Dat uitgerekend jij het over 'achter' moet hebben, zeker een ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Liever vulgair dan genant-achter-de-rug-om-uitlachen-worden
Jaloers?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij het over 'achter' moet hebben, zeker een ervaringsdeskundige.
Ja dat is een speeltje van de mannen, zodat vrouwen zich ook belangrijk voelenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Al dat feminisme is toch ook maar overrated.
Ik deed je dan ook geen aanbod.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ill pass, ik ben niet zo van de backdoor.
Ontmaskerd, je bent dus eigenlijk een man!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Al dat feminisme is toch ook maar overrated.
Ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ontmaskerd, je bent dus eigenlijk een man!
Dat zeg je nu.quote:
Jij bent groen, ik ben blauw. Dat is een groot verschilquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:32 schreef Triggershot het volgende:
BT aan wiens kant sta jij, je bent wel crew hé?
Ja dus? We chicka's gotto stick together.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent groen, ik ben blauw. Dat is een groot verschil
Ik dacht dat we mannen waren?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja dus? We chicka's gotto stick together.
We zijn 2in1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We zijn 2in1
Oeh sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Maar nu ga ik stoppen met hier reageren want ik heb beloofd niet meer te baggeren in KLB
al vraagt dit topic erom, maar goed.
Dat is geen bagger, maar hoogstaand realiteisbeleving, zo zijn staten als Amerika en Krypton opgericht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh sexy! Maar nu ga ik stoppen met hier reageren want ik heb beloofd niet meer te baggeren in KLB
al vraagt dit topic erom, maar goed.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We zijn 2in1
BÜLENT ERSOY DÜNYA STARI OLACAKTI AMA ÖNÜNÜ KESTİLER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2009 14:43:53 ]
Wat is realiteisquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is geen bagger, maar hoogstaand realiteisbeleving, zo zijn staten als Amerika en Krypton opgericht.
Waarom zie ik nu Ajdar voor me?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
BÜLENT ERSOY DÜNYA STARI OLACAKTI AMA ÖNÜNÜ KESTİLER!
Realiteits....quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is realiteis? Kom maar naar KLB SC
!
Ow FUCK snap um nu pasquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
"STAR WERELD ZAL VOOR ERSOY was Bülent de AMA waren KES"quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga er maar gewoon van uit dat zarGon z'n liefde aan mij verklaarde met die zin.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
"STAR WERELD ZAL VOOR ERSOY was Bülent de AMA waren KES"
Google Translate bakt er geen chocola van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |