Gefeliciflapstaartquote:
God, dat had ik bij m'n monedling spreekvaardigheid steeds. Keigoed oefenen op m'n Britse accent, maar dan zat je daar met een docent en een student-assistent ofzo en dan klapte ik dicht, begon ik te stotteren, kon ik niet meer op woorden komen, laat staan dat het nog Brits klonk. Er kwam dan een soort Ruud Lubbers-accent uit. En de bedoeling was dat ik near native moest zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje dat ging kut
Ik mocht vandaag mijn tentamen mondeling herkansen omdat ik na een keer of 5 schriftelijk nog niet boven de 5 uit kwam (opgeklommen van een 2 dat dan weer wel) Dus ik kei hard geleerd en ik dacht ik ken het wel goed! ( niet als in een 9 goed maar wel als in dit moet een voldoende worden) Dus mijn docent zegt oke dan gaan we een afspraak plannen dus ik zeg nee nee ik dacht dat het nu moest! kan het niet nu? ik ken het vandaag! ik heb geleerd! Dus hij oke kom maar mee
Ik wist niets meer.... Hij heeft elk antwoord uit me moeten trekken en bijna voor moeten zeggen
Ik kon ook alleen maar staren en zeggen geen idee sorry
Gelukkig had ie wel door dat ik wel echt geleerd had en heeft ie me (uit de goedheid van zijn hart geloof ik want ik had hem echt niet verdiend) een 5.5 gegeven
Ik schaam me echt diep en snap er niets van
Ik weet ook gewoon niet hoe ik moet leren of zo...
Ik doe iig iets heel erg fout en raak er elke keer zo gestresst van dat er meerdere huilbuien aan te pas komen
Ik denk dat ik maar gewoon achter de kassa ga bij de kruidvat of zo (krijg je dan ook korting?)
Je kan altijd nog vrienden worden met Ruud Lubbersquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:42 schreef CherryLips het volgende:
nu durf ik geen Engels te praten waar vrienden bij zijn.
Gevaarherkenning: 3 fouten van de 25 (quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart
Hoe goed ben je precies?
In één keer?quote:
Jeuj!quote:
ooh dat had ik ook jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gevaarherkenning: 3 fouten van de 25 (![]()
![]()
![]()
ik stond er zelf van te kijken, bij de proefexamens op de cd-rom had ik steeds 10 fout)
En kennis en inzicht 4 fout, mocht er maximaal 5 hebben. En 1 fout kwam doordat ik m'n antwoord wilde verbeteren maar daar net te weinig tijd voor had, waardoor er uiteindelijk helemaal niets was ingevoerd.
Ik was ook zo gespannen, niet leuk meer. Het is al een tijdje geleden dat ik een toets moest afleggen, en dan heb je nu ook nog eens 8 seconden om antwoord te geven. Halve ochtend op de wc gezeten, helemaal gestrest in de trein en bus, moest ik nog een half uur wachten want ik was veel te vroeg. Heb van spanning m'n lip helemaal kapot gebeten. En klamme, koude handen. Pas halverwege de toets begon ik een beetje te ontspannen omdat ik me erin berust had dat ik het toch niet had gehaald
Dat is idd wel super goed! chocolade taartje gehaald om het te vieren?quote:
Ik kan niet altijd even goed met m'n zenuwen omgaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef MissMSX het volgende:
Zo zenuwachtig voor een stom theorieexamen
Native English noemden ze bij ons Queens English. En ik geloof niet dat ze die wijk bedoelden
Double chocolate chip cookie bij de Broodzaakquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is idd wel super goed! chocolade taartje gehaald om het te vieren?
Dat is dan gewoon met héúl veul chocolate chips of hoe moet ik dan zien?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Double chocolate chip cookie bij de Broodzaak
Nou ja, je hebt chocolate chip cookies. Dat is deeg met stukje chocola.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon met héúl veul chocolate chips of hoe moet ik dan zien?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt chocolate chip cookies. Dat is deeg met stukje chocola.
Double chocolate chip zijn koekjes van chocola en MET chocoladestukjes
Eerst een keer de tussentijdse toetsquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
En zit een praktijk examen er ook al aan te komen CL?
Of ben je zo ver nog niet?
En hoe hoe ga je dat dan weer vierenmet death by chocolate?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb B&J's cookie dough in de vriezer liggen en die ga ik dus NU even pakken!![]()
Wil je ook?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een keer de tussentijdse toets. Kijken of ik er klaar voor ben (denk 't niet, ik kan nog niet waarnemen en inschatten en ik ben nog te voorzichtig, maar dat ben ik op de fiets ook heel erg). Maar dan krijg ik vrijstellingen voor op het rijexamen, scheelt weer wat stresspuntjes. De vrouw van m'n neef raadde me valeriaan aan tegen de zenuwen, maar dat moet ik dan eerst even uittesten voor ik half stoned in die auto zit.
En dat ga ik denk ik vieren met een chocoladepizza of chocoladefondue ofzo.
Ik zou gewoon een biertje nemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een keer de tussentijdse toets. Kijken of ik er klaar voor ben (denk 't niet, ik kan nog niet waarnemen en inschatten en ik ben nog te voorzichtig, maar dat ben ik op de fiets ook heel erg). Maar dan krijg ik vrijstellingen voor op het rijexamen, scheelt weer wat stresspuntjes. De vrouw van m'n neef raadde me valeriaan aan tegen de zenuwen, maar dat moet ik dan eerst even uittesten voor ik half stoned in die auto zit.
Ik word al helemaal lam van 500mg ibuprofenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
En mijn ervaring met valeriaan is dat het niet veel doet, je zit iig zeker niet half stoned in de auto
serieus ik weet niet meer hoe of waarom maar mijn zusje moest een banaan eten van iemand voor dat ze op gingquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:40 schreef MissMSX het volgende:
Misschien helpt alleen je outfit aanpassen ook wel
[ afbeelding ]
Als ze ook andere soorten fruit hebben kunnen we met z'n allen in de mand liggen. Levende fruitmand FTW, wedden dat je de rest van het jaar niet meer ziek gaat worden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:43 schreef MissMSX het volgende:
Het ziet er lekker warm uit iig. Echt wat voor mij
Dan wil ik wel een perzik zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ze ook andere soorten fruit hebben kunnen we met z'n allen in de mand liggen. Levende fruitmand FTW, wedden dat je de rest van het jaar niet meer ziek gaat worden?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |