OOOH!! PaFipo!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:34 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, daar ga je meestal ook niet dood van
PASEPO!!quote:
Hey Ratelslangetje!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
jupquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
bananen zitten vol koolhydraten toch?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai Daniël
En noem mij maar voortaan Selma.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Bananen zouden ook helpen tegen een kater. Het hoge gehalte aan magnesium in bananen zorgt er immers voor dat de bloedvaten zich kunnen ontspannen. Dat neemt de kloppende hoofdpijn die zo typisch is voor een kater weg. Bovendien geeft de combinatie van de drie natuurlijke suikers in bananen (fructose, sucrose en glucose) het lichaam een energieboost, wat altijd handig is bij een kater.
Ik heb precies hetzelfde!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Eigenlijk moet ik naar de kapper... maar ik heb geen zin... Arghhh
ik wil je wel knippenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Eigenlijk moet ik naar de kapper... maar ik heb geen zin... Arghhh
doe ik jou er ook wel bij, gratisquote:
Sel klinkt raarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh.
Hai Daniël
En noem mij maar voortaan Selma.
Irritant is dat... En tegenwoordig kan je geen afspraak meer maken bij "mijn" kapsalon... Soms zit je dan zo een uur te wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |