abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73542888
Dadelijk moet ik dus mn verstandskiezen laten trekken!

Voor meeste een horror en dat zou ik ook denken, maar de waarheid zegt iets anders...
Ik ben totaal niet zenuwachtig en ben totaal ontspannen. Het zou zelfs nu ter plekke gedaan mogen worden bij mij!

De onderste 2 moeten er zeker uit. Logisch, zijn zijn volgroeit maar steken maar een beetje boven mn tandvlees uit. Linksboven heel misschien. Zoja, dan gaat die samen met de rechtsbovenzittende kies er meteen uit.

Nu vraag je je misschien af, waarom opend die een klaagbaak topic als echter niks te klagen heeft!

Nou simpel, mocht het zo zijn dat het niet lekker is gegaan, of dat erge last heb van pijn of van een opgezwolle mond, kan ik alvast hier erover klagen.
Ik ga dit nu eerst ff zien als een morele steun, waarna ik jullie op de hoogste stelt hoe het is gegaan en hoeveel kiezen er uiteindelijk zijn getrokken (naast de 2 onderste).

Ik moet om 15.15u en vertrek om 14.30 van huis. Ik laat het werk verrichten met een plaatselijke verdoving.

Ja, ik weet dat de prikken soms vrij irritant zijn en ja, dat loskraken van je kies zou ook apart aan moeten horen. Over deze zaken ben ik al ingelicht . Ik neem mn mp3speler mee...alhoewel, nu ik het me bedenk...Die kiezen zitten bij je oor en je zal altijd door het geluid dat gekraak horen Leuk achtergrond geluidje
Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:28:53 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73542933
Dat gaat píííjn doen! Een enkele keer werkt de verdoving niet!
pi_73542934
Sterkte TS, hopen dat ze inmiddels zo ver zijn dat ze je kaak een beetje je intact kunnen laten
pi_73542984
Uit je spelling is duidelijk te merken dat verstand überhaupt geen vak is waar je kaas van hebt gegeten. Nondeju.
pi_73543016
Wat een rot dingen zijn dat, bij mij zijn ze nu aan het doorkomen! bah.

Sterkte voor straks!
All good things are wild and free.
pi_73543026
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:31 schreef memrtn het volgende:
Uit je spelling is duidelijk te merken dat verstand überhaupt geen vak is waar je kaas van hebt gegeten. Nondeju.
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_73543172
quote:
Ja, ik weet dat de prikken soms vrij irritant zijn en ja, dat loskraken van je kies zou ook apart aan moeten horen. Over deze zaken ben ik al ingelicht . Ik neem mn mp3speler mee...alhoewel, nu ik het me bedenk...Die kiezen zitten bij je oor en je zal altijd door het geluid dat gekraak horen Leuk achtergrond geluidje
Dat kraken heb ik niet gehoord, de prikken voel je nauwelijks. Maar als tip: Vraag of de tandarts wil controleren of de verdoving wel echt werkt.

Ik had wat TNA al zei, dat de verdoving niet werkt, en dat is echt niet aan te raden
pi_73543188
Daar gaat je verstand
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_73543205
jankerd
pi_73543266
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:44 schreef Kvack het volgende:

[..]

Dat kraken heb ik niet gehoord, de prikken voel je nauwelijks. Maar als tip: Vraag of de tandarts wil controleren of de verdoving wel echt werkt.
Dat doet 'ie toch ook? Hij begint en als jij erge pijn hebt, werkt 'ie niet
Had 't probleem zelf ook, heb 'm maar z'n gang laten gaan.. de pijn tijdens de behandeling vond ik niet zo erg, die zeurende pijn erna des te meer
pi_73543359
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:49 schreef Earry het volgende:

[..]

Dat doet 'ie toch ook? Hij begint en als jij erge pijn hebt, werkt 'ie niet
Had 't probleem zelf ook, heb 'm maar z'n gang laten gaan.. de pijn tijdens de behandeling vond ik niet zo erg, die zeurende pijn erna des te meer
Zo ging het inderdaad, hij drukte daarna gelijk een andere naald in mijn tandvlees die gelijk werkte.
Maar de pijn daarna is nog erger inderdaad.
pi_73543509
Ik had ook heel wat verhalen gehoord dus ik had wat gezonde spanning zeg maar maar het is heel erg mee gevallen, het enige rotte was dat er verdoving lekte en in mijn keel liep.. dat is VIES!! dus ik lag eigenlijk meer te kokhalsen dan dat ik pijn heb gevoeld.
-
pi_73543561
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:04 schreef splendor het volgende:
Ik had ook heel wat verhalen gehoord dus ik had wat gezonde spanning zeg maar maar het is heel erg mee gevallen, het enige rotte was dat er verdoving lekte en in mijn keel liep.. dat is VIES!! dus ik lag eigenlijk meer te kokhalsen dan dat ik pijn heb gevoeld.
je moet ook vragen nadat de verdoving er in is gespoten of je je mond mag spoelen want dat spul is inderdaad niet te pruimen
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:07:35 #14
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_73543575
Alvast RIP aan de nabestaanden, dit was TS haar laatste topic....
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:08:44 #15
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_73543593
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:06 schreef Pakspul het volgende:

[..]

je moet ook vragen nadat de verdoving er in is gespoten of je je mond mag spoelen want dat spul is inderdaad niet te pruimen
Ik vond het best lekker.....
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_73543812
3 tegelijk eruit laten halen (poef bijna al m'n verstand ineens weg )
Behalve een afgebroken kies die ze daarna hebben moeten bijmaken en wat irritante hechtdraadjes heb ik nergens last van gehad
Geen pijn, alleen veel KRAAKKKKKKK
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:21:51 #17
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_73543825
Bij mij waren ze binnen een paar minuten eruit. Geen napijn gehad
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_73544905
Geen zorgen, het doet geen pijn...

..maar je zal wel twee weken lang met een opgezwollen gezicht rondlopen

Sterkte iig!
pi_73544932
quote:

[..]

Of een betere assistente nemen die het spul beter wegzuigt.
pi_73544961
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:12 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Of een betere assistente nemen die het spul beter wegzuigt.
een betere assistente zuigt iets anders
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:14:10 #21
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_73544971
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:26 schreef Acyrus het volgende:
Ik ben totaal niet zenuwachtig en ben totaal ontspannen. Het zou zelfs nu ter plekke gedaan mogen worden bij mij!
Stoer hoor, ik hoop dat ze de dikste boor en de dikste spuit pakken
pi_73545006
Het doet pijn oké
x
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:16:48 #23
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_73545031
gelukkig hoef je geen wortelkanaalbehandeling te ondergaan bij een ouderwetse tandarts, dan weet je pas wat pijn is! Ben 10 minuten nadat ie begon opgestaan en weggelopen omdat ie me niet meer verdoving wilde geven. Fokking mongool!
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_73545806
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:13 schreef Pakspul het volgende:

[..]

een betere assistente zuigt iets anders
Ik denk dat de extractie van ts' kiezen niet pijnloos zal verlopen als de assistente de tandarts tijdens de behandeling zuigt
pi_73597312
quote:

[..]

Het probleem was dat hij al bezig was, maar ik het toch nog flink voelde, dus ik vroeg of ze wat bij wilde verdoven..
-
pi_73606333
TS is er geloof ik niet zo goed vanaf gekomen. Nogsteeds geen reactie, in z'n eigen topic nogwel
pi_73606406
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:30 schreef Koelkast25 het volgende:
in z'n eigen topic nogwel
Nou, laten we voor haar hopen dat ze niet zo erg door de tandarts is mishandeld.
pi_73606417
Maar ik ben ook wel nieuwsgierig ja. Ts, hoe ging het?
pi_73606462
Ow... "haar" topic... Sorry TS
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:38:20 #30
271368 --Tweety--
Diep in de zee!
pi_73606633
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Nou, laten we voor haar hopen dat ze niet zo erg door de tandarts is mishandeld.
ik ben indd ook nieuwsgierig nu,
ben zelf n keer mishandeld door de tandarts,hij schoot uit met de boor!
Op naar de sterren en daar voorbij!
pi_73606768
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:38 schreef --Tweety-- het volgende:

[..]

ik ben indd ook nieuwsgierig nu,
ben zelf n keer mishandeld door de tandarts,hij schoot uit met de boor!
Au, alleen de gedachte al..

Wel weer goedgekomen?
pi_73606769
Ai... da's goed kut. Moet ie bij mij niet proberen. Ben al een schijtluis, maar als ie me smoel aan stront helpt dan heeft hij, net als ik, een groot probleem :p
pi_73607041
Bij mij was het geen pretje !
Bij de eerste 2 kiezen werkte de verdoving boven in het begin niet, toen nog 2 spuiten erbij gekregen
Onder heeft het 4 dagen gebloed !

De andere kant moest er een kies gebroken worden en in stukjes getrokken worden, een stuk tandvlees weggesneden worden en er was een stuk wortel blijven zitten
Dit deed gigantisch pijn en begon op te zwellen, Ibuprofen was niet genoeg want ik heb 3 nachten niet geslapen door de zeurende pijn...
Toen maar overgestapt om de Diclofinac, toen ging de pijn wel maar moest 4 van die pillen nemen per dag terwijl je er maar 2 per dag mocht...

Dit is precies 2 weken terug gebeurt, gisteren is de hechting eruit gegaan en sindsdien is de zwelling aan het afnemen en kan ik gewoon weer kauwen op beide kanten !
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:54:23 #34
271368 --Tweety--
Diep in de zee!
pi_73607149
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:42 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Au, alleen de gedachte al..

Wel weer goedgekomen?
Kheb nu een litteken aan de binnenkant van mn wang lopen, het voelt heel vreemd, en het rare is, als ik scherp eten eet, doet het zeer! verder niet.

Dit is me dus overkomen toen ik 6 was,
en ja ik ben hoewel ik gewoon braaf heen ga, nog steeds bang voor de tandarts
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:57:51 #35
271368 --Tweety--
Diep in de zee!
pi_73607290
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mij was het geen pretje !
Bij de eerste 2 kiezen werkte de verdoving boven in het begin niet, toen nog 2 spuiten erbij gekregen
Onder heeft het 4 dagen gebloed !

De andere kant moest er een kies gebroken worden en in stukjes getrokken worden, een stuk tandvlees weggesneden worden en er was een stuk wortel blijven zitten
Dit deed gigantisch pijn en begon op te zwellen, Ibuprofen was niet genoeg want ik heb 3 nachten niet geslapen door de zeurende pijn...
Toen maar overgestapt om de Diclofinac, toen ging de pijn wel maar moest 4 van die pillen nemen per dag terwijl je er maar 2 per dag mocht...

Dit is precies 2 weken terug gebeurt, gisteren is de hechting eruit gegaan en sindsdien is de zwelling aan het afnemen en kan ik gewoon weer kauwen op beide kanten !
Jemig, ook al zo`n pechvogel verhaal!

Gelukkig kan je inmiddels weer kauwen!
pi_73607488
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:57 schreef --Tweety-- het volgende:

[..]

Jemig, ook al zo`n pechvogel verhaal!

Gelukkig kan je inmiddels weer kauwen!
Had jij ook dat je begon te hyperventileren ?
Ik deed dat toen het al gebeurd was

Toen ik opstond uit de stoel werd ik duizelig en viel ik op de grond
pi_73608181
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Dat is een normale reactie als er iets uit je kaak wordt gehaald Dan wil je blij en opgelucht uit de stoel opstaan en voordat je het weet lig je op de grond. Best grappig effect wanneer iemand je nog op tijd kan tegenhouden
pi_73608188
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:54 schreef --Tweety-- het volgende:

[..]

Kheb nu een litteken aan de binnenkant van mn wang lopen, het voelt heel vreemd, en het rare is, als ik scherp eten eet, doet het zeer! verder niet.
Ja, dat is inderdaad best raar heb ook littekens binnen in m'n mond maar die doen zeker geen pijn met hete kruiden. Heeft de tandarts het wel netjes schoon- en / of dichtgemaakt? (hechtingen?)
quote:
Dit is me dus overkomen toen ik 6 was,
en ja ik ben hoewel ik gewoon braaf heen ga, nog steeds bang voor de tandarts
Brrr.. Later hopelijk gelijk maar een andere tandarts uitgezocht?

[ Bericht 0% gewijzigd door rozenijlpaard op 12-10-2009 13:57:34 (Domme typo weggehaald :{) ]
pi_73608287
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad best raar heb ook lidtekens binnen in m'n mond maar die doen zeker geen pijn met hete kruiden. Heeft de tandarts het wel netjes schoon- en / of dichtgemaakt? (hechtingen?)
[..]

Lidtekens? Dus jij stopt piemels in je mond die tekens afgeeft?
pi_73608508
Verhip, ik ben gewoon besmet geraakt door al die foutschrijvende d/t-analfabeten op de interwebz!
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:40:47 #41
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_73608759
Ik hoop voor je dat het fout gaat.
Je weet..
pi_73608823
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef Jenglejack het volgende:
Ik hoop voor je dat het fout gaat.
Ik hoop voor je dat je over je internet kabel struikelt en je nek breekt, waardoor je nog wel levende familie ook niet meer het internet op zal gaan...
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:43:29 #43
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_73608870
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je over je internet kabel struikelt en je nek breekt, waardoor je nog wel levende familie ook niet meer het internet op zal gaan...
M'n kabel is weg gewerkt swa.
Ik hoop dat je op straat neergestoken word door een groepje marokkanen.
Je weet..
pi_73608920
Gasten, hou op, hebben jullie je verstand verloren?
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:49:35 #45
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_73609074
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:44 schreef rozenijlpaard het volgende:
Gasten, hou op, hebben jullie je verstand verloren?
Ik heb m'n verstandskiezen nog
Je weet..
pi_73609118
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef Jenglejack het volgende:

[..]

M'n kabel is weg gewerkt swa.
Ik hoop dat je op straat neergestoken word door een groepje marokkanen.
Ik hoop dat jij minder met Marokkanen op straat gaat hangen en een cursus Nederlands gaat volgen
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:00:46 #47
271368 --Tweety--
Diep in de zee!
pi_73609423
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad best raar heb ook lidtekens binnen in m'n mond maar die doen zeker geen pijn met hete kruiden. Heeft de tandarts het wel netjes schoon- en / of dichtgemaakt? (hechtingen?)
[..]

Ja ze hebben het wel netjes schoongemaakt hoor, dat heeft de tandartsassistent gedaan omdat ik natuurlijk de tandarts niet meer bij me in de buurt wou hebben! En later heeft de huisarts het nog een keer gecontroleerd.
Ik kan me er behalve de pijn en het angstgevoel niet heel veel meer van herinneren,, gelukkig maar! Maar de pijn van scherp eten komt bij mij doordat het nu gewoon een hele zwakke plek is.

Na dit incident hebben mijn ouders gelukkig DIRECT een andere tandarts uitgezocht!
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:03:26 #48
271368 --Tweety--
Diep in de zee!
pi_73609507
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Mn ouders vertelden me later dat ik lijkbleek werd en dat ik de rest van de dag blijkbaar niets meer gezegd heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')