Ik wil op bedquote:
Weeeer een note erbij zeker? Bent maar blij blij blij dat ik hem heb geopendquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:18 schreef JJH het volgende:
En mijn TT was veel spectalulairder geweest.
Trusten allerschattigst bruidsmeisje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:20 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu ga ik heul voorzichtig naar boven![]()
![]()
Trusten Tortel en Duifje
Jep. Zullen we in de zomer doen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:19 schreef Cat22 het volgende:
Fipo en sepo.![]()
Ik ga ook eens in mijn bedje duiken. Morgen trouwdatum prikken?
Welterusten!![]()
![]()
Als ze het doen, dan doe ik hetquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:37 schreef Greys het volgende:
Dan moet Elies toch maar de witte uitvoering kiezen van dr Mito!
Jij moet doen waar je goed in bent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik postte niet door het slotje hoor
Trouwwuhhhh
Als Ll niet wil, dan moet een ander maar met Cat trouwen. Ikwillut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:16 schreef JJH het volgende:
Jij moet doen waar je goed in bent.
Tuluk! Maar dan moet er dus wel iemand anders met Cat trouwen als Ll niet wil. Want ik kan natuurlijk niet gaan ceremonien als Cat geen huwelijkspartner heeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grees, misschien vast een lijstje van potentiele reserves?Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:18 schreef JJH het volgende:
Oh! Mag ik in een groen pak?
[ afbeelding ]
Whut!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuluk! Maar dan moet er dus wel iemand anders met Cat trouwen als Ll niet wil. Want ik kan natuurlijk niet gaan ceremonien als Cat geen huwelijkspartner heeft!
Grees, misschien vast een lijkstje van potentiele reserves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |