dat snap ik, en dat is misschien ook wel wat lastig afspreken met die gasten, het moet wel in nl gebeuren zegmaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet of ze gegevens heeft van Cavendish en Renshaw hoor! Maar zeker wel van wat Nederlandse wielrenners (ze heeft er zelf ook een paar geïnterviewd voor het blaadje van de wielervereniging).
netwerken is voor sport*psychologen heul belangrijk, aangezien je nog geen vacaturebanken hebt waar ze vragen naar onsquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:18 schreef kwakz0r het volgende:
kijk, das nou netwerken! mensen vinden netwerken vaak een vies woord, maar de halve wereld draait er op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On the bright side, nu ik thuis blijf heb ik wel meer tijd voor het essay / de presentatie van morgen.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat. Het is een slecht lijstje als je af wilt vallen. Belangrijker: het is een slecht lijstje als je gezond wil leven....quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:02 schreef sigme het volgende:
Tamashi, waarom zoveel suiker?
Als je wat wil afvallen / niet wil aankomen mag je maar zo vervloekt weinig eten als je zoveel suiker neemt. Plus dat je van die suiker extra honger krijgt. Je maakt het jezelf moeilijk, waarom?
Hehe ja soms is die prop wat volumineuzer dan andere dagenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:05 schreef loveli het volgende:
Dat was ook niet niks Maria, kan me goed voorstellen dat je er nog een hele dikke prop van in je hoofd (en keel) hebt zitten. Kudo's en de zon schijnt vandaag speciaal voor jou!
als je persé cruesli wilt eten, neem dan niet óók een crueslireep én appelsap nemen, das drie keer suiker! neem lekker een handje amandelen (vult ook beter) of een boterham (je eet echt heel weinig vandaag verder dus een boterham extra kan makkelijk)quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:58 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb besloten om mijn cruesli gewoon zo te houden en de rest aan te passen.
O: Cruesli met melk
T: Crueslireep en appelsap
L: Twee bruine boterhammen met kaas.
T: Komkommer/augurk
A: Boterham of zoiets.
T: Smarties.
Oppassen vanavond dus vandaar rare avondeten en laatste tussendoortje.
Als aanvulling op de rest: waar is je groente???quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:58 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb besloten om mijn cruesli gewoon zo te houden en de rest aan te passen.
O: Cruesli met melk
T: Crueslireep en appelsap
L: Twee bruine boterhammen met kaas.
T: Komkommer/augurk
A: Boterham of zoiets.
T: Smarties.
Oppassen vanavond dus vandaar rare avondeten en laatste tussendoortje.
en het fruit???quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als aanvulling op de rest: waar is je groente???
Ik heb het al vaker zien staan, maar durfde het niet eerder te vragen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:11 schreef Blurred86 het volgende:
O: havermout met banaan en lijnzaad en pindakaas
tamashii is nog heel jong, en moet nog heel veel leren over gezond eten. ik denk niet dat t helpt als we kattig enquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en het fruit???echt, ik word al depressief als ik naar dat lijstje kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |