Gij zult niet liegen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ten tweede schrikt ze alsnog als ik haar nog duidelijk dat ik veel contact heb met de plaatselijke kerk en dat ik dus helemaal voorzien ben.
Voorzien van wat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ten tweede schrikt ze alsnog als ik haar nog duidelijk dat ik veel contact heb met de plaatselijke kerk en dat ik dus helemaal voorzien ben.
Info en de mogelijkheid om snoeihard God, Jezus en/of Maria te gaan aanbidden. Ze hadden igg geen koekjes oid bij zich, helaasquote:
Doe ik ook niet, ik doe veel vrijwilligerswerk en dat gaat vaak via de plaatselijke kerk.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:01 schreef DeWaasheid het volgende:
Volgende keer emmer poep van bovenaf naar beneden richten. Veel beter verdienen deze zwakzinnigen niet.
Waarom niet? Kast van een huis en giga tuin voor bijna niets, in een prachtig dorp in fietsafstand van de randstad.quote:
Met een glimlach en een 'nee, dank je' leren ze het natuurlijk nooit. Als een hond ergens gescheten heeft waar dat niet mag dan leert-ie het ook niet af met een 'Foei, Bello!'. Je moet hem met z'n neus door te schijt wrijfen, hetzelfde moet je dus doen met die zwakzinnige christen-honden!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]Stront over zwakzinnigen gooien is je hobbie? Een glimlach en "nee dank je" vind ik toch wat gepaster.
napratende internet tough guy 1nt3rn3t t0ugh guyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Met een glimlach en een 'nee, dank je' leren ze het natuurlijk nooit. Als een hond ergens gescheten heeft waar dat niet mag dan leert-ie het ook niet af met een 'Foei, Bello!'. Je moet hem met z'n neus door te schijt wrijfen, hetzelfde moet je dus doen met die zwakzinnige christen-honden!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Met een glimlach en een 'nee, dank je' leren ze het natuurlijk nooit. Als een hond ergens gescheten heeft waar dat niet mag dan leert-ie het ook niet af met een 'Foei, Bello!'. Je moet hem met z'n neus door te schijt wrijfen, hetzelfde moet je dus doen met die zwakzinnige christen-honden!
Absoluut. Ik zou zelf ook gewoon een 'nee, bedankt, geen interesse' uiten. Maar dat is niet de manier waarop ze dit soort fratsen ooit zullen afleren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
napratende internet tough guy 1nt3rn3t t0ugh guy
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:47 schreef Xebrozius het volgende:
Volgende keer opendoen met je pik uit je broek, en als ze dan toch over het geloof beginnen er zachtjes doorheen kreunen.
Niet. Darwin was een wetenschapper die een theorie bedacht die aannemelijker is dan het dogma van god.quote:
Net alsof het geloven in de evolutietheorie te vergelijken is met het geloven in God, twee totaal andere dingen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Niet. Darwin was een wetenschapper die een theorie bedacht die aannemelijker is dan het dogma van god.
...terwijl er een onderzoek naast je licht over de ongezonde aspecten van cola.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Net alsof het geloven in de evolutietheorie te vergelijken is met het geloven in God, twee totaal andere dingen.
Dat is net zoiets als zeggen: ik vind appeltaart lekkerder dan cola. cola gezonder dan appeltaart...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Je mist mijn punt volledig. Het gaat over twee totaal verschillende dingen, dat is mijn punt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
...terwijl er een onderzoek naast je licht over de ongezonde aspecten van cola.
Dat klopt. Er is geen enkele reden om in de evolutie te geloven. Je kan het gewoon bestuderen, snappen en debunken als het onzin is. Het gaat dus niet om het kiezen van de smaak van je voorkeur. Je vergelijking klopte dus van geen kant.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je mist mijn punt volledig. Het gaat over twee totaal verschillende dingen, dat is mijn punt.
Je begrijpt me nog steeds niet pvs, of je wilt me niet begrijpen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat hou je niet vol. "God is het licht" terwijl er naast je iemand een lamp aandoet.
[..]
Dat klopt. Er is geen enkele reden om in de evolutie te geloven. Je kan het gewoon bestuderen, snappen en debunken als het onzin is. Het gaat dus niet om het kiezen van de smaak van je voorkeur. Je vergelijking klopte dus van geen kant.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:54 schreef Danny_Ramone het volgende:
In je boxershort open doen (shirtless) en vragen of je een bladzijde uit hun bijbel mag scheuren omdat je geen lange vloei meer hebt. Dan zijn ze zo weer weg.
Kijk eens goed naar de OP. Een of andere lutser heeft dit topic gekickedquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:36 schreef RijstNatie het volgende:
maar christenen mogen toch niet werken op zondag?
Daarom is het topic ook op zaterdag geopend. Lezen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:36 schreef RijstNatie het volgende:
maar christenen mogen toch niet werken op zondag?
Je hebt gelijk, ik kan niet meer lezenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je begrijpt me nog steeds niet pvs, of je wilt me niet begrijpen.
Nou, het probeert allebei te laten zien hoe de mens is ontstaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Net alsof het geloven in de evolutietheorie te vergelijken is met het geloven in God, twee totaal andere dingen.
Dat is net zoiets als zeggen: ik vind appeltaart lekkerder dan cola.
De evolutietheorie doet dat op een wetenschappelijke manier, de bijbel niet. Ze sluiten elkaar dus niet uit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou, het probeert allebei te laten zien hoe de mens is ontstaan.
Of je rijgt ze aan je spiesquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik gooi ketters altijd op de brandstapel!
Je verwart (zoals heel veel mensen) het volgen de christelijke bijbel met het geloven in god.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou, het probeert allebei te laten zien hoe de mens is ontstaan.
en wij hebben hem vermoord.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:47 schreef Xebrozius het volgende:
Volgende keer opendoen met je pik uit je broek, en als ze dan toch over het geloof beginnen er zachtjes doorheen kreunen.
Haha same herequote:Op maandag 12 oktober 2009 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
Sinds ik een keer de deur open deed terwijl ik alleen een spijkerbroek aan had en een ketting met pentagram terwijl in de achtergrond gothic metal draaide en ik de heren vriendelijk mee deelde dat ik al een geloofsovertuiging had heb ik ze nooit meer gezien. Heel gek
Wat een enorm goed idee, ik ga ook een pentagram boven de deurbel hangenquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Haha same here![]()
. Een kennis van mij heeft een pentagram boven de deurbel hangen, komen die mensen ook nooit meer langs.
Pfff.. ik vind die bekeerders vreselijk irritant... laat me gewoon lekker met rust![]()
zolang ik maar geen enorme rel veroorzaakquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:27 schreef Fingon het volgende:
[..]
Wat een enorm goed idee, ik ga ook een pentagram boven de deurbel hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |