Serieus, wie wil er nou met zijn nog half zatte kop om 8 uur opstaan om vervolgens compleet brak in kut weer ergens kranten op te gaan halen en vervolgens gaan bezorgen.
Daarnaast kan je dus ook niet meer zomaar bij iemand anders blijven slapen en is het ook vervelend als iemand bij jou wil logeren..
Het was 's nachts kutweer en ik wou niet 10km naar huis fietsen, dus bleef ik bij een vriend pitten waarna rond 8 uur zijn telefoon ging met de vraag van zijn baas (een of andere debiel die ik hier constant verkeersovertredingen zie maken) waar hij nou bleef?
Dus hij zegt zo tegen hem "Ja ik ben nogal brak en ik heb hoofdpijn dus ik voel me niet zo lekker eh" maarja vervolgens weet die baas hem toch om te praten om die kutdingen te gaan bezorgen dus toen kon ik lekker op zondag om 8 uur op gaan staan

Die vriend heeft trouwens diezelfde ochtend nog, bij het ophalen van de kranten, ontslag genomen
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:Chuck is mastertrolled _O_.