jij bent ook geen luilakquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al láng wakker.
Het is je vergeven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:48 schreef Skeletor het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE!! Ow god im sooooooooo sorrryyyyyyy![]()
![]()
Ik zeg maar niks meer
nee net wakkerquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:21 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen ligt nog in bed? of naar de kerk?
hee schoonheid hoe is het met de liefde ?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hee schoonheid hoe is het met de liefde ?
nog ergens speciaal heen geweest of alleen maar gereden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hey
![]()
jeje, ja goed goed.
gister heel de dag met auto weggeweest
reed bijna nog naar portugal
de Sierra norte, is een natuurgebied/berg gebied in het noorden van sevilla/huelva, beetje rondgelopen, gegeten , en vanaf daar naar huelva gereden aan de westkust, tegen portugal aan zo een beetje..en toen weer terug naar sevi. soort van driehoek gereden zeg maarquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog ergens speciaal heen geweest of alleen maar gereden?
ok leuk gehad dus?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
de Sierra norte, is een natuurgebied/berg gebied in het noorden van sevilla/huelva, beetje rondgelopen, gegeten , en vanaf daar naar huelva gereden aan de westkust, tegen portugal aan zo een beetje..en toen weer terug naar sevi. soort van driehoek gereden zeg maar
yessirquote:
Was je van plan op bezoek te komenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hey
![]()
jeje, ja goed goed.
gister heel de dag met auto weggeweest
reed bijna nog naar portugal
Ik denk onbewust hoorde ik je lokroepquote:
je had wel een pary gehad als je hier was gisterenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik denk onbewust hoorde ik je lokroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |