Dat is vast ook zo uitverkocht dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:39 schreef philip99 het volgende:
Eerste concert uitverkocht, 2de concert op 23 september aangekondigd en meteen in de verkoop.....
Mijn status is veranderd van "reservering" naar "betaling ontvangen" op teleticketservice.be...... dus ga ik ervan uit dat de tickets binnen zijn.. Denk dat je ff moet afwachten of de betaling is doorgekomen.....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Wij hebben nu een bevestiging binnen van die site voor de 23e september. Heb je dan ook zeker je kaartjes of gaan ze straks alsnog loten. Er staat namelijk dat je plaatsen gereserveerd zijn en blijven.
Het tweede concert is toch nog niet uitverkocht? (Brussel)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:49 schreef LeonH het volgende:
Fuck.... wekker gezet vanochtend... Wilde met m'n meissie gaan winkelen... helemaal die kaartverkoop vergeten!
Dan maar volgend jaar vlak vantevoren op marktplaats kijken
Inmiddels blijkbaar wel:quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:04 schreef Freudie het volgende:
[..]
Het tweede concert is toch nog niet uitverkocht? (Brussel)
quote:U2 verkoopt België tweemaal uit
18/10/2009 - Door: Marz667 -
U2 speelt volgend jaar twee keer voor een vol huis in het Koning Boudewijnstadion in Brussel. Dat meldt concertorganisator Live Nation vanavond.
Het oorspronkelijk voorziene concert uit de 360° Tour, op woensdag 22 september, en het extra concert, op donderdag 23 september, zijn uitverkocht.
Op een aantal malafide sites en op sommige veilingsites worden nu reeds tickets voor de U2-concerten aangeboden aan de meest gekke prijzen. De op de secundaire markt aangekochte tickets geven geen garantie tot geldigheid. De toegang tot het concert kan worden ontzegd, indien men zich aanbiedt met dergelijk ticket, waarschuwt Live Nation.
quote:As a U2.com subscriber, we wanted you to be first with some breaking news - this Sunday the band's 360° Show at the Rose Bowl in Pasadena will be filmed for a dvd.
As they're drafting in more cameras to create a great film, the band has decided to allow it to be streamed live on YouTube.
It'll be officially announced later today but at 8.30pm (PT) on Sunday, wherever you are in the world don't miss the chance to see the show live and uninterrupted online. See a clip on You Tube.
As well as being able to watch the show, we'll bring our subscribers news as the week progresses from our video reporter on the ground. We'll also have bulletins from Director Tom Krueger and other exclusive video footage from backstage over the weekend.
Stay tuned, should be quite a night...
best wishes,
The U2.Com Team
Lijkt me wel, dan hebben ze iets meer Europees publiekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:51 schreef DrowningMan het volgende:
Wordt vroeg opstaan voor ons; Paris 4:30 AM
Edit; volgens Youtube zal het concert gedurende de maandag ook nog te bekijken zijn.
Volgens internet zal het concert tot mensenheugenis te bekijken zijn :-Pquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:51 schreef DrowningMan het volgende:
Wordt vroeg opstaan voor ons; Paris 4:30 AM
Edit; volgens Youtube zal het concert gedurende de maandag ook nog te bekijken zijn.
Er is nu ook gewoon een rebroadcastquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:02 schreef _evenstar_ het volgende:
ik had hem vannacht bekeken tot one, toen viel ik om![]()
maar echt de geluidskwalitiet etc. alles is egwoon goed, he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |