UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Okequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga een Herman Finkers DVD kijken nu
Spelbreker.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga een Herman Finkers DVD kijken nu
Neuh, je bent verdomme 19 jaar. Dan zorg je maar dat je goed typt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, je bent verdomme 19 jaar, dan zorg je maar dat je goed typt.
nu waren die fouten van jou nog niet de meest erge, maar soms dan zie ik wel eens dingen waar je gewoon zere ogen van krijgt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Neuh, je bent verdomme 19 jaar. Dan zorg je maar dat je goed typt.
Nu waren die fouten van jou nog niet de meest erge, maar soms zie ik wel eens dingen waar je gewoon zere ogen van krijgt.
Whehequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Neuh, je bent verdomme 19 jaar. Dan zorg je maar dat je goed typt.
Nu waren die fouten van jou nog niet de meest erge, maar soms zie ik wel eens dingen waar je gewoon zere ogen van krijgt.
Paar, voornamelijk interpuctie foutjes aangepast.quote:
Ah, zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Paar, voornamelijk interpuctie foutjes aangepast.
Goedzo Selma!!quote:
joah, interpunctie let ik niet zo opquote:
Dat is dus schandelijk... Het was namelijk WEL VERKEERD!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zag wel dat je wat veranderd had, maar vond niet dat zoals Wouter 't had gedaan zo verkeerd was hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Ach, maakt ook niet uit. Het is maar FOK!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, interpunctie let ik niet zo op
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat is dus schandelijk... Het was namelijk WEL VERKEERD!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:
joah.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ach, maakt ook niet uit. Het is maar FOK!
oeh, lekkerquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Ooh! Ik heb echt zin om de kont van mijn vriendin eens in mijn handen te hebben!! Vanavond zie ik haar weer
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Ooh! Ik heb echt zin om de kont van mijn vriendin eens in mijn handen te hebben!!
Hahha, die van mijn vriendin is binnen handbereikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Ooh! Ik heb echt zin om de kont van mijn vriendin eens in mijn handen te hebben!! Vanavond zie ik haar weer
Heeft jouw vriendin ook zo'n lekkere kont?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahha, die van mijn vriendin is binnen handbereik
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendin ook zo'n lekkere kont?
Bij Gerard?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ga even 3 zakken patat halen jongens en meisjes.
ie hebt beste hongerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ga even 3 zakken patat halen jongens en meisjes.
Voorbinderrrrrr!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt ze met een blauw oog wakker
Nee, dat vind ik zieligquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt ze met een blauw oog wakker
Nee, bij bij de sanders (waar mijn lieftallige buurmeisje werktquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet t! Koop een paling, leg die even in de vriezer tot ie halfstijf/slap is, en swaffeel haar daarmee!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet t! Koop een paling, leg die even in de vriezer tot ie halfstijf/slap is, en swaffel haar daarmee!
maar dan weet je niet meer of je beft of zoentquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet t! Koop een paling, leg die even in de vriezer tot ie halfstijf/slap is, en swaffel haar daarmee!
Jij bent een mokkelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
't schiet trouwens niet echt op hier he.
ook belangrijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joa, ik ga maar es em'n noar de winkel, vret'n haal'n veur vanoamd
ik lust oe ook waquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga vanavond Kaisersmarnn eten
lach d'r maar om!quote:
quote:
Geniaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Noh. Speciaal voor Nathalie... Bij deze WEER een compleet nutteloze post, maarja.. Het is wel een post hé! Dat is natuurlijk ook belangrijk. Soms hoeven ze niet vol spetterende en wereldschokkende inhoud te zijn.. Soms is een enkel postje ook genoeg om het topic weer een beetje voller te krijgen. Raar eigenlijk hé! Hoe de technologie vooruitgegaan is in de laatste jaren. Ik had 10 jaar geleden niet kunnen denken dat internet zo snel zou ontwikkelen... Net als de mobieltjes bijvoorbeeld.. Wie had dat pak 'm beet 5 jaar geleden kunnen denken? Dat je op je telefoontje het laatste nieuws kon lezen? Kijken of er regen aankomt, of zelfs je telefoon als navigatie kunt gebruiken? Neem nou dit topic.. Dit nutteloze stukje tekst. Als iemand internet op zijn mobiel heeft, zou diegene dit topic kunnen opzoeken terwijl hij / zij in China is!! Ongelovelijk! Echt..> AMAZING MIKE!
Ik snap ook wel een beetje dat mijn Opa en Oma het allemaal niet meer kunnen volgen. Zo snel als het tegenwoordig allemaal gaat. Oh.. Het liedje is afgelopen. Laat ik maar eens een ander liedje opzetten. Zou dit stukje tekst trouwens het meest nutteloze stukje tekst in de geschiedenis van ToF kunnen zijn?
Ik betwijfel het. Maargoed.. Tot zover mijn post! De #250 is weer een beetje dichterbij gekomen Nathalie!!
Meer bananen eten!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Mijn kater is nog steeds niet helemaal weg!
hier wel goedquote:
Hier steeds beterquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hier wel goed, en daar?
quote:
Vanavond genieten van mn laatste avond met mn meisje, en morgen in het vliegtuig stappen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier steeds beter
[..]altijd goed om te horen.
Hebben jullie nog plannen voor de mooie zaterdagavond ?
en dan vakantie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond genieten van mn laatste avond met mn meisje, en morgen in het vliegtuig stappen.
Zij is bij mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. waarom ben je dan nu niet bij je dinnetje?
quote:
ging het slecht danquote:
Gister was ik ontzettend misselijk en ziekjes. Vandaag weer wat kunnen eten en zometeen even kijken of ik iets warms kan eten. En als dat allemaal goed gaat, vanavond nog even de stad in met een vriendinquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister was ik ontzettend misselijk en ziekjes. Vandaag weer wat kunnen eten en zometeen even kijken of ik iets warms kan eten. En als dat allemaal goed gaat, vanavond nog even de stad in met een vriendin
Is zij het mannetje?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nu is ze Eredivisielive aan het kijken, terwijl er geen voetbal op is. En dat vind ik behoorlijk saai
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, keigoed dus dat het beter gaat
ik ken een lesbi-stel, waarbij het mannelijke vrouwtje echt mannelijk is, kort haar, heul zware stem, dat is pas apartquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:44 schreef haakon het volgende:
hallow mensen !
net weer van werk, ga ff douche
Poolen met Henrikequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:19 schreef haakon het volgende:
ok cool, ik ga ff een vriendin feliciteren.
mensen nog uitgaansplannen ?!
Ik denk dat je faaltquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
IK GA ZO RIJK WORDEN!! IK VOEL HET!!!
In geval van 25 miljoen, kan je dan wat missen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
NEEE.....IK VOEL HET GEWOON...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Uiteraardquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In geval van 25 miljoen, kan je dan wat missen?
Ik bedoel cashquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik neem iedereen mee uit eten van ToF![]()
En een avond gratis zuipen
Ooh, tuurlijk kan ik wel wat missenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoel cash
Kan wel wat gebruiken
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ooh, tuurlijk kan ik wel wat missen
beetje jammer natuurlijkquote:
quote:
whahahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik sta nu eenmaal bekend als user met louter zinnige posts
Jammer jongenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
heb niets gewonnen met de staatsloterij
Ik vast wel ietsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
heb niets gewonnen met de staatsloterij
quote:
tjah, ik had ook 11 lotenquote:
Hoeveel loten heb jij dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zolang ik het kon volgen niet
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Unreal Tournament Game of the Year Edition, die uit 1999
GOTY kun je gewoon downloaden, 450 mb, en rellen maarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb volgens mij op school toendertijd wel 2004 gespeeld
Maak nie uut, ik ook nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:05 schreef rulerofdeath het volgende:
zo goed ben ik nou ook weer niet
goede instelling. doar hoal ik wa vanquote:
voor wattus?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net even een nieuw artikel geschreven voor de Beet
Dat is wel vervelend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
joah, m'n vriendin zit hier de regie soms af te nemen. die is bang dat ze niet genoeg post op het forum
ken je de duim?quote:
Die ken ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ken je de duim?
die moet ik gewoon stevig en goed gebruiken
jij d'r onder?quote:
ok. hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar goed, mijn artikel gaat over vissen in kleine slootjes
quote:
geen haakje?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met een hengel en dunne lijn
bliksemsquote:
Whehehequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bliksems
dat heb ik nog nooit gezien
nu ben ik dan ook niet zo'n donders fanatieke visser
ik vang altijd vis bij de visboerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb massa's van die dingen
Maar, ik heb ook heel grote snoeken gevangen
Hahahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vang altijd vis bij de visboer
haring of een lekkerbekkiequote:
Hahahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
geen idee
zo heel veel verschillende soorten vis heb ik nooit gehad
Dan toch die frikandel speciaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
visje
of een frikandelletje speciaal
Krokettenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
kaassoufflé ben ik niet gek op
wel lekkere frikandellen of een kroketje
Ik zal m'n best gaan doen als je dat wiltquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
gaan we deze nog vol krijgen vandaag?
Hai vriendin van Wouterquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb hier wel een vriendin zitten die af en toen nog op FOK! moet kijken
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal m'n best gaan doen als je dat wilt
ze is te druk met zichzelfquote:
Chefquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah.
[ afbeelding ]
May Chef be with us.
joah zatquote:
ik zal even kijken hoe je dat doetquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maja, beetje spammen voor het goede doel.
10 secquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoelang moet er eigenlijk tussen 2 posts zitten?
op F5 drukken en opnieuw verzendenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijg iedere keer die ongelooflijke kutmelding dat ik moet wachten omdat het te snel na elkaar is.
Dat doe ik ook elke keer, maar soms moet dat 3 keerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op F5 drukken en opnieuw verzenden
spamgeitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doe ik ook elke keer, maar soms moet dat 3 keer
ik vind dat eigenlijk best langquote:
In topics als VBL wel jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind dat eigenlijk best lang
jammer hequote:
Onder welke naam?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
karin probeert voor mij mee te spammen
neuhquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou is de eer niet alleen aan mij
Nohh, zo ben jij helemaal niet toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
en dat ik dan geen tijd meer heb voor haar
14.gifquote:
nee hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nohh, zo ben jij helemaal niet toch?
neuh, gewoon dom lullenquote:
jazekerquote:
foutjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wordt?
"Ik" kan nooit met -dt Wouter
gewoon vedanquote:
of jij die 'm net voor me wegkaaptquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat Wouter de LaPo pakt. Zo is hij nou eenmaal
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |