quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als het Lieke de Lange was geweest die getrouwd was en zou gaan scheiden had je wel anders geluld gepraat.
Tis zaterdagochtend, voor 9en, wat denk je zelf? Dat ik een briljantje van een OP ga zitten bakken? Nah!quote:
we wachten wel een half uurtjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis zaterdagochtend, voor 9en, wat denk je zelf? Dat ik een briljantje van een OP ga zitten bakken? Nah!
edit: heb er wat bijgeplakt![]()
Dank lekker ding, jij wil me gewoon zwaar aan het werk hebbenquote:
Nou, eh,quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dank lekker ding, jij wil me gewoon zwaar aan het werk hebbenOP is aangepast...
Dit had toch niemand verwacht, die scheiding? zo vlak na de bevalling? nee toch?![]()
Vrouwen denken toch wel erg vaak, dat ze mannen kunnen veranderen in het huwelijk..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:49 schreef Marrije het volgende:
Ik heb er al heel veel over gezegd in het andere topic, maar ik denk dat Claire door het moederschap anders tegen haar huwelijk is aan gaan kijken. Huub is nog steeds dezelfde man met wie ze is getrouwd en opeens bevalt dat niet meer vanuit het nieuwe perspectief.
Laten we wel wezen, wat had ze verwacht? Iemand die en public zich kan gedragen als een zuipende geweldadige onverantwoordelijke Talpa-Laaf trouwen en dan denken daar een fatsoenlijke vent van te makenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Vrouwen denken toch wel erg vaak, dat ze mannen kunnen veranderen in het huwelijk..
Nou, dat gaat mooi niet op...men heeft nu eenmaal zo een karakter mee gekregen , daar verander je niets aan.
Waarom ga je uberhaupt trouwen na drie maanden...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, wat had ze verwacht? Iemand die en public zich kan gedragen als een zuipende geweldadige onverantwoordelijke Talpa-Laaf trouwen en dan denken daar een fatsoenlijke vent van te maken
Om alle verkeerde redenen .. dat is wel duidelijk, erger vind ik dat er dan ook nog een kind verwekt moet wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Waarom ga je uberhaupt trouwen na drie maanden...
Dat lijkt me meer de grote vraag, ..
je gaat me toch niet vertellen , dat dat ook al in script stond.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Om alle verkeerde redenen .. dat is wel duidelijk, erger vind ik dat er dan ook nog een kind verwekt moet worden
Dan had hij toen hij wist al kunnen zeggen: "ik wil geen kind" en hadden ze er verder uit kunnen komen met al dan niet vage beslissingen. Nu is er valse hoop gecreeerd...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen , dat dat ook al in script stond.![]()
Zou het niet gewoon een opzettelijk vergeten pilletje geweest zijn.
Zeg ook maar wat hoor..
Maar als de andere partij hier niet in meegaat, daar sta je dan..als kerelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan had hij toen hij wist al kunnen zeggen: "ik wil geen kind" en hadden ze er verder uit kunnen komen met al dan niet vage beslissingen. Nu is er valse hoop gecreeerd...
Kun je altijd nog zeggen: dan ga ik... maar dan doe je dat in het beginstadium, dan ben je iig duidelijk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar als de andere partij hier niet in meegaat, daar sta je dan..als kerel
Wakker worden Bommie..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kun je altijd nog zeggen: dan ga ik... maar dan doe je dat in het beginstadium, dan ben je iig duidelijk!
Hij heeft nu een glansrijke carriere als Koffie-laaf bij Talpaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:39 schreef controlaltdelete het volgende:
een blinde kon nog zien dat dit huwelijk geen lang leven zou hebben. Ben benieuwd of die kabouter zijn kop nog laat zien op fok. Welke carriere heeft ie nu? Zal wel niet te lang meer duren of hij kan weer telefoons gaan verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |