Niet iedereen heeft de leeftijd van 60 al bereikt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Jij hebt tenminste nog een moeder!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Ja, maar nu dus geen inktcartridge meer!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Het is helemaal uit de hand geëscaleert!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, maar nu dus geen inktcartridge meer!
Jouw moeder wast nog met de hand?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef TNA het volgende:
Koken en wassen. Nooit met elektronica laten spelen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:08 schreef star_gazer het volgende:
De inkt was op. Dus kochten wij een nieuwe inktcartridge. Daarop stond 'verwijder de gekleurde clip alvorens u de inktcartridge installeert'. En wat doet moeder? Die denkt te weten hoe het moet en rukt even de chip eraf.
Dag cartridge
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik weet het niet van TS' moeder, maar mijn moeder stuur je niet terug. Ook al heeft ze het ding zelf gemold.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:45 schreef pruimentaart het volgende:
Stuur haar terug om een nieuwe te gaan kopen
Nouja, op het forum staan wel meer van zulke topics.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:48 schreef porsche1 het volgende:
Sjonge jonge, wat maakt TS toch spannende dingen mee! Ik wil ook net zo spannend leven als TS!
Hehe. Fucking wijsneus. Terechte opmerkingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Jouw moeder wast nog met de hand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |