Sneller dan verwacht. En ja: dit is einde verhaal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:10 schreef Dulk het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)DSB_aan_zijden_draad
einde verhaal vandaag? op de radio (538) hebben ze het er al de hele ochtend over.
En het Finacieel Dagblad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:42 schreef Dulk het volgende:
momenteel alleen nog de volkskrant die er over roept....
Echt. Die opmerkingen van die klootviool ook... "En de schade voor die spaarders valt mee. Spaargeld is gegarandeerd, " ja, duh.. door ons allemaal, de belastingbetalers. Lekker is dat, gaat hem er schijnbaar alleen maar om dat hij z'n geld krijgt, alle andere effecten boeien hem niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik hoop dat ze Lakeman financieel uitkleden bij een eventuele val van de DSB.
Ice save deja-vu...quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:23 schreef haatbaard het volgende:
Ik moet wel lachen om die lui die ondanks alle negatieve berichten hun geld bij DSB hebben laten staan, uit een soort van misplaatste loyaliteit met die bank. "Als iedereen z'n geld opneemt valt die bank zeker. Dus ik laat mijn geld lekker staan!" Die kunnen straks een maand of drie in onzekerheid op hun geld gaan zitten wachten.
Dit zal Lakeman echt geen cent kosten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik hoop dat ze Lakeman financieel uitkleden bij een eventuele val van de DSB.
Ja, je kunt beter niet de laatste zijn...quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:23 schreef haatbaard het volgende:
Ik moet wel lachen om die lui die ondanks alle negatieve berichten hun geld bij DSB hebben laten staan, uit een soort van misplaatste loyaliteit met die bank. "Als iedereen z'n geld opneemt valt die bank zeker. Dus ik laat mijn geld lekker staan!" Die kunnen straks een maand of drie in onzekerheid op hun geld gaan zitten wachten.
Vind het ook niet echt zijn schuld, moet ik zeggen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Dit zal Lakeman echt geen cent kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |