Ik ben bezig met een cursus van NHA voor naaien en patroontekenen.. 10 euro per maand, 11 maanden langquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:18 schreef miss_sly het volgende:
En ineens weet ik wat ik graag nog zou willen leren: zelf patroontekenen. Wat lijkt het me heerlijk om zelf gewoon een patroon te tekenen van hetgeen je wil maken, zonder daar een Burda of Knip of wat dan ook voor nodig te hebben.
wat gaaf.......quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik denk dat spuug groofsken bedoelde.![]()
Ik heb de oplossing ook niet, ik zag je pm net wel, maar de tafel die ik gemaakt heb is een heel ander verhaal.
[ afbeelding ]
Dat was beplakken en dan uiteindelijk met eiglans/vernis eroverheen.
Ik heb wel een kastje van mijn dochter beplakt met behang en de kast in de speelkamer ook met dunner papier, maar daarvoor gebruik ik altijd gewoon dubbelzijdige tape op genoeg punten.
Wat een schattig jurkjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:30 schreef miss_sly het volgende:
Kijk nou, het is klaar, ik kan het nog
de kleuren zijn wat helderder dan op de foto, echt zwart en echt rood:
[ afbeelding ]
het knoopje op de schouder:
[ afbeelding ]
Ja hoor, dat mag. Ik heb het van oeke, maar ik wil het best voor je overtekenen en opsturen naar je. In welke maat? en pm even je adres!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Wat een schattig jurkjeIk wil een meisje om allemaal zulke schattige dingen voor te maken
Mag ik het patroon hebben?![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:30 schreef miss_sly het volgende:
Kijk nou, het is klaar, ik kan het nog
de kleuren zijn wat helderder dan op de foto, echt zwart en echt rood:
[ afbeelding ]
het knoopje op de schouder:
[ afbeelding ]
Bedankt voor het kijken. Dat is idd te klein, zit nu in 104/110quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:26 schreef miss_sly het volgende:
Ingrid, ik heb het even nagekeken, maar het patroontje dat ik hier heb, gaat maar tot maat 86. Dat is te klein voor Kim, denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |