Je gaat Airwins puddingbuks wegschieten. Whoa.quote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat Airwins puddingbuks wegschieten. Whoa.
Hoe kan ik dan z'n puddingbuks wegschieten?quote:
Hmm, good point.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan z'n puddingbuks wegschieten?
Mijn orchidee met vijf vertakkingen wil maar niet dood, hij maakt nu weer twee nieuwe takken aanquote:
Met een beetje fantasie...quote:
Een fles ammoniak doet wonderen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn orchidee met vijf vertakkingen wil maar niet dood, hij maakt nu weer twee nieuwe takken aan
Chloor ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een fles ammoniak doet wonderen.
Een duif?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, ik dacht even dat het sneeuwde buiten. Wat er dan voorbij kwam waaien, weet ik niet.
Zoals aanwezig op elke Veluwsche straathoek.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De handel van de coke-dealer op de hoek?
Als de driver update niets doet moet je hem vragen het kanaal van het signaal te veranderen. Dat helpt tegen storingen, als iedereen in je flat bv kanaal 6 heeft (ik zeg maar wat), dan wil dat nog wel eens gaan botsen. Zet het dan op kanaal 8 (wederom voorbeeld) en je hebt er geen last van. Bij een kennis van de week ook gedaan en zijn verbinding is nu stabiel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
zeg lieve computer people
ik en mijn laptop hebben een probleem
nou ja meer ik, ik geloof niet dat het hem zo veel kan schelen
kan iemand er misschien wat licht op schijnen?
Mijn verbinding veranderd om de zoveel tijd in een beperkte verbinding
Als ik dat dan wil fixen vind hij geen enkele verbindingsmogelijkheid terwijl ik hier midden tussen de flats zit en er normaal wel 20 dingetjes zijn (waaronder uiteraard die van mezelf)
Hoe fix ik dat?
Tot nu toe moet ik telkens de boel opnieuw opstarten... heel vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |