4x en je hand in de lucht is afkeurenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
doelpunt is 2x toch? en eind is 1x en daarna iets langer fluiten?
neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
4x en je hand in de lucht is afkeuren
quote:Jamilla Bitches.
Jamilla(l) Ralph (539)
vandaag, 00:04
weetje dat ik veel van je hou?
nou dan weetje het nu.(l) (l)
ik kan geen leven meer voorstellen zonder je.
je bent fokking inportant en misbaar in mn leven.
Ik zeg van welquote:
Ik las "fokking impotent"quote:
Zieke boeven indianen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee
senioren eigen team Versus boeven team vol met zieke indianen
SARS!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zieke boeven indianen?
[ afbeelding ]
Ja dat ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:41 schreef Japsnars het volgende:
Und wieder kein Deutsch-only topic, kurk du Arschloch!
kurk_droog moet het lokale G-team fluitenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee
senioren eigen team Versus boeven team vol met zieke indianen
Je bent een fiets.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Moet ik verder gaan met school shit of niet?
Ligt eraan. Wat voor opleiding doe je?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fietsen moeten ook gewoon naar school.quote:
Bouwkunde.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Wat voor opleiding doe je?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef Otis2.0 het volgende:
In dat geval; nee. Er bestaan al meer dan genoeg flatgebouwen.
niet voor studenten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef Otis2.0 het volgende:
In dat geval; nee. Er bestaan al meer dan genoeg flatgebouwen.
NICE.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet voor studenten.
Extra dikke muren tegen geluidsoverlast
minimaal aantal meters tot de lift, die extra groot is
afstand van de woonkamer naar de keuken en de plee zo klein mogelijk en toch tering veel ruimte
enz.
Met op de begane grond:quote:
Naam: Utopia.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met op de begane grond:
Een supermarkt met drank en snacks + een shitload een ranzige magnetron maaltijden
Een wasserette waar je kleding voor je gewassen wordt.
Een afhaal turk
....
Waarom niemand dat nou eerder bedacht heeft hequote:
Je bent een verrijking voor de wereld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom niemand dat nou eerder bedacht heeft he
Ik moet nog een bedrijfshal ontwerpenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bouwkunde.
Moet nog een flatgebouw ontwerpen.
Ik twijfel nog over een fitness dingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je bent een verrijking voor de wereld.
Saaaaaiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik moet nog een bedrijfshal ontwerpen
Tering.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moet nog enige Engelse rechtsfilofische teksten uiteenzetten.
Bouwkundequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Saaaaai
welke opleiding en welk jaar zit je?
neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoogst interessante materie, m'n waarde.
Ik zou er mijn reet nog niet eens mee af durven vegen. Mijn domme schijt blijft er vast niet aan plakken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoogst interessante materie, m'n waarde.
Speciaal voor jou heb ik even een simpele checklist opgesteldquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HBO?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bouwkunde
eerste jaar maar doe verkort dus zit in 2e
Whehe ik ben gewoon eerstejaars hoor, het valt allemaal reuze meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou er mijn reet nog niet eens mee af durven vegen. Mijn domme schijt blijft er vast niet aan plakken.
Zulks een handige lijstquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik even een simpele checklist opgesteld
1. Wordt je ervoor betaald?Ja, ga naar antwoord 1 Nee, ga naar vraag 2
2. Is het leuk om te doen?Ja, ga naar vraag 3 Nee, ga naar antwoord 2
3. Heb je niks beters te doen?Jawel, ga naar antwoord 2 Nee, ga naar antwoord 3
Antwoorden:1. Zeker doen 2. Nee, ga maar gewoon iets anders doen. Iets wat je wel leuk vind. 3. Als je echt niks beters te doen hebt en het is echt leuk, tsja, doe het dan maar.
Wordt jequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik even een simpele checklist opgesteld
1. Wordt je ervoor betaald?Ja, ga naar antwoord 1 Nee, ga naar vraag 2
2. Is het leuk om te doen?Ja, ga naar vraag 3 Nee, ga naar antwoord 2
3. Heb je niks beters te doen?Jawel, ga naar antwoord 2 Nee, ga naar antwoord 3
Antwoorden:1. Zeker doen 2. Nee, ga maar gewoon iets anders doen. Iets wat je wel leuk vind. 3. Als je echt niks beters te doen hebt en het is echt leuk, tsja, doe het dan maar.
Geef mij maar een bouwtekeningquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe ik ben gewoon eerstejaars hoor, het valt allemaal reuze mee.
Je kan wel zien welke weg ik heb gevolgd met mijn huiswerk voor Nederlandsquote:
Ik heb een trauma aan de 2e klas-tekenlessen met bouwtekeningen overgehoudenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geef mij maar een bouwtekening
quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een trauma aan de 2e klas-tekenlessen met bouwtekeningen overgehouden.
quote:
wat doe je nu dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
is het tof?
ga ik hierna doen
MBOquote:
Jawel. ALLE LIJNEN VANUIT HET VLUCHTPUNT LATEN ONTSTAAAAAAAAAAN!!!!!1111111111111quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
zo erg kon het toch niet zijn?
mwah als ik nou iets had om die symbolen als peil-maten automatisch te doen en zoquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jawel. ALLE LIJNEN VANUIT HET VLUCHTPUNT LATEN ONTSTAAAAAAAAAAN!!!!!1111111111111
FFFUUUU dat heb ik ook in de 2e klas moeten doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jawel. ALLE LIJNEN VANUIT HET VLUCHTPUNT LATEN ONTSTAAAAAAAAAAN!!!!!1111111111111
inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FFFUUUU dat heb ik ook in de 2e klas moeten doen.
Dan moest je zo 2 punten maken aan weerszijde van het blad en dan alle lijnen daar naartoe/vanuit laten lopen
Is dit nou een doodsverwensing die aan mij is gericht?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mwah als ik nou iets had om die symbolen als peil-maten automatisch te doen en zo
als jij dat graag wil?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is dit nou een doodsverwensing die aan mij is gericht?
Stelletje falersquote:AMSTERDAM - De verhoging van de parkeertarieven in Amsterdam blijkt succesvoller dan de gemeente had gedacht. Er parkeren nu veel minder auto's in de stad dan voorheen.
© ANP
Dat heeft alleen één nadeel: de hoofdstad krijgt dit jaar miljoenen euro's minder parkeergeld binnen dan zij had begroot.
Ik gebruikte Allplanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Peilmaten en stramien vind ik ook kut. Helemaal na stage waar ze alles via kk relaxt programma deden in autocad. Ben die naam alleen kwijt
quote:
Dus ik heb de macht om te beslissen of een mod wordt ontslagen en een weekban krijgt? Coolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als jij dat graag wil?
dat zijn de makkelijkste details manquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:11 schreef kurk_droog het volgende:
Ik moest voor gisteren een winkel in staal tekenen. Plattegronden zagen er redelijk uit maar doorsnede en details sloegen nergens op omdat ik moe was donderdag en binnen half uur tv ging kijken
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
wat ben jij een kud mod. Ze zouden je op moeten hangen.sterf!
weet ik. Maar doorsnede en details kwamen niet overeen met de plattegronden en vergat aan te geven waar doorsnede en details zaten dus kon ze ook niet terug vindenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zijn de makkelijkste details man
SCHNELL ren naar danny, remlof of een van die andere nic... en meld dat iemand jou wil laten sterven!!!1!!!quote:
quote:
Ik heb gisteren een kleurplaat ingekleurdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:11 schreef kurk_droog het volgende:
Ik moest voor gisteren een winkel in staal tekenen. Plattegronden zagen er redelijk uit maar doorsnede en details sloegen nergens op omdat ik moe was donderdag en binnen half uur tv ging kijken
INDERDAAAAAAAAAAAAAAAAAD.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FFFUUUU dat heb ik ook in de 2e klas moeten doen.
Dan moest je zo 2 punten maken aan weerszijde van het blad en dan alle lijnen daar naartoe/vanuit laten lopen
Nee, dan lukt het inderdaad nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
weet ik. Maar doorsnede en details kwamen niet overeen met de plattegronden en vergat aan te geven waar doorsnede en details zaten dus kon ze ook niet terug vinden
NOOOOEEEES, WIJ ZATEN IN DEZELFDE 2E KLASquote:
nee. ik care datquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
SCHNELL ren naar danny, remlof of een van die andere nic... en meld dat iemand jou wil laten sterven!!!1!!!
Linksonder is een lege discovloer met laserstralen die in de lucht schijnen?quote:
quote:
Nee, een bouwtekening. Dat zie je toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Linksonder is een lege discovloer met laserstralen die in de lucht schijnen?
kan mij het schelen dat je mij dood wenstquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij hoort dus bij de betere modjes ipv al die huilende kontlikkers
ik wens nog niksquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan mij het schelen dat je mij dood wenst
oke, misschien straks!quote:
Fluit ook naar de mokkels.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:41 schreef kurk_droog het volgende:
ik over half uur weg om te fluiten
wat een mooie tegelsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:45 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUFUUUUUUFUUUUUUFUUUUUUUUUUUU
Ziet er wel leuk uit, beetje ouderwets.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke jas he?Zonder bontje dan, die kun je er gelukkig afhalen.
Waar heb je hem besteld, en welk bedrijf bezorgd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je er niet bent als ze komen leveren? Er staat half oktober maar ik ga volgende week op vakantie en ben pas de 25e terug. Geven ze het dan aan de buren ofzo?
Hoelang heb jij wel niet vakantiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je er niet bent als ze komen leveren? Er staat half oktober maar ik ga volgende week op vakantie en ben pas de 25e terug. Geven ze het dan aan de buren ofzo?
Ja bij H&M. Maar ik denk dat ze het dan aan de buren zullen geven ofzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld, en welk bedrijf bezorgd?
KLB SC haterquote:
Oh, oke. Ja 2 weken vakantie. Ik ga een week weg en daarna heb ik nog een week. Maar de week dat ik weg ga heb ik dus eigenlijk geen vakantie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoelang heb jij wel niet vakantie
En TNT plaatst het of in de schuur of geeft het aan de buren (Verschilt per bezorger en de verzender kan kiezen om het niet bij de buren af te laten leveren).
Indien ze het 2x niet kunnen afleveren bij jouw thuis en het ook niet aan de buren mogen/kunnen geven, dan heb je iets van 3 weken de tijd om het bij het postkantoor op te halen.
Dus jij gaat ongeoorloofd een week skippen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, oke. Ja 2 weken vakantie. Ik ga een week weg en daarna heb ik nog een week. Maar de week dat ik weg ga heb ik dus eigenlijk geen vakantie.
quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef Japsnars het volgende:
Wat dat betreft is fiets wel toffer dan swarma
Yes. HC's zijn niet verplicht en bij WC's mag je x aantal keer afwezig zijn, dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus jij gaat ongeoorloofd een week skippen?
Zucht, kon ik dat maar
WCquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Yes. HC's zijn niet verplicht en bij WC's mag je x aantal keer afwezig zijn, dus dat komt wel goed.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:14 schreef Japsnars het volgende:
Waarom kan je bij hyves alleen maar leden spotten en niet gewoon random wat intypen zoals op facebook?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:14 schreef Japsnars het volgende:
Waarom kan je bij hyves alleen maar leden spotten en niet gewoon random wat intypen zoals op facebook?
[ afbeelding ]
Clara? Als in Clarabella de koe?quote:
Ik heb de hyves gevonden waar je het over had, Ik heb wel een die hoe je het kan doen, maar dat is nogal omslachtig.quote:
Ik denk het.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Clara? Als in Clarabella de koe?
Ja een account aanmaken en dan daar het bericht als usernamequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb de hyves gevonden waar je het over had, Ik heb wel een die hoe je het kan doen, maar dat is nogal omslachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
![]()
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik verveel mijOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Die hoer van een paar posts hierboven trouwens:Ze kennen elkaar sinds 20 september en ze zijn nu al voor altijyyddd?quote:voorr mynn beste. <3: men schatje. (l)
weet, dat ik van je hou <3
sameen staan we sterk beste!
never let youuuu go. ~
bffvoooraltijdd. ~
20'09'09, mooiste datummmm!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2009 16:27:37 ]![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:27 schreef Mozy het volgende:
Die hoer van een paart posts hierboven trouwens:
[..]
Ze kennen elkaar sinds 20 september en ze zijn nu al voor altijyyddd?
Nee joh dat is hun mooiste datum, waarschijnlijk de dag dat zij hun liefde voor het eerst hebben geconsumeerd
Haha Jap jonge trollgod
Haha Jap jonge trollgod
Ze zat met een arm lengte in het kontgat van een ander?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee joh dat is hun mooiste datum, waarschijnlijk de dag dat zij hun liefde voor het eerst hebben geconsumeerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik praat weer met m'n soort van ex. Waar is mijn schild dat ik de afgelopen paar weken zo zorgvuldig had opgebouwd?!
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Haha Jap jonge trollgod
Je kan het wel!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:29 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik praat weer met m'n soort van ex. Waar is mijn schild dat ik de afgelopen paar weken zo zorgvuldig had opgebouwd?!
Blijf sterk en denk niet aan de geweldig seks.![]()
ONTWAAAAAAAAAAAAAAK, NOOOOOOOH SKYLARK GA NIETDOOOD. BLIJF ADEM HALENquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Haha Jap jonge trollgod
Ze stuurt hartjes op MSN, ze smst me, tikt me op Hyves.
En ik heb geen verweer.
Ze gebruikt je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:31 schreef Skylark. het volgende:
En ik heb geen verweer.![]()
Haha Jap jonge trollgod
Ze wil je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:31 schreef Skylark. het volgende:
En ik heb geen verweer.
Haha Jap jonge trollgod
Ik heb m'n ex nooit meer gezienOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Haha Jap jonge trollgod
Totally, en ik moet sterker zijn.quote:
Pluspunt voor mij: Ik heb nog geen enkele smiley gebruikt in dat gesprek.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Dus doe het niet, Skylark
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Haha Jap jonge trollgod
Ik doe m'n best, echt waar. Ik weet dat ze me gebruikt, maar het probleem is, ik heb op dit moment geen andere ready, dus daardoor is dat moeilijk. Anders kon ik me focussen op m'n huidige.quote:
Ga anders even naar buiten, luchtje scheppen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, echt waar. Ik weet dat ze me gebruikt, maar het probleem is, ik heb op dit moment geen andere ready, dus daardoor is dat moeilijk. Anders kon ik me focussen op m'n huidige.![]()
Wie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:31 schreef Skylark. het volgende:
En ik heb geen verweer.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?![]()
Haha Jap jonge trollgod
* x . zegt:
sukkel
* x . zegt:
ik ben even douchen !!!
* x . zegt:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Je zusje!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Pics van je ex?Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Heb ik je al ooit gestuurd. Blonde krullen.quote:zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Ahh.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb ik je al ooit gestuurd. Blonde krullen.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Mij niet *hint*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb ik je al ooit gestuurd. Blonde krullen.
Haha Jap jonge trollgod
Wiens schuld was het dat het uitging?Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Het is nooit aangeweest, maar dat kwam omdat zij d'r ex niet kon verwerken, ik met dat zusje kuste, ik haar dwong om te kiezen en zij niet wilde kiezen en ik zei: "Ok, dan kies je voor hem.".quote:zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Neuken die handel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is nooit aangeweest, maar dat kwam omdat zij d'r ex niet kon verwerken, ik met dat zusje kuste, ik haar dwong om te kiezen en zij niet wilde kiezen en ik zei: "Ok, dan kies je voor hem.".![]()
Eerst een nakende ex van jou in m'n PM-box, met authentiek zegel erop.quote:zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
En toen koos ze ook voor hem? En toen het tegenviel toch maar niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is nooit aangeweest, maar dat kwam omdat zij d'r ex niet kon verwerken, ik met dat zusje kuste, ik haar dwong om te kiezen en zij niet wilde kiezen en ik zei: "Ok, dan kies je voor hem.".
Dat vroeg ik ook al, kut.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil een aanpassing maken, Ze moest kiezen, en ze koos voor hem.
Maar nam hij haar terug?
Nee, zij wilde echt niet kiezen en ik had geen zin meer in dat gedoe en ik zei: "Ik heb liever dat je voor hem kiest dan niet kiest." en zij zo van: "We kunnen nog wel vrienden blijven?" en ik: "Nee, dat werkt niet (ja, ik bitch echt IRLquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En toen koos ze ook voor hem? En toen het tegenviel toch maar niet?)". Dus ik was ervan af, ik blij want ik vond haar toch niet meer superleuk, maar ze is wel nog hot enzo, en ik ben bang dat het vuurtje weer oplaait
.
Maar nu zoekt ze dus contact. Ze vertelt net dat ze met dr ex heeft afgesproken dat ze geen contact meer hebben.
Jij vroeg of ze naar hem terug ging, en ze na een tijdje spijt kreeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al, kut. [ afbeelding ]
Ik vraag of hij haar uberhaupt heeft terug genomen.![]()
Oja,zijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is nooit aangeweest, maar dat kwam omdat zij d'r ex niet kon verwerken, ik met dat zusje kuste, ik haar dwong om te kiezen en zij niet wilde kiezen en ik zei: "Ok, dan kies je voor hem.".
Haha Jap jonge trollgod
Neuken die hap.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, zij wilde echt niet kiezen en ik had geen zin meer in dat gedoe en ik zei: "Ik heb liever dat je voor hem kiest dan niet kiest." en zij zo van: "We kunnen nog wel vrienden blijven?" en ik: "Nee, dat werkt niet (ja, ik bitch echt IRL)". Dus ik was ervan af, ik blij want ik vond haar toch niet meer superleuk, maar ze is wel nog hot enzo, en ik ben bang dat het vuurtje weer oplaait
.
Maar nu zoekt ze dus contact. Ze vertelt net dat ze met dr ex heeft afgesproken dat ze geen contact meer hebben.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ja, dat heb ik ook al besloten. Wel met dignity, ik ga er niet meer achteraan, zij versiert mij maar.quote:zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Wat een knapperd zeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:31 schreef Skylark. het volgende:
En ik heb geen verweer.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al besloten. Wel met dignity, ik ga er niet meer achteraan, zij versiert mij maar.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, heb jij m'n Hyves ook nog steeds.quote:
quote:
Hij heeft een grappig gezicht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef Lakitu het volgende:
http://cemre040.hyves.nl/
Ik kwam hier toevallig langs, en ik moest lachen!
Die neger ken ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef Lakitu het volgende:
http://cemre040.hyves.nl/
Ik kwam hier toevallig langs, en ik moest lachen!
![]()
![]()
I know. Gewoon kijken naar die kop maakt me gelukkigquote:
Hihihi.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Godverdomme, heb jij m'n Hyves ook nog steeds.Ik doe er niets mee heur.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ze is te lekker voor mij héquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihihi.Ik doe er niets mee heur.
![]()
. Dat bevestigt m'n skills weer eens.
aidsOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Hahahahhahha![]()
![]()
![]()
. Ik moest lachen wie zichzelf op dat kuifje van Lauwe Turk heeft gespot.
![]()
![]()
Ik heb alleen die van Gersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Godverdomme, heb jij m'n Hyves ook nog steeds.
![]()
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:56 schreef Skylark. het volgende:
Hahahahhahha![]()
![]()
![]()
. Ik moest lachen wie zichzelf op dat kuifje van Lauwe Turk heeft gespot.
![]()
![]()
![]()
Je mag er ook wel wezen hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze is te lekker voor mij hé![]()
. Dat bevestigt m'n skills weer eens.
![]()
Echt een mooi gezichtje heeft ze.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik geniet ook nog steeds van Crazy Funky Stylequote:.
Aye doe dat niet, ik ben de enige die Hyves-smileys op Fok gebruikt en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag er ook wel wezen hoor. [ afbeelding ]
Echt een mooi gezichtje heeft ze.
We got got that that that funky stylequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geniet ook nog steeds van Crazy Funky Style.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag er ook wel wezen hoor. [ afbeelding ]
Echt een mooi gezichtje heeft ze.
Ja, nu snap je m'n dilemma pas goed.
Damn dat is slechtquote:
Ik luister momenteel the Fratelli's, the Kooks en the Rascals
Haha Jap jonge trollgod
3 nummers tegelijk, is dat niet lastig?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Damn dat is slecht
Ik luister momenteel the Fratelli's, the Kooks en the RascalsOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Weinig genius aanbevelingen
Haha Jap jonge trollgod
Neuj, ik luisterde die 3 bands door elkaar heenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
3 nummers tegelijk, is dat niet lastig?
Maar nu ga ik bier pakken en house/minimal en dergelijke luisteren
Haha Jap jonge trollgod
Kan iemand me uitleggen wat xoxo is? Ik snap dat het hetzelfde betekent als xxx ofzo, maar is het een smiley ofzo?zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=486276quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:05 schreef Skylark. het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat xoxo is? Ik snap dat het hetzelfde betekent als xxx ofzo, maar is het een smiley ofzo?
![]()
Ik was trouwens bijna begonnen aan een vriendin van die 'ex', maargoed dat ik dat niet heb gedaan.
En nu genieten van de opzwepende, knallende, beukende klanken van Afrojack.!!
Okay, ik geef het op, ik krijg Lakitu niet gevonden. Ik dacht dat ik je had, maar die is 21 jaar en doet HBO.
Θquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:05 schreef Skylark. het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat xoxo is? Ik snap dat het hetzelfde betekent als xxx ofzo, maar is het een smiley ofzo?
Haha Jap jonge trollgod
Eetzequote:
Haha Jap jonge trollgod
En dan wel 28 en 29 oktober WANTTTTT:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:57 schreef Mozy het volgende:
http://www.ru.nl/studeren(...)ijmeegse_tweedaagse/
OP NAAR GERS.
Feestje bij Ovum NovumOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
quote:
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
![]()
BOH!!!!Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Haha Jap jonge trollgod
En COD en C&Cquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jonge er zijn maar 3 spellen baas, dat zijn FM, PES en Rise of Nations.
Haha Jap jonge trollgod
1 spel:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jonge er zijn maar 3 spellen baas, dat zijn FM, PES en Rise of Nations.
![]()
![]()
Die moet ik ook nog eens een keer gaan kopen, die kost toch geen drol meer tegenwoordigquote:
Haha Jap jonge trollgod
ik koop alleen nog maar fifa of echt heel goede spellen..
Fifa om te oefenen voor als ik bij vrienden ben. Devvie bijvoorbeeld was geen partij gisteren met mijn totaal-voetbal![]()
![]()
Tijd om een portie friet/patat te verorberen!! Tot zo jonguuuus
Haha Jap jonge trollgod
PATATquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:03 schreef Japsnars het volgende:
Tijd om een portie friet/patat te verorberen!! Tot zo jonguuuus
![]()
Lol watquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:18 schreef Skylark. het volgende:
Okay, ik geef het op, ik krijg Lakitu niet gevonden. Ik dacht dat ik je had, maar die is 21 jaar en doet HBO.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Het wordt grimmiger op hyves btw
quote:OMG KANKER LUITJES
LAAT JAMILLA ENS MET RUST
JE MOET ECHT JE KANKER BEK HOUDEN TEGEN HAAR
KZWEEER JONGE
IK KEN MENSEN
DIE OPZOEKEN WAAR JE WONEN
VUILE KANKERLIJER'S
EN DAN GAAN JULLIE KLAPPEN KRIJGEN
KZWEEER JE
JAMILLA IS MY BESTOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
quote:
Bij mij kunnen ze er ook wat van:quote:JA,
EN JIJ LAAT JAMILLA MET RUST.
GA LEKKER IEMAND ANDERS LASTIG VALLEN MET DIE TERING VRIENDJES VAN JE.
ALLE DUITSERS ZIJN HOMO!
ALLE DUITSERS ZIJN HOMO!
DIKKE DOEI.![]()
Whehe, jij bent Walter dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij mij kunnen ze er ook wat van:
[..]Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Jammiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
ik bakte een mexicano.. Vergat te draaien dus nu 1 kant zwart
Ik ben 4 frikandellen aan het eten
Haha Jap jonge trollgod
Van mijn 'Love Doctor' profiel denken ze dat ik een of ander meisje ben dat "ralph en Jamilla" (wat voor mongool ben je als jij je kind jamilla noemtquote:) uit elkaar wil halen zodat ik dan iets met ralph kan krijgen
_!!!
Mara vindt mij ook liefquote:ik weet,
eigelijk moet ik helemaal geen aandacht aan je besteden, maargoed.
meisje, je moet het niet zwaar gaan denken.
want je bent gewoon een slet die denkt dat ze stoer is met deze kanker nepprofiel.
ga lekker je moeder pesten ofzo.
misschien dat dié het dan wel leuk vindt.En Jamilla zegt tegen mij:quote:DOE NORMAAL TEGEN JAMILLA.
JE ZOEKT FOCKING RUZIE,
EN DENK JE DAT IK BEN BANG VOOR EEN STOEPHOER VAN 22, DAN HEB JE DIKKE PECH.
JE GAAT NU GEWOON FOCKING NORMAAL TEGEN JAMILLA DOEN ANDERS KOM IK WEL EVEN NAAR LEDEN TOE.
GA JE FAMILIE NEUKEN, EN DOE IETS NUTTIGS.
MAAR LAAT JAMILLA MET RUST.
IK ZWEER JO VIEZE STINKHOER.Waarna ik zeg:quote:JA OMDAT JE MOEDER EEN NEGER IS.Waarna zij dat bericht van mij verwijdert en zegt:quote:MIJN MOEDER HEEFT TENMINSTE TIETEN.
JIJ BENT ZO PLAT ALS EEN PLANKquote:JA EN HOE MOET JIJ DAT WETEN.
VIEZEVUILE SNOL.quote:
Haha Jap jonge trollgod
Haha Jap jonge trollgod
Jij bent echt onvindbaar. Bij elke indo in BT's lijst veerde ik overeind.quote:zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Haar profiel staat nu op prive.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
http://ilike-you.hyves.nl/
Sorry, ik kon me niet beheersen.Je moet wel snel, ze verwijdert gelijk
Maar ik heb hem nog open staan.![]()
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
http://ilike-you.hyves.nl/
Sorry, ik kon me niet beheersen.Je moet wel snel, ze verwijdert gelijk
Haha Jap jonge trollgod
Godverquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haar profiel staat nu op prive.
Maar ik heb hem nog open staan.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben C_N nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent echt onvindbaar. Bij elke indo in BT's lijst veerde ik overeind.
Ja, dankzij mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Haha Jap jonge trollgod
Je bent niet 100% Nederlands, right?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben C_N niet![]()
[..]
Ja, dankzij mijzwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
quote:[strike]Damion Michelle[ (275)
vandaag, 19:40
Moet je eens ff opkankere
voordat ik je kom opzoeken-![]()
![]()
Haha Jap jonge trollgod
Alleen omdat BT dat zei zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent niet 100% Nederlands, right?
Ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen omdat BT dat zei zeker [ afbeelding ]zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Die chicks trouwens die me allemaal willen opzoeken om 'een klap voor m'n kankerbek' te geven! Wtf echt
quote:WAT DENK JY WEL NIET IDIOOT DAT JE BENT. GA MIJ TOEVOEGEN. OEF JY NEUKT MET JE DODE MOEDER? KAN DIE VERSCHROMPELDE LUL VAN JE ER NOG WEL IN? DIE IS OOK AL 105 JAAR OUD! OFF IS HIJ ERR INTUSSEN TIJD AL AFGEVALLEN?? PFF JE BENT GEWOON FOCKT OP ZIELIG! GA JE POESJE LASTIG VALLEN IDIOOT.![]()
Echt hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:42 schreef Lakitu het volgende:
Die chicks trouwens die me allemaal willen opzoeken om 'een klap voor m'n kankerbek' te geven! Wtf echt
.
-![]()
Kwam gewoon door m'n monstersized penis, dat bracht dr aan het twijfelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Post een link daar naar je echte Hyves-account zodat je ze echt kunnen komen opzoeken en dan neuk je ze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:42 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Deze reactie volgt nadat ik een respect plaats bij zijn vriendin:quote:[strike]Damion Michelle[ (275)
vandaag, 19:40
Moet je eens ff opkankere
voordat ik je kom opzoeken-![]()
Bij mij ook, maar bij mij denken ze dat ik een meisje ben. Dus als we als KLB HOOLIGANS gaan afspreken om ze te meeten, dan wel via mijn account voor een extra hoge surprise factorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:42 schreef Lakitu het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Kom we spreken serieus met ze af, rossen die gastjes van 13 in elkaar, en neuken die smatjes. Who's in?Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
I'm in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:47 schreef Lakitu het volgende:
Kom we spreken serieus met ze af, rossen die gastjes van 13 in elkaar, en neuken die smatjes. Who's in?-![]()
Dat hoef je niet eens te vragen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:47 schreef Lakitu het volgende:
Kom we spreken serieus met ze af, rossen die gastjes van 13 in elkaar, en neuken die smatjes. Who's in?zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Waar en wanneer?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:47 schreef Lakitu het volgende:
Kom we spreken serieus met ze af, rossen die gastjes van 13 in elkaar, en neuken die smatjes. Who's in?![]()
Let's goquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:47 schreef Lakitu het volgende:
Kom we spreken serieus met ze af, rossen die gastjes van 13 in elkaar, en neuken die smatjes. Who's in?
Haha Jap jonge trollgod
Oosterhoutquote:
Haha Jap jonge trollgod
quote:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat hoef je niet eens te vragen.quote:quote:Whehequote:
Ik heb dus echt geen idee waar dat is![]()
En daarna blijven we slapen bij Skylark.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:52 schreef Mozy het volgende:
Eerst gaan we bij Gers langs.
EN DAARNA GAAN WE OOSTERHOUT HELEMAAL KAPOT MAKEN.![]()
dicktOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |