abonnement Unibet Coolblue
pi_73544083
Het vorige deel: Slank #858 : Met bitchfights

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.



Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:35:17 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73544107
OMMEGOSHWTFBBQ naamtopic!

En naamtopic-fipo!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73544124
Hurray voor Maria!

Met de meesten hier gaat het wel goed nu, volgens mij! Slank forevahhh !!
pi_73544132


ik ga me zo eens aankleden zit in mijn handdoek, net onder de douche vandaan

Lijstje voor vandaag:

O: 3 afbakbroodjes met kaas-dingen, zoals kaas ( duh) en brie
T: appel
D: heel... veel... sushi
Ja doei.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:40:15 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73544203
Eens met TT!

Ben ook weer frips gewassen en in mn niiiiiceee kleertjes alvast voor vanavond .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:41:19 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73544222
Maria is jummie
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:45:11 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73544298
Oh noes, net kon ik nog heel zelfingenomen over mn verlegenheid heen blèren maar nu word ik verlegen!

Maar jullie zijn wél lief

Wat is er vanaaf, XMert?

*slank-cheer*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:47:12 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73544351
We gaan uit eten met vrienden Gewoon gezwellig.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:57:27 #9
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_73544612
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria is jummie
Ik zeg: PICS!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:18:31 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73545071
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:57 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik zeg: PICS!
Ik ook

Mijn BMI zit onder de 20 en ik heb nog steeds een enorme buik

Owww het ruikt hier heerlijk in huis, stoofpot FTW, alleen de kinderen die zien het nog niet zitten geloof ik
Huh? Bier in het eten?? Huh appelstroop erin??
Yep jongens nog een paar uur sudderen en ik hoop dat ze dan smullen alleen nu ze weten wat er in zit betwijfel ik dat.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:26:33 #11
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73545269
wij eten vanavond lasagne, maar voor morgen zoek ik nog inspiratie...lastig lastig!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73545690
uniek: niet doorlijnen dan hoor, voor die buik, anders word je echt te mager... soms zit je bouw je gewoon niet mee...

goeiemorgen!

concert gisteren was een succes, maar was ZO getsresst, pas na wijntje nummer 3 begon ik iets te ontspannen. feetsje was leuk, op wat frustrerend mannengedoe na, maar goed, de balans was TOF feestje.

en iedereen was zo blij en gelukkig, en vond dat ik t goed geregeld had allemaal, en ik moest bijna huilen toen ik van allerlei mensen herinnerd kreeg dat ik het idd echt bijna in mn eentje gedaan had... en en... het was gewoon warm en fuzzy!

nu een relaxte ochtend gehad en zo naar het concert van een vriend van me, en dan eten met studievrienden (iedereen neemt wat mee. mijn köfte en slagroomsoesjes zijn al klaar)

sorry ik reageer helemaal niet, ben een beetje vol van mezelf momenteel

xx
Kwak
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:43:45 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73545746
Hi .

Ik ga even lekker series kijken . Heerlijk: als je het druk hebt waardeer je je vrije tijd meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_73545929
hoi!

alweer een kater maar het afstudeerfeestje was echt súper super leuk!

en ik ben nog steeds dik hoor
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73546173
Haaaaaai!

Ik heb ook een kater !
pi_73546255
Klinkt als een leuke dag gister en een leuke dag vandaag kwak

Ik heb net een heel eenzaam boek uit en ik zit heel eenzaam in de kamer van mijn vriendje die in Belgie is.. En zelfs m'n ouders nemen niet op *boeehoee*
pi_73546583
even een virtuele hug voor jou dan PF!
Kwak
pi_73546647
O gelukkig ik ben niet helemaal alleen in dit topic !

Ik ben eigenlijk nog geen een weekend volgens mij niet naar huis gegaan! Dus ik denk dat ik zo toch maar ga Ik vind het maar niks de hele dag niet echt mensen in de planning
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:16:47 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73546704
*aaaai PF*

Wat goed, Kwakje! Zo te horen mag je trots op jezelf zijn!

Wat betreft pics: die heb ik wel genoeg gepost de laatste tijd denk ik zo

Ik ben trouwens relatief bijna jarig en nu moet ik een verlanglijstje fixen en dat is altijd zo lastig! Door het jaar heen bedenk ik me genoeg dingen die ik wel wil hebben, maar zodra ik jarig word ben ik het weer vergeten
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:18:43 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73546760


Deze had je nog niet gepost Maria!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73546908
minder leuk was dat iemand met wie ik heel graag even fijn had willen kletsen in een beetje afgesloten groepje zat en vroeg naar huis ging, en vervolgens een best wel leuke andere jongen toch meer oog bleek te hebben voor een vriendinnetje van me, en daar uiteindelijk dronken samen mee de tent verliet (terwijl ze wist dat ik m wel leuk vond...)... en ja... ach, dan eindig je weer kletsend met dezelfde gast als altijd, die waar ik vorige week de hele nacht mee heb gekletst, en waarmee er dus absoluut 0,0 aan de hand is op liefdesgebied.

dat was wel frustrerend.

ik vond dat ik wel een scharrel verdiend had eigenlijk.

zag er verdorie nog knap sjiek uit ook!

/zeur

en nu ga ik doesjen. daaaaag.
Kwak
pi_73546937
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
*aaaai PF*

Wat goed, Kwakje! Zo te horen mag je trots op jezelf zijn!

Wat betreft pics: die heb ik wel genoeg gepost de laatste tijd denk ik zo

Ik ben trouwens relatief bijna jarig en nu moet ik een verlanglijstje fixen en dat is altijd zo lastig! Door het jaar heen bedenk ik me genoeg dingen die ik wel wil hebben, maar zodra ik jarig word ben ik het weer vergeten
Sounds like me Verzin maar iets wat je wil hebben
Ik wou graag of een sundays bon of een coffee company bon (suf, maar het beste wat ik kon bedenken)

Wat heb ik gekregen
- een paarse levensgrote poedel die een gieter is... !
- een schilderij en kaarsen in de vorm van vogels, maar die waren wel heel mooi!
- een roze kledingborstelrol ding.. van dat plastic
- een puntenslijper in de vorm van een hondje??
- miniatuur badschuim, maar dat is wel leuk, alleen snap ik die minaturen nooit zo

En dat was van mijn vriendje en van m'n BFF

Hoe KOM je er op

(Heb ook een grote fles dove bodylotion gekregen. Gewoon een fles, niet een cadeauverpakking, was ik eigenlijk wel heel erg blij mee! En een bon voor de hunkemoller! Chillll)
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:27:31 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73546991
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Deze had je nog niet gepost Maria!
Shit, vergeten!
Waugh waugh ende Hoka-Hey.

Kwakje! Ach scharrels zijn vast ook niet alles Alleen maar druk aan je hoofd
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73547064
ik heb gister heel veel boeken gekregen, een een fles prosecco en nog andere drank en ook nog een bijnkorf-cadeau kaart! Maar vooral heb ik een supertoffe avond gehad omdat er allemaal leuke mensen waren gekomen, en daar kan ik altijd zo van genieten! En mijn kater is al bijna weer weg, gelukkig niet zo erg als vorige week (heb deze x dan ook geen wodka gedronken )

PF, maar alleen kunnen zijn is ook een kunst he, niet altijd wegvluchten in het gezelschap van anderen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73547086
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Deze had je nog niet gepost Maria!
oh hier sta je wel goed op maria
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73547091
Buh
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:31:23 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73547102
Mwehe PF! Mijn zus komt ook vaak met van die -dingen Zo heb ik eens een kussensloop met de tekst van John Lennon's Imagine erop gekregen, van Amnesty International Best tof, maar hoe kom je erop

Vooral die paarse poedelgieter Ik vraag me dan ook serieus af wie daar ooit patent op aangevraagd heeft

Van vriendje kreeg ik vorig jaar een trollbeads armbandje met een slotje en een trolletjeskraal Van mn vriendinnen krijg ik wel vaak boeken die ik zelf niet kende en die meestal awesome zijn, da's wel tof! Maarja, mijn lijstje bestaat meestal voor 75% uit boeken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:31:59 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73547115
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Buh
Waddisserloos?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73547167
Die paarse poedelgieter kreeg ik dus van mijn vriendje, maar dat mocht ik tegen niemand vertellen.
Ik heb alleen geen planten !!!!

Ik zou het wel stom vinden als ik een boek kreeg, ik vind het wel leuk als mijn moeder een boek krijgt (die is ongeveer met mij jarig), want die lees ik dan in drie uur uit om nooit meer aan te raken. Een soort consumptie goed
pi_73547203
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:30 schreef cyclechick het volgende:
ik heb gister heel veel boeken gekregen, een een fles prosecco en nog andere drank en ook nog een bijnkorf-cadeau kaart! Maar vooral heb ik een supertoffe avond gehad omdat er allemaal leuke mensen waren gekomen, en daar kan ik altijd zo van genieten! En mijn kater is al bijna weer weg, gelukkig niet zo erg als vorige week (heb deze x dan ook geen wodka gedronken )

PF, maar alleen kunnen zijn is ook een kunst he, niet altijd wegvluchten in het gezelschap van anderen
Leuk!!

Ik ben nu een beetje brak, en heb gister echt een leuke avond gehad, en ik moet alleen nog een uur naar huis fietsen, daar heb ik geen zin in. Ik val altijd een beetje in een gat de volgende dag !
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:53:53 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73547762
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:30 schreef cyclechick het volgende:
ik heb gister heel veel boeken gekregen, een een fles prosecco en nog andere drank en ook nog een bijnkorf-cadeau kaart! Maar vooral heb ik een supertoffe avond gehad omdat er allemaal leuke mensen waren gekomen, en daar kan ik altijd zo van genieten! En mijn kater is al bijna weer weg, gelukkig niet zo erg als vorige week (heb deze x dan ook geen wodka gedronken )

PF, maar alleen kunnen zijn is ook een kunst he, niet altijd wegvluchten in het gezelschap van anderen
Was je jarig, fiets?

*dartelt op indianenstilletos naar buiten om boodschappen te doen*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73547817
Nee, afstudeerfeestje toch?
pi_73549065
Weinig geslapen vannacht, brak gegeten, teveel optimel gedronken en ik denk niet dat het vandaag nog goed gaat komen . Oh en, bij de AH hebben ze opeens Milka Daim chocolade . Mijn lievelingschocolade uit Frankrijk! Dus die reep lag ook opeens in mn mandje .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73550034
Geen slanktechnische dag vandaag Ik moet weer even in een ritme komen, dan gaat het vast goed.. Voor nu: Blegh

Gisteren:
O 68 gram muesli met 170 gram optimel bosvruchtenyoghurt en een beker optimel
T: M&M's
L: niks
T: glas spa en fruit
D: shoarma en kebab met een paar patatjes en knoflooksaus. Toe ben&jerry's cherry garcia en chocolat fudge brownie
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:01:37 #35
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73551280
ik vond hier in de supermarkt rittersport chocola met spuculaas smaak. Bijzonder goed, moet ik zeggen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:35:39 #36
70532 loveli
N
pi_73552099
Eens met TT.
crap in = crap out
pi_73552167
en terecht
Ja doei.
pi_73552728


Mijn arme, arme hoofd
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73553380
Hallo!

Maria, ik heb al vanaf augustus een blaadje liggen waarop ik elke keer als ik me iets bedenk wat ik wil hebben het noteer. Mijn verjaardag, sinterklaas en kerst zitten allemaal vrij dicht bij elkaar, en zoveel krijg ik tegen die tijd nooit verzonnen. .

Wij gaan zo naar mijn ouders, morgenvroeg naar de doop van m'n kleinste nichtje. Ik mag d'r de kerk indragen! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:35:29 #40
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_73553555
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik ben trouwens relatief bijna jarig en nu moet ik een verlanglijstje fixen en dat is altijd zo lastig! Door het jaar heen bedenk ik me genoeg dingen die ik wel wil hebben, maar zodra ik jarig word ben ik het weer vergeten
Ik ook, ik weet ook nooit wat ik moet antwoorden als ze me vragen: "Wat wil je hebben, heb je nog iets nodig?"

Ik zeg dan meestal: "Ik heb alles al.."

Toch heb ik nog wel dingen nodig, zoals een grotere bloemenvaas, een schaal, of een braadpan..
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:48:07 #41
331 Merel
Be here now.
pi_73553926
Net met m'n beste vriend tripje naar Rome geboekt En z'n ouders betalen onze tickets
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:21:44 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73555014
Die gast van Kassa noemt drop en Franse kaas 'zo op het eerste gezicht helemaal niet zo ongezond'. Nou... .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:22:02 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73555022
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:48 schreef Merel het volgende:
Net met m'n beste vriend tripje naar Rome geboekt En z'n ouders betalen onze tickets
Wat leuk! . Wanneer gaan jullie?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:28:32 #44
236335 neen
schone schijn
pi_73555215
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik ook, ik weet ook nooit wat ik moet antwoorden als ze me vragen: "Wat wil je hebben, heb je nog iets nodig?"

Ik zeg dan meestal: "Ik heb alles al.."

Toch heb ik nog wel dingen nodig, zoals een grotere bloemenvaas, een schaal, of een braadpan..
Maar dat zijn van die saaie dingen om te krijgen althans, daar maak je me wel tevreden mee maar niet blij zegmaar
het lijkt niet wat het is
pi_73555286
Wij houden hier een excelbestand bij, met alle boeken/dvd's/cd's die we willen hebben. Maandelijks bestellen we dan voor 75,- daarvan, en we hebben ook altijd ideeen genoeg voor verjaardagen/sint enzo op deze manier.
pi_73555910
Leuk Merel!

Das handig PPP! Ik hou ook altijd wel ongeveer bij welke films ik wil zien, en download dan wekelijks 100% daarvan,

Ehn vervolgens wel kopen hoor, als het mooie films betreft. Verder krijg ik altijd wel veel boeken voor m'n verjaardag, omdat iedereen weet dat ze daarmee wel goed zitten.

Was weer een werkdagje vandaag, wel fijn als er mensen niet komen opdagen en je alle zooi zelf kan oplossen Ben helemaal gesloopt nu. Had niet zoveel tijd en zin om te eten.

Lijstje:

O: 2 bruine boterhammen met rosbief
L: half pistoletje met mozarella, pesto en tomaat
T: ananassmoothie
D: pompoensoep (moeders) met een sneetje brood
T: bier
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:03:55 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73556454
*aai SDB* Je kan iig zelfvoldaan zijn

Tof zeg, Merel! Wat lief van zijn ouders!

Ik had net een inkakmoment, waarna ik een boekje ging lezen op bed, wat een dutje werd, waarin ik droomde dat ik pas om 0.00 uur wakker werd en toen nog moest koken / mn keuken ineens in een soort opslagplaats was ipv van in mijn huisje / ik iemand van hier ontmoette maar weet nie meer wie

En toen werd ik om 19.30 wakker en nu is het eten bijna klaar
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:08:31 #48
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_73556622
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef neen het volgende:
Maar dat zijn van die saaie dingen om te krijgen althans, daar maak je me wel tevreden mee maar niet blij zegmaar
Mij wel
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:10:21 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73556673
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:47 schreef shinydiscoball het volgende:

Das handig PPP! Ik hou ook altijd wel ongeveer bij welke films ik wil zien, en download dan wekelijks 100% daarvan,


.

Ik kijk altijd op de site van Preview welke nieuwe films er op dvd uit zijn

Net nog even een half uurtje gebaren geoefend en dadelijk ga ik naar de geschiedenis Slag bij Nieuwpoort kijken .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:13:45 #50
236335 neen
schone schijn
pi_73556790
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:08 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Mij wel
Misschien moet je dat dan gewoon de volgende keer vragen
ik moet eigenlijk ook wat meer kookspullen halen kan ik fatsoenlijk gaan eten

als iemand nog heel makkelijk snel te bereiden recepten heeft die ook nog lekker zijn mag je ze met me delen
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')