Sinds wanneer is dat exclusiviteits conctract er dan? Voorheen werden er wel concerten in de Kuip gehouden, en stonden de Stones in het Goffert Parkquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef Ternerito het volgende:
Rotterdam kun je sowieso uit je hoofd zetten. Mojo organiseert het namens livenation in Nederland. Mojo heeft helemaal geen contract met De Kuip. Alleen een exclusiviteits conctract met de Arena en het Gelredome...beide niks...

Vorig jaar was het geluid goed in de arena, mar hoor ze liever in het Gelredome, volgens mij kunnen ze dat ook helemaal donker maken, wat de sfeer en de lichtshow ten goede komt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dan liever het Gelredome, dan in dat foeilelijke akoustieke drama van de Arena...

Die absoluut!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
StaringAt
The
Sun
die ambient mix dan he

http://www.elsevier.nl/we(...)l-en-altijd-Mojo.htmquote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat exclusiviteits conctract er dan? Voorheen werden er wel concerten in de Kuip gehouden, en stonden de Stones in het Goffert Park
En ik kan me herinneren dat er hier in een U2 topic gestaan heeft dat ze vorig jaar in gesprek geweest zijn met de Kuip, maar dat het niet door ging omdat er in de de arena meer mensen pasten.

).
 ). 

Dan wel de Boston versiequote:Op maandag 29 maart 2010 19:17 schreef DrowningMan het volgende:
Ik ga The FLy aanvragen. De 2010 tour mag wel ietsje meer rocken

iets meer info @http://991.com/Buy/ProductInformation.aspx?StockNumber=503770quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef roelofjan het volgende:
7 juni in de winkel
[ afbeelding ]
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Ddvd&field-keywords=U2+360%B0+At+The+Rose+Bowl&x=6&y=20
Benieuwd wat er op die superdeluxe DVD editie staat.
Volgens de geruchten krijg je er een code bij, waarmee je NIEUWE nummers kan downloaden.
Alleen ga ik die waarschijnlijk toch niet kopen, want dat ding is wel heel erg duur.
Bovendien koop ik de blu-ray al, en ik weiger om zowel de blu-ray als de superdeluxe dvd te kopen.

Als ze de youtube opname pakken dan lijkt me dat alleen maar logisch. De geluidskwaliteit was aan het begin van dat concert beroerdquote:

Idd. Voor dat geld mag 't dan iig ook wel een Bluray deluxe box zijn...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef Ritchie het volgende:
Ik vraag me af waarom die deluxe box 100 euro duurder zou moeten zijn dan de blu-ray versie.

Nou inderdaad, wat een prijs zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef Ritchie het volgende:
Ik vraag me af waarom die deluxe box 100 euro duurder zou moeten zijn dan de blu-ray versie.

Volgens mij staat die box hier ook tussen en dan voor $39,95 ......quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat een prijs zeg

Ik kan me dan ook met de beste wil niet indenken dat dat ding echt zo duur zou zijn, 40 dollar klinkt wat aannemelijkerquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:54 schreef Sjorsien het volgende:
[..]
Volgens mij staat die box hier ook tussen en dan voor $39,95 ......
http://u2.fanfire.com/cgi-bin/WebObjects/Store.woa/wa/artist?artistName=U2com&sourceCode=U2CNWS&categoryName=Music%3A%3ADVD%27S&utm_source=u2com&utm_medium=newsstory&utm_campaign=u2360DVD_20100330

Inderdaad jammer.. ik ga denk ik gewoon voor de normale Blu-ray uitgavequote:Op woensdag 31 maart 2010 16:48 schreef Young_David het volgende:
Maar er is dus geen superdeluxe blu-ray editie ... dan wel weer jammer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |