Welke ipods kunnen er nou wel gebruik van maken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:11 schreef pgrferrari het volgende:
iPod Docking station voor elke iPod!
Ik heb hem 1 keer gebruikt, maar gaat weg omdat hij niet geschikt is voor de Ipod Touch.
Daar gaat hij niet voor weg, heb hem nieuw gekocht voor ¤25,-quote:
Uhm... :quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar gaat hij niet voor weg, heb hem nieuw gekocht voor ¤25,-
En hij is nog steeds nieuw/ongebruikt.
Wat?quote:(...)
Het was een cadeau voor mijn verjaardag (een maand na aankoop),
(...)
Er is gewoon door mijn ouders ¤25,- voor betaald.quote:
Nee, dat bedoel ik ook niet. Maar het kwam even tegenstrijdig over, maar nu snap ik het.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Er is gewoon door mijn ouders ¤25,- voor betaald.
En van hen heb ik het van mijn verjaardag gekregen.
Dat wil niet zeggen dat dat ik het dan maar cadeau aan jou moet doen
Nee, sorry te weinig.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:46 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
E 10,- , dan kan ik 'm op komen halen op 't station.
Nee, voor mij is het om de hoek.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, sorry te weinig.
¤14, is akkoord, en dan moet ik nog helemaal naar het station, pokke-end
toe een tegenbod zou ik zeggenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:30 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee, voor mij is het om de hoek.Maar E 14,- vind ik teveel.
Ik heb zat om te ruilen. Dvd's: the notebook, hollow man 2, LotR 2 towers (extended 2 dvd); wireless toetsenbord en muis; 3 c1000 kerstballenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
toe een tegenbod zou ik zeggen
of misschien heb je iets om te ruilen o.i.d.
Wat voor videokaart?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:56 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik heb zat om te ruilen. Dvd's: the notebook, hollow man 2, LotR 2 towers (extended 2 dvd); wireless toetsenbord en muis; 3 c1000 kerstballen; bakje vol disney-spaar-figuurtjes, vrijkaartje univesiteitsmuseum Utrecht en Sonneborgh; grote 2 elastomappen; grote stapel lang verzamelde boomerangkaarten; bnn-scheurkalender; oude computeronderdelen (videokaartjes enzo)... Is wat ik zo kan bedenken. ( ik heb veel troep ja
)
Zit daar toevallig wat tussen?
Ook andere computermeuk hoor: 2 mobo's, netwerkkaartje(s), etc.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat voor videokaart?
EDIT: Laat maar zittenheb toch geen videokaart nodig.
De kerstballen van de c1000 vindt ik ook wel interessant, welke zijn het?
En heb je toevallig ook nog games voor consoles?
Of nog andere leuke dingen![]()
I tried that... maar nog geen reactie gehad..?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
¤14,- is mijn minimale prijs of je moet er nog wat extra's bij doen om te ruilen
klopt, ik geef je zo wel even antwoord.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
I tried that... maar nog geen reactie gehad..?
Ok, sorry daarvoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Erg geduldig ben je niet..ik ben 'n paar dagen ziek geweest waarin ik iets andere prioriteiten had. Maar ik moet eerlijkheidshalve ook zeggen dat ik net 'n iets betere ipod-speakers-geluidsconstructie heb bedacht (alleen de aanschaf valt nog niet mee..maar goed).
Ja dat had ik ook, maar die stonden net iets hoger op mijn prioriteitenlijstje (direct na paracetamol slikken enzo..), gezien de inhoud van de betreffende topics.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, sorry daarvoor.
Maar ik had gezien dat je wel op andere topics gereageerd had, vandaar dat ik dacht dat je geen interesse meer had.
Maar ok, dan verkoop ik hem wel
Thnx!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, maar die stonden net iets hoger op mijn prioriteitenlijstje (direct na paracetamol slikken enzo..), gezien de inhoud van de betreffende topics.
Maar thanx anyway, en sorry dat ik afhaak. En succes ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |