Fuck OP ga maar mooi voor Uncharted 2quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:41 schreef Mayhem het volgende:
Ik sta in dilemma... Zal ik beginnen met Operation Flashpoint 2, of zal ik de PS3 aanslingeren voor Uncharted 2?
het is sowieso beter om eerste U1 te spelen voor je aan U2 begint , er zijn namelijk verwijzingen naar dingen van deel 1 . veel grappen zijn dan ook duidelijker .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:47 schreef Mayhem het volgende:
Ik inmiddels wel.
Het wordt OFP2. Ik wacht nog even tot ik Uncharted 1 heb uitgespeeld heb ik zojuist besloten. Anders gaat dat spel NOOIT meer in de PS3 en ik hoor net dat ik nog ongeveer 2 uur te gaan heb tot het einde van het spel ;-).
Dat wordt dus knallen straks.
23/m/ehvquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef larry_flynt het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen asl mijn lampje van mijn wireless network adapter niet begint te branden?
Leuk zo lang hij duurt (en da's behoorlijk kort...) de rest is loze opvulling vond ik eigenlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Pritt het volgende:
Tijd om te beginnen aan Shadow Complex, zeer benieuwd.
?quote:
Druk op Network Settings dan op Configure Network, kies jouw netwerk en er komt vanzelf een schermpje naar voren waar je je WPA key moet invoeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:59 schreef larry_flynt het volgende:
Ok lampje brandt, alles gevonden behalve wpa key
23 jaar geslacht :man woonplaats: eindhovenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:20 schreef larry_flynt het volgende:
Nou helemaal gelukt, alleen nu is er een conflict met het ip adres van xbox en pc...
Wat is 23/m/ehv?
Herstart je router en je Xbox 360.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:20 schreef larry_flynt het volgende:
Nou helemaal gelukt, alleen nu is er een conflict met het ip adres van xbox en pc...
Wat is 23/m/ehv?
En geen Rock Band, je faalt op niveau.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Guitar Hero in het begin ook, gewoon tof voor een keertje/af en toe. En ik heb alle GHs t/m World Tour uiteindelijk![]()
DJ Hero ga ik ook zeker kopen, maar pas als die goedkoper is. Eurootje of 60/70 denk ik.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
23 jaar geslacht :man woonplaats: eindhoven
http://www.eurogamer.net/(...)lution-soccer-reviewquote:Long-time Eurogamer readers will know that I've no particular loyalty to either series. I spent years advocating Pro Evolution Soccer because I thought it was better, during which time I kept an eye on FIFA but rarely went near it (with one memorable, 2/10 exception). Last year though, EA Canada made it an easy switch, outgunning Konami in almost every area for the first time. That's not entirely true this year: PES 2010's team management options are a warning sign that the Japanese developer still has some tricks up its sleeve, and people for whom the transition to another football game is simply too much to countenance will buy and enjoy this, and discover it still plays a good, grass-roots game. For everyone else though, up is still down, because FIFA wins again.
7/10
PESquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)lution-soccer-review
*schrapt definitief van lijstje
Als ze alle 3 voor de 360 zijn moeten ze welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Zaterdag Brutal Legend "kopen"![]()
3 oude games inleveren voor BL bij de opening van Gamemania Vlaardingen!
Wat denken jullie, zouden ze Fifa Street3, Topspin3 en Fight Night 3 accepteren?
Ik hoorde dat GM soms wel eens spellen weigert omdat ze ergens anders heel goedkoop zijn? Nu weet ik de prijzen van deze games nieuw niet dus jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als ze alle 3 voor de 360 zijn moeten ze wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |