Ik begreep je meteen,aan mij hoef je maar 1 keer iets uit te leggenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij hebt niets te willen natuurlijk, dat snap je wel.
Aanval? Heul nie ! Ik ben altijd erg mild hoor, net als Claire, zoiets dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
AHAH, de Huubsoppers hebben zicht verenigd en gaan in de aanval.......
Zonder stquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:32 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Die vindt dat heul nie errug nie
mompelt iets van...enigste hobby?
Binnenkort weer Sint/quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:27 schreef remlof het volgende:
Omg, waar maken jullie je druk om...
Maar zolang jullie maar netjes tegen elkaar blijven vind ik het best.
Deze is cryptisch? ik begrijp er niks van...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Binnenkort weer Sint/ K![]()
erst animaatjes en plaatjes en is alles weer goed.In januari begint het echte rellen dus bereidt je voor ha ha
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:01 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Aanval? Heul nie ! Ik ben altijd erg mild hoor, net als Claire, zoiets dus
Ik praat toch gewoon Nederlans hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze is cryptisch? ik begrijp er niks van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love music!
idd, zo kwam ze over ! Meer hoef ik niet te zeggen danquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
claire kwam altijd zoutloos over...dus wees jij maar mild.....das veel beter
solly, een taalfoutje, ik schaam me daud nu.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lig hier af en toe in een deuk maar het is idd zonder "st"..
vandaar dat ik mijn zin ook zo neerzette......al kwam ze ook wel ''echt'' over....zoutloos dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:13 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
idd, zo kwam ze over ! Meer hoef ik niet te zeggen dan
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik praat toch gewoon Nederlans hoor.Sorry hoor! gewoon nederlands( jij zegt zelf Nederlans) nee ik begrijp het niet! Ben heel wat gewend, lees door spelfouten heen maar krom Nederlands nee sorry, dat begrijp ik niet. Is geen aanval maar een feit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik praat toch gewoon Nederlans hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Is ook niet belangrijk,ik maak ook wel een spelfouten zoals iedereen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lig hier af en toe in een deuk maar het is idd zonder "st"..
Je vergat drank en knokkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, dat is waar. We hebben het allemaal kunnen zien, dat hij iets heeft met hoeren en groupies.
Ha ha sorry typefoutjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sorry hoor! gewoon nederlands( jij zegt zelf Nederlans) nee ik begrijp het niet! Ben heel wat gewend, lees door spelfouten heen maar krom Nederlands nee sorry, dat begrijp ik niet. Is geen aanval maar een feit.
[..]
Ik praat toch gewoon Nederlans hoor.waar staat nl voor ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
Je maakt ze idd en wel vaker maar als je je punt wilt maken word je er op afgerekend, das dan jammer van dat punt..dus goed opletten, krijg je in ieder geval geen kommentaar op je spelling..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is ook niet belangrijk,ik maak ook wel een spelfouten zoals iedereen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:21 schreef peeet1 het volgende:
[..]
waar staat nl voor ??Google leerdetaal.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er nog een NL dan
![]()
![]()
Love music!
moet jij ook maar van de rosé afblijvenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ha ha sorry typefoutje![]()
Maar gezellig en we zijn met z'n allen weer van de straat sommigen de weg kwijt
![]()
nee hoor ik nooitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is ook niet belangrijk,ik maak ook wel een spelfouten zoals iedereen.
Breek me de bek niet open....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vergat drank en knokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |