Leuk!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:30 schreef cyclechick het volgende:
ik heb gister heel veel boeken gekregen, een een fles prosecco en nog andere dranken ook nog een bijnkorf-cadeau kaart! Maar vooral heb ik een supertoffe avond gehad omdat er allemaal leuke mensen waren gekomen, en daar kan ik altijd zo van genieten!
En mijn kater is al bijna weer weg, gelukkig niet zo erg als vorige week (heb deze x dan ook geen wodka gedronken
)
PF, maar alleen kunnen zijn is ook een kunst he, niet altijd wegvluchten in het gezelschap van anderen
Was je jarig, fiets?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:30 schreef cyclechick het volgende:
ik heb gister heel veel boeken gekregen, een een fles prosecco en nog andere dranken ook nog een bijnkorf-cadeau kaart! Maar vooral heb ik een supertoffe avond gehad omdat er allemaal leuke mensen waren gekomen, en daar kan ik altijd zo van genieten!
En mijn kater is al bijna weer weg, gelukkig niet zo erg als vorige week (heb deze x dan ook geen wodka gedronken
)
PF, maar alleen kunnen zijn is ook een kunst he, niet altijd wegvluchten in het gezelschap van anderen
Ik ook, ik weet ook nooit wat ik moet antwoorden als ze me vragen: "Wat wil je hebben, heb je nog iets nodig?"quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben trouwens relatief bijna jarig en nu moet ik een verlanglijstje fixen en dat is altijd zo lastig!Door het jaar heen bedenk ik me genoeg dingen die ik wel wil hebben, maar zodra ik jarig word ben ik het weer vergeten
Wat leuk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:48 schreef Merel het volgende:
Net met m'n beste vriend tripje naar Rome geboektEn z'n ouders betalen onze tickets
Maar dat zijn van die saaie dingen om te krijgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet ook nooit wat ik moet antwoorden als ze me vragen: "Wat wil je hebben, heb je nog iets nodig?"
Ik zeg dan meestal: "Ik heb alles al.."
Toch heb ik nog wel dingen nodig, zoals een grotere bloemenvaas, een schaal, of een braadpan..
Mij welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef neen het volgende:
Maar dat zijn van die saaie dingen om te krijgenalthans, daar maak je me wel tevreden mee maar niet blij zegmaar
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:47 schreef shinydiscoball het volgende:
Das handig PPP! Ik hou ook altijd wel ongeveer bij welke films ik wil zien, en download dan wekelijks 100% daarvan,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |