecht in gooien. Dat belandt vast in de Noordzee.
![]()
Ynske: we hadden trouwens bedacht dat jij misschien foto's wilde maken.Samen met MB en Re.
nee, te moequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En bijna nog eentje!
Echt bloedserieus, ik zag het echtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef oh-oh het volgende:
Greeeys hoe weet je dat nu weer te zien????????
Oh gelukkig!quote:
Misschien is het wel zo'n plaatje waarin de één een heks ziet en de ander een mooi meisje... maar dan anders.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan zou het wel een heule harige bips zijn
![]()
quote:
Harig?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan zou het wel een heule harige bips zijn
![]()
Hoe jong is MrSubtle eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou wij gaan echt heul nooit trouwen hoor
Van opzij, ja dan zie ik er ook wel een kont in jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Harig?
Je buik is toch niet harig?
(Ik zag je hele buik voor je bips aan![]()
![]()
) Ik keek gewoon verkeerd
Geen idee, ik hoop niet te jongquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe jong is MrSubtle eigenlijk?
Jong genoeg voor je?
en ik dan ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop niet te jong![]()
Ik val op oudere mannen
En tot zover onze sex date morgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop niet te jong![]()
Ik val op oudere mannen
Een maan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie denk ik een heel ander plaatje, ik zie een maan en een hoofd en tietuh maar geen buik
Ja van opzij! Alsof er iemand heel seksssie met haar kont achteruit gestoken staatquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van opzij, ja dan zie ik er ook wel een kont in ja
Nee joh.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie denk ik een heel ander plaatje, ik zie een maan en een hoofd en tietuh maar geen buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |