Wat een mooie vrouw met wapperende haren!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef Bamba het volgende:
Had die buik avater dus nog niet verwijderd! Nu wel, dus hopelijk ziet iedereen nu de vrouw met de wapperende haren en de maan
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Ergens was het ook wel eens verfrissend om zo helemaal uit je stekker te gaan, het was best refreshing. Voor mij dan![]()
![]()
[..]
Geen idee, ik heb mijn notes niet bekeken sindsdien.
Misschien dat ze die positieve note weggehaald hebben?
Hoooooooooooooooooooo!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach laten we elkaar geen mietjes noemen. Je reageerde overtrokken.
Maaaaaaaar je discussiepartners hadden ook wel wat meer begrip mogen hebben en niet bepaalde dingen erbij moeten slepen
Ja, m'n pincode had ik al eerder gegevenquote:
Ik heb 1 note mindering gehadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat levert je een ban op?
Maar jij bent toch de braafheid zelve?
Het was duidelijk dat je niet jezelf was. Schizogreys kwam aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Cat, ik heb er mijn excuses voor aangeboden en ik zat op dat moment natuurlijk ook echt superslecht in mijn vel door jullie bekende omstandigheden jullie weten dat ik echt zo niet ben.
Maar goed, ik had er misschien niet weer over moeten beginnen nu![]()
Ik vond het zelf wel grappig.
Jup!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef Bamba het volgende:
Had die buik avater dus nog niet verwijderd! Nu wel, dus hopelijk ziet iedereen nu de vrouw met de wapperende haren en de maan
Ze zijn niet kwijt, je kan er nu alleen ff niet bij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zei dat mijn dingen niet kwijt zijn, waarom jouw ava dan wel?
ACH STERF MAAR STERF MAARquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooo!
Met 'ik vond het zelf wel grappig' bedoelde ik net ook zeker niet dat wat ik destijds deed!
Ik doelde op mijn texel-boot grapje van net, dat ik die wel grappig vond.
Dus zullen we er nu niet meer te serieus op ingaan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleegh jullie houden me op, ik moet me nog aankleden![]()
Minstensquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja en dat horen we over anderhalf jaar nog steeds zeker.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ACH STERF MAAR STERF MAAR
En dat is onze schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleegh jullie houden me op, ik moet me nog aankleden![]()
ja en wie heeft daarbij geholpen? nou?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja en wie heeft daarbij geholpen? nou?
[..]
Ik ben een geweten en harteloos kutwijf. Ik toon nooit inlevingsvermogen. Was dat eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleegh jullie houden me op, ik moet me nog aankleden
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je aanstaande laat me niet aankleden
*proestquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zei al zoiets, maar ik verstond het niet toen ze d'r mond vol had
[..]
De tijdwinst die je had door je bier onder de douche op te zuipen (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleegh jullie houden me op, ik moet me nog aankleden) hebben we alweer teniet gedaan he? Geef het nou maar toe, je hebt ons gewoon graag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat is dan van voor mijn tijd geweest. Ze zou me zoiets nooit aandoen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zei al zoiets, maar ik verstond het niet toen ze d'r mond vol had
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
De tijdwinst die je had door je bier onder de douche op te zuipen () hebben we alweer teniet gedaan he? Geef het nou maar toe, je NEEMTt ons gewoon graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |