Dus dat is ook jouw toekomst?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:17 schreef mike_hunt het volgende:
o, die zanger (and i'm using the term loosley) van Boyzone is dood.
toch wel erg zo jong. Zal wel door de vim and shit komen. allegedly!![]()
Ik zal het wel zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
let maar op! je komt em wel tegen when u least expected.
Was ook niet zo'n super avond verderquote:nog wel wat anders gescoord? o wacht ff, heterokroeg, right?![]()
Voor NUNO maakt dat niet uit
Maar zo weet je het wel of je goed uitspreekt.quote:
Nee, want mijn tweede album scoorde wél goed. Met de hitsingles, I wanna be bad en Prince Charming.quote:
ja dat zeggen ze allemaal. Popje...quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, want mijn tweede album scoorde wél goed. Met de hitsingles, I wanna be bad en Prince Charming.![]()
Of bedoelde je dat niet?
Nee, popje, i know when to stop.
Latijns amerika en nee, er woont niks in de buurt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar zo weet je het wel of je goed uitspreekt.
Heb je Spanjaarden in de buurt wonen?
Wat voor Spaans leer je eigenlijk?
kamervragen, kamervragen..
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze allemaal. Popje...
Maar goed
o das wel jammer. Want zo leer je het nog sneller.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Latijns amerika en nee, er woont niks in de buurt.
Yeah... nou ja, het staat op mijn pc dus als ik een keer een nieuwe microfoon heb, komt dat ook wel weer goed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das wel jammer. Want zo leer je het nog sneller.
heb vroeger bijna twee jaar in Frankrijk gewoond. En ik pikte dat echt heel snel op. Misschien ook wel dat ik spaans kan.
Ja maar daar lag het niet aanquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:23 schreef mike_hunt het volgende:
hoezo dat?
heb je weer getracht te dansen?![]()
![]()
daar ook al? waar heb je nog meer gewoond?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das wel jammer. Want zo leer je het nog sneller.
heb vroeger bijna twee jaar in Frankrijk gewoond. En ik pikte dat echt heel snel op. Misschien ook wel dat ik spaans kan.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja maar daar lag het niet aan
Nergens meer. Spanje, Engeland, Frankrijk, Nederland en hier.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar ook al? waar heb je nog meer gewoond?
frankrijk en engeland nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nergens meer. Spanje, Engeland, Frankrijk, Nederland en hier.
maar dat wist je toch al?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:48 schreef mike_hunt het volgende:
Misschien iets voor MisterO?![]()
![]()
![]()
Woningzoekstudenten! Dakloze krakerts! DSB-rekeninghouders! We hebben een leuk appartementje in de aanbieding, hartje 020, rustig straatje, 20,- euro per maand gas en licht en GEEN huur. Kleine bijkomstigheid: er woont al iemand in dit pand. Namelijk een 38-jarige intellectueel die dringend op zoek is naar interessant gezelschap. "It doesn’t matter which race you are. The most important thing is that we get on well, so our personalities should match." Meneer is hogeropgeleid, rookt niet, is schoon op zichzelf en houdt van films kijken. Ook heeft hij een baan dus overdag heb je het rijk alleen. Als het bedtijd is staat er een stretcher in de woonwaker op je te wachten, òf je mag bij de intellectueel in bed. Uiteraard alles geheel vrijblijvend en zonder verdere verplichtingen: "Let me be clear that I like men, but you don’t need to have s*x with me. The reason I make this offer is that I enjoy the company of a pleasant intelligent decent young man." Reageren na de inlog!
goed gedaan jongenquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:53 schreef MisterO het volgende:
Ik ben wel een pleasant intelligent decent young man![]()
maar ik ga nu eerst rusten, ik ben kaputos van het hardlopen in Groningen.
Recordtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |