Gij zult niet liegen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ten tweede schrikt ze alsnog als ik haar nog duidelijk dat ik veel contact heb met de plaatselijke kerk en dat ik dus helemaal voorzien ben.
Voorzien van wat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ten tweede schrikt ze alsnog als ik haar nog duidelijk dat ik veel contact heb met de plaatselijke kerk en dat ik dus helemaal voorzien ben.
Info en de mogelijkheid om snoeihard God, Jezus en/of Maria te gaan aanbidden. Ze hadden igg geen koekjes oid bij zich, helaasquote:
Doe ik ook niet, ik doe veel vrijwilligerswerk en dat gaat vaak via de plaatselijke kerk.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:01 schreef DeWaasheid het volgende:
Volgende keer emmer poep van bovenaf naar beneden richten. Veel beter verdienen deze zwakzinnigen niet.
Waarom niet? Kast van een huis en giga tuin voor bijna niets, in een prachtig dorp in fietsafstand van de randstad.quote:
Met een glimlach en een 'nee, dank je' leren ze het natuurlijk nooit. Als een hond ergens gescheten heeft waar dat niet mag dan leert-ie het ook niet af met een 'Foei, Bello!'. Je moet hem met z'n neus door te schijt wrijfen, hetzelfde moet je dus doen met die zwakzinnige christen-honden!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]Stront over zwakzinnigen gooien is je hobbie? Een glimlach en "nee dank je" vind ik toch wat gepaster.
napratende internet tough guy 1nt3rn3t t0ugh guyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Met een glimlach en een 'nee, dank je' leren ze het natuurlijk nooit. Als een hond ergens gescheten heeft waar dat niet mag dan leert-ie het ook niet af met een 'Foei, Bello!'. Je moet hem met z'n neus door te schijt wrijfen, hetzelfde moet je dus doen met die zwakzinnige christen-honden!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Met een glimlach en een 'nee, dank je' leren ze het natuurlijk nooit. Als een hond ergens gescheten heeft waar dat niet mag dan leert-ie het ook niet af met een 'Foei, Bello!'. Je moet hem met z'n neus door te schijt wrijfen, hetzelfde moet je dus doen met die zwakzinnige christen-honden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |