Heb inderdaad lite, maar voor zover ik weet kon ik eerder wel file's sharen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:31 schreef Blackf1re het volgende:
Je hebt XP Lite, waaruit sommige services zijn gesloopt die je daarvoor nodig zou hebben?
Zolang ik niks te verbergen heb vind ik het ook niet erg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:37 schreef TNA het volgende:
Idee: haal je achternaam weg uit de OP zodat werkgevers niet levenslang bij dit topic uitkomen.
Dank je wel voor de info tho.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:37 schreef TNA het volgende:
Idee: haal je achternaam weg uit de OP zodat werkgevers niet levenslang bij dit topic uitkomen.
You're welcomequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:38 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Dank je wel voor de info tho.
En uit z'n username.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:37 schreef TNA het volgende:
Heb nooit mijn poorten ingesteld, en het werkt wel via mijn pc. Zelfde router.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef TNA het volgende:
[..]
You're welcomeWat die torrents betreft, zou dat te maken kunnen hebben met je poorten die niet goed zijn ingesteld?
Eigenlijk kunnen we dat helemaal schrappen sinds ik ook een directe verbinding heb aangemaakt, crosscable ertussen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:40 schreef MASD het volgende:
Beste Baret Kalayciyan. Ik denk dat het iets met poorten is die je moet openen enzulks. Groetjes.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:42 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we dat helemaal schrappen sinds ik ook een directe verbinding heb aangemaakt, crosscable ertussen.
laptop 10.0.0.1quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:53 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hoe stel je de ipadressen dan in?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |