quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:07 schreef mstr het volgende:
Ik heb er ook maar weer één gekocht, blijft toch kriebelen: 'Wie weet'
Eindnummertje 2.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tuurlijk.
het is altijd leuk om een beetje te wensen en te kijken of je wat hebt, niet dan?
De sport/verleidingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef alors het volgende:
Ik vind dat altijd zo dom. Zeiden m'n ouders ook altijd, ja maar we denken helemaal niet aan het geld, dat kan ons niks schelen... Waarom doe je dan in godsnaam mee?
Gewoon puur voor het geld dus.quote:
Dat zou ik dus nooit doen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:19 schreef Flappekz het volgende:
Owja, dat is vandaag he? Heb 4 1/5e loten gekregen...Normaal doe ik nooit mee
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:19 schreef Heider00sje het volgende:
Ik speel niet meer mee, sinds ik er achter ben gekomen hoeveel de directeur wel niet 'verdient' .
De vrouw van wie ik ze heb gehad geeft altijd staatsloten/krasloten. Voor verjaardagen, als bedankje, etc etcquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit doen!
Staatsloten weggeven. Stel je toch eens voor!!
Klopt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:18 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Gewoon puur voor het geld dus.
Staatsloterij is geen sport
Inderdaad! Dat is juist het kutte! De kans is verwaasloosbaar... Maarrrrrr de kans IS er wel!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Iedereen doet mee omdat: stel je voor dat je wat wint!
De staatskas spekken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef alors het volgende:
Ik vind dat altijd zo dom. Zeiden m'n ouders ook altijd, ja maar we denken helemaal niet aan het geld, dat kan ons niks schelen... Waarom doe je dan in godsnaam mee?
Of: Stel je voor dat je een keer niet mee doet en dan juist zou winnen! Nee, ik doe wel mee voor de zekerheid!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat is juist het kutte! De kans is verwaasloosbaar... Maarrrrrr de kans IS er wel!
Beter dan een of ander gaar boeketje of prulletje waar je niks mee doet... hiermee maak je tenminste nog kans op iets veel leukersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De vrouw van wie ik ze heb gehad geeft altijd staatsloten/krasloten. Voor verjaardagen, als bedankje, etc etc
Best aardig idee, leuker dan een bos bloemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De vrouw van wie ik ze heb gehad geeft altijd staatsloten/krasloten. Voor verjaardagen, als bedankje, etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |