Daarom. Als je het van een dag in het jaar moet gaan laten afhangen.... We doen altijd wel leuke dingen, echt niet alleen op 10 oktoberquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
Die kleine dingen zijn toch het tofst.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:51 schreef Pheno het volgende:
Bed, klinkt wel goed. Maar dan met vrouw. Vandaag alweer een paar jaar getrouwd. Time flies.
Bij ons maar 1 keer in de vier jaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom. Als je het van een dag in het jaar moet gaan laten afhangen.... We doen altijd wel leuke dingen, echt niet alleen op 10 oktober
Ja, ik moet nog opschieten als ik een leuke trouwdatum wilquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens jaar zal het wel druk worden met bruiloften op 10 oktober...
10-10-10quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Ja, ik moet nog opschieten als ik een leuke trouwdatum wil
Elke trouwdatum met jou is leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
10-11-12quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je overschat hiermee een heleboel mannen...quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:27 schreef Tegan het volgende:
Ik was zo net toch ff in de kroeg. Komt er zo'n gast naar me toe. (Het was karaoke-avond, dus er waren voor de verandering een keer mensen die ik niet kende.) Waren we zo ff aan het praten, zegt hij "he, waar is je vriend?" Echt slechtste manier om dat te checken die ik ooit heb gehoord.
Toen zei je "daar" terwijl je naar de grootste en breedste aap wees die je zo snel kon vinden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:27 schreef Tegan het volgende:
Ik was zo net toch ff in de kroeg. Komt er zo'n gast naar me toe. (Het was karaoke-avond, dus er waren voor de verandering een keer mensen die ik niet kende.) Waren we zo ff aan het praten, zegt hij "he, waar is je vriend?" Echt slechtste manier om dat te checken die ik ooit heb gehoord.
quote:Op Mallorca is een van de voormalige zangers van Boyzone Stephen Gately op 33-jarige leeftijd overleden. Hij zou in zijn slaap zijn gestorven. Over de doodsoorzaak is nog niets bekend. Gately was op Mallorca voor een vakantie.
Boyzone scoorde in de jaren negentig hits als Picture Of You en No Matter What, en ging in 2000 uit elkaar. Na een reunie in 2007 waren er plannen om weer een nieuw album op te nemen.
Gately speelde ook in musicals, zoals de Britse versie van Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat. Hij was een van de eerste boyband-leden die openlijk zei dat hij homoseksueel was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |