Inderdaad! De handtekening die ik altijd op zo'n kastje moet produceren lijkt in de verste verte niet op mn echte handtekening. Erg fraude gevoeligquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:58 schreef TNA het volgende:
Toon dat maar eens aan, volgens mij is niemand in staat om een fatsoenlijke handtekening te produceren op dat kastje.
Ggggrrrr....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Begin er maar niet aan. Dat ben je kwijt. TNT verstopt zich toch achter die handtekening en achter het adres op het pakje. 1+1=2. Pakje is afgeleverd op dat adres en er is voor getekend, dus geen erkenning door TNT.
En wat zou die site dan moeten doen? Ze hebben aan TS het tracking nr. gegeven en uit de T&T blijkt dat het is afgeleverd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef Five_Horizons het volgende:
TS heeft niet zo heel veel met TNT te maken, maar moet bij de site zijn waar 'ie het besteld heeft.
TS heeft een pakketje besteld en dat is niet geleverd. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef Weazer het volgende:
[..]
En wat zou die site dan moeten doen? Ze hebben aan TS het tracking nr. gegeven en uit de T&T blijkt dat het is afgeleverd.
Dat ben ik op zich met je eens, het probleem zal echter zijn dat TNT zal beweren dat het pakketje wel is geleverd. Ze hebben zelfs een handtekening. Voor de site lijkt het me lastig te bepalen wie er hier de waarheid spreekt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
TS heeft een pakketje besteld en dat is niet geleverd. Zo simpel is het.
Die site heeft een overeenkomst met TNT en TNT heeft zich blijkbaar niet aan de overeenkomst gehouden. ik zie niet wat TS (buiten dat het vervelend is dat 'ie geen pakketje heeft) daar mee te maken heeft.
Klinkt leuk in theorie. In praktijk? Forget it. TS gaat naar site. Site zegt: Vreemd, we hebben het verstuurd, maar we zullen TNT eens vragen. TNT zegt: Dat pakketje? Oh ja, dat moest daar en daar geleverd worden en dat hebben we gedaan. Kijk maar, hier is de handtekening. Site zegt tegen TS: Pakketje is bij u geleverd, prettige dag verder. Dat is uw handtekening niet? Nou, van uw vrouw dan? Uw moeder? TNT bewijst aflevering, dus de zaak is voor ons klaar. iedereen kan wel beweren dat ie iets niet gekregen heeft.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
TS heeft een pakketje besteld en dat is niet geleverd. Zo simpel is het.
Die site heeft een overeenkomst met TNT en TNT heeft zich blijkbaar niet aan de overeenkomst gehouden. ik zie niet wat TS (buiten dat het vervelend is dat 'ie geen pakketje heeft) daar mee te maken heeft.
Dan mag TNT bij die site komen vertellen dat dat de juiste handtekening is. Een handtekening an sich zegt nogal weinig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Klinkt leuk in theorie. In praktijk? Forget it. TS gaat naar site. Site zegt: Vreemd, we hebben het verstuurd, maar we zullen TNT eens vragen. TNT zegt: Dat pakketje? Oh ja, dat moest daar en daar geleverd worden en dat hebben we gedaan. Kijk maar, hier is de handtekening. Site zegt tegen TS: Pakketje is bij u geleverd, prettige dag verder. Dat is uw handtekening niet? Nou, van uw vrouw dan? Uw moeder? TNT bewijst aflevering, dus de zaak is voor ons klaar. iedereen kan wel beweren dat ie iets niet gekregen heeft.
De 1e gedachte voelt alleen alsof er relatief veel werk(bloed / zweet en tranen ) moet worden verricht om een simpel ding terug te krijgen. Mensen doen het in vele gevallen dan ook maar niet. Zo heel frappant is dat toch niet? Het lijkt mij zelf ook een vrij lastige zaak wat TS heeft, en TNT laat zich echt niet zo maar het kaas van het brood af eten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan mag TNT bij die site komen vertellen dat dat de juiste handtekening is. Een handtekening an sich zegt nogal weinig.
Dat jij je zo eenvoudig laat afschepen en dat dus in de praktijk meemaakt.
Site kan niet bewijzen dat er bezorgd is.
Bij gewoon pakje niet. Dit is blijkbaar een Handtekening voor Ontvangst pakje. Dat geldt als bewijs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan mag TNT bij die site komen vertellen dat dat de juiste handtekening is. Een handtekening an sich zegt nogal weinig.
Dat jij je zo eenvoudig laat afschepen en dat dus in de praktijk meemaakt.
Site kan niet bewijzen dat er bezorgd is.
Op basis van wat is dat bewijs?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bij gewoon pakje niet. Dit is blijkbaar een Handtekening voor Ontvangst pakje. Dat geldt als bewijs.
Ik kan niet naar "Toon handtekening", nog nooit gezienquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:57 schreef Kekaa het volgende:
staat er: zending afgeleverd.
En dan kun je naar: Toon handtekening.... maar daar staat mijn handtekening niet!!
Als je aangeeft dat ervoor getekend moet worden kan dat wel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik kan niet naar "Toon handtekening", nog nooit gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |