Ik kan het me voorstellen als het gaat om dingen die je echt nodig hebt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom mensen nu spullen willen kopen en dit vervolgens in termijnen betalen omdat ze nu misschien niet het hele bedrag hebben.
Als ik ergens geen geld voor heb, dan koop ik het niet, en ga ik sparen tot ik het geld wel heb.
Is nie persoonlijk bedoeld, maar ik snap dat soort mensen nie zo goed.
Je bent 17, ga werken en sparen voor je spullen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:45 schreef qwerty3210 het volgende:
Jaa.. slaat ook nergens op![]()
Maar deze week is er een actie tot vandaag, en aangezien ik het vandaag heb geregeld zou het nog onder de actie vallen
Dan koop je nu toch even goedkope speakertjes van een euro of 20, zodat je in ieder geval geluid hebt, en dan ga je toch sparen voor die duurdere variant?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:03 schreef qwerty3210 het volgende:
Tja, dat verschilt weer per persoon, maar ik kan me het voorstellen dat je het niet snapt.
Ik heb nu geen geluid aan me pc staan en was sowieso al van plan de z-5500 te kopen, en nu er toch een actie is lijkt het mij geen probleem.
En ik ga ook geen goedkopere kopen, omdat ik van me zelf weet dat ik vroeg of laat toch de z-5500 ga nemen.
lees dan ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:07 schreef Xebrozius het volgende:
Typisch voorbeeld van de huidige generatie. Heb je het niet? Dan leen je het gewoon!
Ruggengraatloze stuiverzuigers.
Je leent het toch van Prime line?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:09 schreef qwerty3210 het volgende:
[..]
lees dan ook, ik leen niet, ik betaal het zelf.
Je leent het wel, of ben je serieus achterlijk dat je het niet begrijpt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:09 schreef qwerty3210 het volgende:
[..]
Je leent wel aangezien primeline NAMENS JOU de betaling voldoet, jij krijgt het product dan mee en dan betaal jij het aan hen af. Hoezo is dat geen lening?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:09 schreef qwerty3210 het volgende:
[..]
dan ben ik idd achterlijk als je gelijk hebt, maar leg mij maar eens uit waarom ik leen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je leent het wel, of ben je serieus achterlijk dat je het niet begrijpt?
Je bent minderjarig en hebt geen vast inkomen. Doei Logitech set.quote:PrimeLine maakt gebruik van een objectief en beproefd systeem van acceptatievoorwaarden
(creditscoring). Aan de beoordeling van een aanvraag ligt bovendien
een aflossing van minimaal 2% van het kredietbedrag ten grondslag. PrimeLine vraagt
bijvoorbeeld naar uw woon- en werksituatie. Ook informatie over inkomen, lasten en een
zogenaamde toetsing bij het Bureau Krediet Registratie (BKR) te Tiel maakt deel uit van
de procedure. PrimeLine is deelnemer aan het stelsel van kredietregistratie dat in stand
wordt gehouden door het BKR. Het BKR verzorgt het Centraal Krediet Informatiesysteem
namens de financiële dienstverleners in Nederland. Als u bij de deelnemers een nieuwe
financiering aanvraagt, informeren zij bij het BKR naar uw leen- en aflosgedrag. Op deze
manier helpt PrimeLine te voorkomen dat iemand teveel financiële verplichtingen op
zich neemt. Bij het BKR worden alle kredieten, creditcards, winkelpassen en eventuele
betaalproblemen geregistreerd. Dit geeft een beeld van het leen- en aflosgedrag en de
aflossingscapaciteit van de potentiële kredietnemer. De financiële dienstverleners zijn
verplicht om een betalingsachterstand te melden bij het BKR. Dat gebeurt echter niet
zomaar. U wordt vooraf gewaarschuwd dat de achterstand bij het BKR wordt gemeld
als u langer wacht met betalen. Het moment waarop deze melding plaatsvindt, hangt
af van het soort krediet. Op basis van alle beschikbare informatie maakt PrimeLine een
afweging of het verstrekken van een krediet aan u verantwoord is. Indien u niet door
PrimeLine wordt geaccepteerd, dan wordt de reden hiervan op uw verzoek schriftelijk
meegedeeld.
Prime Line betaalt aan Media Markt het bedrag van die speakers. Dat geld leen jij dus van Prime Line en dat mag je in termijnen terug betalen (met rente) zoals elke lening zo'n beetje werktquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef qwerty3210 het volgende:
[..]
dan ben ik idd achterlijk als je gelijk hebt, maar leg mij maar eens uit waarom ik leen?
Oke, ja je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je leent wel aangezien primeline NAMENS JOU de betaling voldoet, jij krijgt het product dan mee en dan betaal jij het aan hen af. Hoezo is dat geen lening?
Papsie, moest het ook aanvragen zo staat in de OP.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:14 schreef Xebrozius het volgende:
Btw, primeline zal niet akkoord gaan met je lening.
Even de prospectus van hen geraadpleegd:
[..]
Je bent minderjarig en hebt geen vast inkomen. Doei Logitech set.
Ach kut, overheen gelezen. Nou ja, als papsie zelf al geen 250 euro beschikbaar heeft wordt het moeilijk gok ik zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Papsie, moest het ook aanvragen zo staat in de OP.
Wat een gedoe om een setje speakers van 250 pleuro.
De halve economie ligt nu op zijn gat doordat er wat teveel geleend is de afgelopen decennia... tja wat zou er mis mee zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:16 schreef qwerty3210 het volgende:
[..]
Oke, ja je hebt gelijk.
maar het probleem is toch niet dat het een ''lenig'' is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |