(om het in stijl te houden: )
Hot :
theo, seth, fabienne, ruud de wild, wessel van diepen, bridget, tooske, Romeo, Fleur
Not :
Johnny de Mol, Jeroen Post, Renee
en over de rest denken we nog even na
Not :
Johnny de Mol, Jeroen Post, Theo, Seth, Fabienne, Ruud de Wild, Wessel van Diepen, Romeo
quote:theo is relaxed, heb hem ooit in het echt gesproken, op tv is maar een "alter ego"
Op woensdag 24 april 2002 16:19 schreef kotsmongool het volgende:
Waarom zet je Theo in godsnaam bij hot? Das zooo'n kneus
quote:Theo is geen echte vj
Op woensdag 24 april 2002 16:19 schreef kotsmongool het volgende:
Waarom zet je Theo in godsnaam bij hot? Das zooo'n kneus
quote:Ik ben het grotendeels met je eens.
Op woensdag 24 april 2002 16:16 schreef Cybart het volgende:
wie mag er opteffen, wie moet er blijven ?
ook oude vj's mag je in je lijst betrekken(om het in stijl te houden: )
Hot :
theo, seth, fabienne, ruud de wild, wessel van diepen, bridget, tooske, Romeo, FleurNot :
Johnny de Mol, Jeroen Post, Reneeen over de rest denken we nog even na
Hot:
Ruud de Wild, Wessel van Diepen, Seth, Michael Pilarczyk, Jeroen Post, Jeroen Nieuwenhuizen, Bridget, Sylvana, Sonja, Tooske, Daphne, Romeo, Fleur, Isabelle
Redelijk maar soms ook wel irritant:
Mental Theo (stomme vent maar soms leuk als mensen voor schut komen te staan), Fabienne (kapsonesbitch, maar presenteren kan ze wel), Erik de Zwart (ouwe lul met enorme kapsones maar vaak wel lekker scherpe opmerkingen), Kris (beetje te gewoontjes, presenteert best goed maar is wat 'kleurloos')
Not (altijd irritant):
Johnny de Mol, Renee
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 24-04-2002 19:34]
ben aan het bedenken wie we nog niet hebben.....
maar dat doe ik wel ff bij de kapper
quote:Volgens mij mis ik iets wie is Romeo ???
Op woensdag 24 april 2002 16:18 schreef David Letterman het volgende:
Hot:
Bridget, Tooske, Fleur, ReneeNot :
Johnny de Mol, Jeroen Post, Theo, Seth, Fabienne, Ruud de Wild, Wessel van Diepen, Romeo
Van mij mag tooske btw oprotten, wat een dom wicht is dat zeg.
Not:
Johnny de Mol, Kris, Romeo, Jeroen Nieuwenhuizen, Sonja
Eigenlijk kijk ik nooit meer naar TMF
Die draaien toch nooit mijn muziek....
quote:Weet ik ook niet, heb em maar overgenomen......dus is het een notje geworden.......
Op woensdag 24 april 2002 16:48 schreef Slayher het volgende:[..]
Volgens mij mis ik iets wie is Romeo ???
quote:Romeo komt van MTV.
Op woensdag 24 april 2002 18:35 schreef David Letterman het volgende:[..]
Weet ik ook niet, heb em maar overgenomen......dus is het een notje geworden.......
Mijn Hot list is: Jeroen Post, Renee, Seth, Sonja Fabienne, Romeo en Fleur.
Mijn Not list: Alle andere
dat wilde ik nou even kwijt!
Groeten van,
Wim Bosboom ( o nee, die is dood.. hoorde overigens ook bij bovengenoemde familie)
quote:Ja, dat verbaast me ook al. Ik wist ook wel dat ze zo'n opleiding heeft gehad (ze schijnt zelfs meerdere 'hoge' studies tegelijkertijd te hebben gedaan....), maar als ik haar op tv zie heb ik het gevoel dat er in die bovenkamer niet veel meer zit dan zaagsel.
Op woensdag 24 april 2002 19:25 schreef Biglebowski het volgende:
VJ RENEE vind ik 1 van de meest walgelijkste tv-persoonlijkheden van dit moment.. wat een omhoogggevallen leeghoofd.. En het interesseert me niets dat ze een universitaire studie heeft afgerond ( kwam ik laatst verbaasd achter, toen ik naar ome Ivo keek ( je weet wel, die van de grootste familie van Nederland doe mee met de makers)) ze is, en blijft een kuthoer.dat wilde ik nou even kwijt!
Groeten van,
Wim Bosboom ( o nee, die is dood.. hoorde overigens ook bij bovengenoemde familie)
Van de ex-VJ's vind ik Sonja nog steeds het leukst.
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 24-04-2002 19:51]
quote:Ja, hoe heet die stomme vogel ook alweer? Tommy of zo? Ik kijk nog liever naar die vogelpop dan naar plastic pop Johnny de Mol zèlf
Op woensdag 24 april 2002 19:32 schreef Marble het volgende:
Johnny de Mol is ook een nerd, met die stomme pop van 'm.
Gelukkig zit er een knop op de TV.
quote:Nou ja, whatever, het blijft net Sesamstraat.
Op woensdag 24 april 2002 19:58 schreef Marble het volgende:
Tonnie, geloof ik. Johnny en Tonnie.
Not:
Erik, Jeroen P, Seth, Johnny en Sylvana
Voor mij een hele erge NOT, maar goed, dat had je al begrepen.
quote:armanda wordt volgensmij ook steeds minder ingezet...
Op woensdag 24 april 2002 21:32 schreef postinggirl het volgende:
O ja, Armanda, oftewel Nederlands domste blondje, tellen we die ook mee? Geen echte vj, maar goed, ze zit er wèl.Voor mij een hele erge NOT, maar goed, dat had je al begrepen.
verder hadden we glaze ook nog, maar daar had ik niks mee, sylvana kan ik wel weer naar de gaat wel/hot verwijzen
quote:Is dat 'r? Lekker ding wel!
Op woensdag 24 april 2002 21:34 schreef Cybart het volgende:
armanda wordt volgensmij ook steeds minder ingezet...
behalve dat ze nu weer in stars 2002 zit
quote:ik vind het fout om haar te zien lipsinken met een sample waar ze helemaal niks mee te maken heeft
Op woensdag 24 april 2002 21:36 schreef Marble het volgende:[..]
Is dat 'r? Lekker ding wel!
quote:....Met een kop vol zaagsel, die hebben ze daar wel meer bij tmf (al eerder over gehad in dit topic).
Op woensdag 24 april 2002 21:36 schreef Marble het volgende:[..]
Is dat 'r? Lekker ding wel!
not: Renee , Kris
, Johnny de Mol (vooral in combinatie met pop), Erik de Zwart (te oud), Fabienne (vreselijk wijf)
HOT: Ruud de Wild, Theo, Tooske, Sonja Silva, Bridget, Erik de Zwart, Jeroen Nieuwenhuizen, Jeroen Post, Wessel van Diepen, Michael Pylarzick (ofzo).
MAYBE: Fabienne, Isabelle, Daphne
SNOT: Seth, Renee, Kris, Johnny de Mol (maar dat handpoppetje is weer wel cool )
meer kan ik er even niet bedenken.... en we hebben hier pas sinds 1 januari MTV dus ik ken die VJ's niet allemaal bij naam..
quote:Hij heeft humor en kan goed met mensen omgaan, dat zie je in de dag top 5 met al die bellers goed. Vlotte babbel.
Op woensdag 24 april 2002 21:46 schreef Cybart het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom jeroen p hot is ?
quote:Juist.
Op donderdag 25 april 2002 10:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Als we ook VJ's van vroeger gaan meetellen:HOT: Ruud de Wild, Theo, Tooske, Sonja Silva, Bridget, Erik de Zwart, Jeroen Nieuwenhuizen, Jeroen Post, Wessel van Diepen, Michael Pylarzick (ofzo).
MAYBE: Fabienne, Isabelle, Daphne
SNOT: Seth, Renee, Kris, Johnny de Mol
quote:Zal Fabienne leuk vinden.
Op vrijdag 26 april 2002 14:16 schreef Gellarboy het volgende:
Is het niemand opgevallen dat die Renee ONT-ZET-TEND op Fabienne lijkt?
Geef haar wat langer, blonder haar en ze zit er gewoon.
Echt spitting image. Kijk maar eens goed!
DIE lijkt heel erg op Fabienne!
quote:Brilletje nodig? Ik vind Renee veel meer op Fabienne lijken dan Kris, die laatste lijkt er echt voor geen meter op.
Op vrijdag 26 april 2002 23:06 schreef Gellarboy het volgende:
Nee sorry! Ik zag die Renee net op TV (ze is getrouwd ofzo) en die bedoel ik dus niet.
Die ik bedoel die heet Kris, geloof ik.DIE lijkt heel erg op Fabienne!
Weg: Johnny (), Romeo, Fleur, Jeroen, Renee
quote:Bwahaha. Jij een valiumpje misschien?
Op vrijdag 26 april 2002 23:23 schreef postinggirl het volgende:
Brilletje nodig?
quote:Nogmaals, picture die Kris maar eens met Fabienne d'r haar (en ietsje bleker) en ze zit er gewoon. Daarbij praat ze ook precies hetzelfde.
Ik vind Renee veel meer op Fabienne lijken dan Kris, die laatste lijkt er echt voor geen meter op.
Echt hetzelfde hoofd, nietwaar?
Edit: Nou zie ik dat er in de tussentijd ook al gezocht is door Gellarboy. Sorry.
Maar nogmaals, kijk maar eens naar Kris op TMF en stel je voor dat het Fabienne is. It's striking!
Twijfelgeval: Glaze , Gabber Piet
quote:ja basten was wel relaxed, maar die vond het zelf geloof ik wat minder want die ging weer snel achter de schermen terug.
Op zondag 28 april 2002 10:59 schreef Acathla het volgende:
Hot: BastenTwijfelgeval: Gabber Piet
gabberpiet
quote:Ik mis ze nu al.
Op zondag 28 april 2002 13:12 schreef Marble het volgende:
Ik vind die Neil (zo heet ie toch?) van MTV ook wel leuk, maar die zal binnenkort ook wel niet meer te zien zijn als die zooi TMF-VJ's naar MTV gaat.
Dat mens van die Europese top 20, Johanne Colen of zoiets, is ook goed. Lekker venijnige humor.
de rest is not
quote:JOANNE I MISS YOU ALREADY!!!!
Op zondag 28 april 2002 13:17 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ik mis ze nu al.
Dat mens van die Europese top 20, Johanne Colen of zoiets, is ook goed. Lekker venijnige humor.
quote:Sonja in Wannahaves bij Yorin...
Op zondag 28 april 2002 15:28 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ik wil sonja en fabienne trug![]()
quote:Uhm, ik bedoel eigenlijk als VJ
Op zondag 28 april 2002 15:29 schreef NewBeatle het volgende:[..]
Sonja in Wannahaves bij Yorin...
Fabienne in Fear Factor bij V8/SBS6...
Zo, Sonja & Fabienne terug.
Wie ik verder wel mag: Theo (die heeft tenminste leuke humor), Ruud de Wild, Wessel van Diepen, Jeroen van Inkel, Jeroen Nieuwenhuizen, Daphne, Erik de Zwart.
Tooske is echt een blonde doos, Johnny is gewoon verschrikkelijk, Seth boeit me niet, evenals Romeo, Rene en Kris ken ik niet echt.
En wie is die Fleur?
nog iemand vergeten?
ohja, Jeroen Post, mjah, euhm, twijfelgeval
verder nog VJ's?
quote:Ik ben bang dat ik heeeeeel erg slecht nieuws voor je heb.
Op zondag 28 april 2002 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja man die twee babes met dat ontzettende "Sophie-Ellis-Bextor-Murder-On-The-Dancefloor" accent zijn supergaaf! Wat presenteren ze ook al weer? European top 20? Of Hitlist UK? Volgens mij Hitlist UK, ja! Van de week deden ze allerlei maffe dingen (maar dat doen ze altijd). Echt heel gaaf. Die mogen toch wel blijven??????
quote:Die werken niet voor MTV Nederland, toch?
Ja man die twee babes met dat ontzettende "Sophie-Ellis-Bextor-Murder-On-The-Dancefloor" accent zijn supergaaf! Wat presenteren ze ook al weer? European top 20? Of Hitlist UK? Volgens mij Hitlist UK, ja! Van de week deden ze allerlei maffe dingen (maar dat doen ze altijd). Echt heel gaaf. Die mogen toch wel blijven??????
quote:fleur huppeldupup, speelt ook in westenwind
Op zondag 28 april 2002 23:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:En wie is die Fleur?
Romeo & seth gaan omstebeurt MTVLIVE.COM presenteren, de nieuwe versie van TMFLIVE.COM
quote:ah dank je
Op maandag 29 april 2002 03:45 schreef Cybart het volgende:[..]
fleur huppeldupup, speelt ook in westenwind
quote:MTV inderdaad, vraag me niet precies welk prgtje, maar ze huppelt er ook regelmatig rond
Op maandag 29 april 2002 04:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
ah dank je
[afbeelding]
Maar ik heb haar echt nog nooit op TMF gezien (of doet ze MTV)
me want trey en zijn leuke sidekick van Live & kicking (bbc) alleen kan ik nu niet op haar naam komen
quote:
Op maandag 29 april 2002 00:27 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Die werken niet voor MTV Nederland, toch?
Waarschijnlijk mogen ze dus wel blijven, maar zien wij ze gewoon niet meer.
quote:
Op zondag 28 april 2002 13:17 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ik mis ze nu al.
quote:Ik ben het helemaal met jullie eens. Erg jammer dat we die niet meer te zien krijgen.
Ja man die twee babes met dat ontzettende "Sophie-Ellis-Bextor-Murder-On-The-Dancefloor" accent zijn supergaaf! Wat presenteren ze ook al weer? European top 20? Of Hitlist UK? Volgens mij Hitlist UK, ja! Van de week deden ze allerlei maffe dingen (maar dat doen ze altijd). Echt heel gaaf.
Wel irritant dat dat tmf logo beweegt.
En nu nog zien hoe mtv er qua vormgeving uit gaat zien. Ik ben héél nieuwsgierig.
Op de sites is nog niks veranderd.
Graag daar verder over de veranderingen, hier gaat het over de VJ's.
quote:Het trekt wel de aandacht ja.
Op dinsdag 30 april 2002 06:09 schreef postinggirl het volgende:
Wel irritant dat dat tmf logo beweegt.
quote:Hopelijk niet tijdens de Try-outs hé!
Op dinsdag 30 april 2002 11:30 schreef NewBeatle het volgende:[..]
Het trekt wel de aandacht ja.
Krijgen we nu steeds die irritante SMS-pollen in beeld?
quote:Ik zeg niks
Op woensdag 24 april 2002 19:49 schreef NewBeatle het volgende:
(Waar ze die ooit vandaan gehaald hebben mag Joost weten, en ik weet niet wie Joost is dus ik weet het niet
quote:Hopelijk niet nee.
Op woensdag 01 mei 2002 15:26 schreef Borin het volgende:[..]
Hopelijk niet tijdens de Try-outs hé!
quote:dit wil ik even bevestigen
Op zaterdag 04 mei 2002 13:42 schreef Cybart het volgende:
waarschijnlijk zijn jullie het er niet mee eens, maar ik vind Kris het echt goed doen tegenwoordig
quote:ligt er aan hoe de wind staat
Op zondag 05 mei 2002 18:08 schreef kezmania het volgende:
Waar is fleur ??
komt ie uit het westen, wil ze nog wel eens op rtl verschijnen....
anyway, ze is ontslagen denk ik ?
Van MTV moeten ze VJ Cat halen en daar ook weer Ray Cokes en Paul King. Als ze dan toch bezig zijn ook even wat shows als Alt. Nation, HHB, 120 min en Most Wanted.
Nooit meer op TV
de Mol, Seth, Isa, Daphne, Fleur, Sonja, Jeroen (beide) en de Zwart.
quote:
Op zondag 05 mei 2002 19:47 schreef fisico het volgende:
Geef Armanda een eigen show, lijkt me leuk.
quote:Tja, dan is het wel Utopia Music TV. Ray Cokes en Paul King heb ik voor het laatst gezien bij de bejaardenversie van MTV, VH-1.
Op zondag 05 mei 2002 19:47 schreef fisico het volgende:
Fab en Bridget graag terug. Geef Armanda een eigen show, lijkt me leuk.Van MTV moeten ze VJ Cat halen en daar ook weer Ray Cokes en Paul King.
Ik vind het wel klote dat Joanne Colan bij de European Top20 is ingeruild voor Jeroen met de geitensik.
quote:Dat weet ik, ik ben namelijk ook lid van je Forever Young clubbie. (Alleen heet ik daar anders)
Op zondag 05 mei 2002 13:58 schreef NewBeatle het volgende:[..]
Veronica komt trouwens vanaf maandag 27 mei dagelijks op TMF.
quote:Inderdaad. Ik vind Jeroen ook wel gaan, maar ik zou zeggen: Leer Joanne Nederlands, sleur haar hier naartoe en laat haar het weer doen.
Op zondag 05 mei 2002 20:09 schreef dwerg het volgende:
Ik vind het wel klote dat Joanne Colan bij de European Top20 is ingeruild voor Jeroen met de geitensik.
Ze zouden hier in Nederland ook eens vj's moeten aannemen die een plaat gewoon keihard durven af te kraken op tv. Ik kon er echt van genieten als Joanne zo'n tweederangs puber-artiestje helemaal onderuit zat te halen. Heerlijk.
quote:Als je dan toch bezig bent met het veranderen, dan kan je het net goed gelijk goed doen.
Op zondag 05 mei 2002 20:09 schreef dwerg het volgende:
Tja, dan is het wel Utopia Music TV. Ray Cokes en Paul King heb ik voor het laatst gezien bij de bejaardenversie van MTV, VH-1.Ik vind het wel klote dat Joanne Colan bij de European Top20 is ingeruild voor Jeroen met de geitensik.
Joanne was ook leuk. Net als de duopres. met vj Cat.
Eigenlijk wil ik oude MTV terug. Dat bracht nieuwe muziek als eerste en had gewoon wat aparts. Tegenwoordig kan je net zo goed Radio538 luisteren want dan hoor je dezelfde muziek.
Mensen als Simone of De Ruvo hoeven niet terug te komen. Maar een goede setting voor muziek zou welkom zijn.
quote:afgunst?
Op zondag 05 mei 2002 19:52 schreef postinggirl het volgende:
kris is echt beter tegenwoordig !
ik begin haar echt goed te vinden !
quote:Nee hoor, alleen al bij het horen van dat piepstemmetje krijg ik vlekken in mijn nek.
Op zondag 05 mei 2002 21:57 schreef fisico het volgende:
afgunst?
edit : typo'S
Enige programma dat terug mag, met de beste en mooiste VJ die TMF ooit had
quote:Helaas heeft ze het nou te druk als soapie.
Op maandag 06 mei 2002 14:01 schreef Michellus het volgende:
Toute Fabienne..:PEnige programma dat terug mag, met de beste en mooiste VJ die TMF ooit had
quote:stemmetje is idd irri, wat ze zegt ook. Maar dat laatste hoort bij theo en voor de rest is ze leuk.
Op maandag 06 mei 2002 06:49 schreef postinggirl het volgende:[..]
Nee hoor, alleen al bij het horen van dat piepstemmetje krijg ik vlekken in mijn nek.
quote:En wat voor soapie, eerst op brute wijze vermoord worden en dan terugkomen als je eigen tweelingzus.
Op maandag 06 mei 2002 14:17 schreef Borin het volgende:[..]
Helaas heeft ze het nou te druk als soapie.
quote:...op een videocamera
Op maandag 06 mei 2002 23:47 schreef Marble het volgende:[..]
En wat voor soapie, eerst op brute wijze vermoord worden en dan terugkomen als je eigen tweelingzus.
Fleur doet alleen nog maar MTV Europe, dus geen Ollanda. ik was op de officiele site van mtv europe aan het rondsnuffelen toen ik haar gewoon bij VJ's zag staan. samen met neil enz enz.
quote:Hmm da's wel vreemd.
Op vrijdag 24 mei 2002 14:09 schreef Cybart het volgende:
Ik weet waar fleur is gebleven bij MTV
Fleur doet alleen nog maar MTV Europe, dus geen Ollanda. ik was op de officiele site van mtv europe aan het rondsnuffelen toen ik haar gewoon bij VJ's zag staan. samen met neil enz enz.
quote:ze deed al wel errug veel live daar
Op vrijdag 24 mei 2002 14:10 schreef Marble het volgende:[..]
Hmm da's wel vreemd.
quote:jep, mijn favo VJ's zijn nu
Op woensdag 29 mei 2002 12:48 schreef Marble het volgende:
Ik vind wel dat Kris zich ontpopt als dé ster-VJ van het nieuwe MTV... Moet ook zeggen dat zij nu wel mijn favoriet is op dit moment... Beetje zelfspot en humor enzo, ik mag haar nu wel!
Romeo, Seth & Kris
(is mental theo er eigenlijk nog wel)
quote:wanneer dan ?
Op woensdag 29 mei 2002 12:51 schreef Marble het volgende:
Jahoor Mental Theo is er ook nog.
quote:aha, geen wonder, sinds de nieuwe prgramering heb ik dan of gewerkt/of charmed gekeken
Op woensdag 29 mei 2002 12:54 schreef Marble het volgende:
Toevallig vanavond van 9 tot 10. Zie ook www.mtv.nl
en vanavond wordt het het prg over Bart de graaf
belachelijk dat theo nog maar 1 uur per week krijgt !
Voor de rest boeit dat VJ-en me niet, alleen bagger dat er niet echt meer iets alternatiefs op komt. Meer het mainstream gebeuren, hoewel dat ook niet verkeerd is. Maar goed, daar vraag je om als je naar zo'n zender kijkt.
quote:Ik weet niet of je het is opgevallen, er staat geen een programma bij. Met andere woorden. Ze is nu wel weg, alleen heeft niemand dat de webmaster verteld ofzo.
Op vrijdag 24 mei 2002 14:09 schreef Cybart het volgende:
Ik weet waar fleur is gebleven bij MTVFleur doet alleen nog maar MTV Europe, dus geen Ollanda. ik was op de officiele site van mtv europe aan het rondsnuffelen toen ik haar gewoon bij VJ's zag staan. samen met neil enz enz.
(http://www.nordic.mtve.com/television/presenters/fleur.asp)
quote:aj, das ook nie goed eigenlijk
Op woensdag 12 juni 2002 22:11 schreef Marble het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Johnny en Tonnie nu ook best wel leuk vind eigenlijk...
KinkTV vind ik wel relaxed,
verder the osbournes, mtvlive, en voor de rest kan het me eigenlijk allemaal wel zo'n beetje gestolen worden...
ik blijf erbij: Kris, Seth, Romeo, Theo, Tooske zijn de enige fatsoenlijke mensen die daar nog rondhuppelen
quote:nog erger dan jeroen post's velvet & jpx ? dat kan bijna niet
Op donderdag 20 juni 2002 07:16 schreef Marble het volgende:
Aargh, ik zag gisteren Renee in een clip op TMF rondhuppelen van één of ander meidengroepje genaamd Princess... The horror!
Maar de rest is wel okay alleen tooske is soms ook maar een doos maar goed daar valt mee te leven.
Dat die renee maar weggaat
quote:Erger dan JPX kan niet, maar dit was ook heel erg.
Op donderdag 20 juni 2002 08:36 schreef Cybart het volgende:[..]
nog erger dan jeroen post's velvet & jpx ? dat kan bijna niet
Ik vond Velvet overigens best leuk indertijd
quote:MTV was altijd al beter dan tmf... nu met die fusie is het alleen maar achteruit gegaan
Op donderdag 20 juni 2002 15:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind MTV nu veel leuker dan TMF. TMF draait echt steeds dezelfde nummers (O-town komt 12 uur per dag voorbij onderhand)
O dit gaat over de VJ's.
Weg met Jeroen. Allebei ja.
Er blijft niet veel over van die zender hè.
quote:Mooi, dan valt ze makkelijker te vermijden.
Op woensdag 31 juli 2002 21:42 schreef schatje het volgende:
Renee gaat naar SBS6!!
Staat in de Telegraaf van vandaag!!
Er blijft echt weinig over.
Zou het daar niet meer zo gezellig zijn sinds de fusie?
(En Renée zag ik gelukkig toch al bijna nooit meer aangezien ik liever mtv dan tmf aan zet)
Van de week ook, had ze een nieuw kapsel. Doet ze eerst heel mysterieus erover, niet laten zien enzo en na een tijdje laat ze het toch maar zien onder een vrolijk: "Gelukkig Nieuwhaar!!!"
Ik lag echt in een deuk en moet nu weer lachen als ik er aan terugdenk. Zulke domme grapjes vind ik nou leuk.
quote:Dat vond ik dus echt een kneus...
Op woensdag 24 april 2002 16:23 schreef ZineGeneZidane het volgende:
MICHAEL PILAZYK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 06-09-2002 22:21]
Fabienne,Sonja,Theo,Jeroen Post,Seth.
Gaat :
Chris,Renee,Tooske,Bridget (in haar begintijd),Daphne,Wessel.
Not :
Erik de Zwart,Georgie,Michael dinges,Bridget (in haar 'eindtijd'),Jeroen Nieuwenhuize,Romeo,Fleur.
Over Johnny en de rare vogel twijfel ik, soms zijn ze irritant, en soms juist weer niet omdat ze alles lekker genadeloos afzeiken, net als Theo
Ditzelfde geld ook voor Georgie Kwakje.
En Johnny valt ook wel mee, soms heeft ie best grappige momenten.
Romeo - Yorin
Renee - SBS6
en ook fleur van der kieft is weer boven water:
Beauty & Zo op Net5 gaat ze presenteren
Zou hij weggaan? Doe maar.
Toen keek ik verder, naar het volgende programma, en zag ik Seth per ongeluk de naam van de zak verraden. 'Sander....eh...eh....de zak.'
Ga dus maar raden welke Sander er onder die zak zit.
quote:Ik vond Daphne ook de beste...Tooske kan idd haar mond maar houden...
Op dinsdag 30 juli 2002 07:24 schreef postinggirl het volgende:
Zonde, verreweg de beste weg. En Tooske presenteert ook bijna niet meer. Die kon dat ook goed.Er blijft niet veel over van die zender hè.
Ik heb gisteren wel twee nieuwelingen zien opduiken toen ik even langszapte, waaronder die jongen (Sander) die wekenlang die zak op z'n kop heeft gehad. Daarnaast nog een meisje. Ene Barbara. Programma: 'B(est)O(f)M(tv). Op het eerste gezicht gezegend met wat meer presentatietalent (en hersenen) dan Georgina Kwakye of Johnny, maar misschien heb ik het mis.
En van de nieuweren die ik ken, vind ik Johnny zwaar irritant. Hij is niet leuk, niet grappig, niet knap (maar hij denkt daar ongetwijfeld anders over, net als Tina-lezend Nederland).
Zoals ik in het MTV/TMF//Metamorfose topic al zei: Het lijkt weer heel langzaam een klein beetje de goeie kant op te gaan met MTV.
quote:Wees gerust.
Op woensdag 16 oktober 2002 12:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ok, die Zak heeft dus Sander. Ik hoop alleen niet dat ie stopt met afzeiken nu die zak van zijn hoofd af is
quote:
'Vragen aan Sander
Wat is je levensmotto of favoriete quote?
"Doe maar gek dan doen je al gewoon genoeg."Wat is het beste liedje dat ooit gemaakt is?
"'Feest' van K3 omdat het zo'n diepe en profetische tekst herbergt. Ik weet alleen niet zo goed waar het liedje over gaat."Waar kunnen we jou in het weekend spotten?
"In de moestuin van mijn oom, maar overdag in het weekend ga ik graag naar de bibliotheek of naar het volksdansen."Welk recept kook jij het liefst?
"Hutspot met klapstuk, met wortels uit de moestuin van mijn oom en echte stukjes uitgebakken oom."Waar ben je verslaafd aan?
"Met een handschoffeltje het onkruid tussen de radijsjes in de moestuin van mijn oom weghalen."Waar krijg je kotsneigingen van?
"Kelly die zegt dat ze een kind wil adopteren, een vinger in mijn keel en een vinger in Kelly."Wat is je beste eigenschap?
"Dat ik de aller-, aller beste ben in wat ik doe en dat ik heel gaaf ben. Ik ben niet te stoppen en niemand kan aan mij tippen."En wat is je slechtste eigenschap?
"Bescheidenheid..."Welke ervaring zou je over willen doen?
"De eerste keer in het circus van Bassie & Adriaan, toen ik erachter kwam dat Bassie helemaal niet grappig is en Adriaan niet lenig, laat staan een salto kan maken of een spagaat. Het zijn twee grote neppers. Bassie is gewoon mondharmonicus en Adriaan is gewoon zakenman in een te krappe, paarse maillot. Door dat bewuste bezoek, zo'n half jaar geleden, is mijn grote jeugddroom vervlogen."Wat is je favoriete film?
"'Titanic', ik vind het echt heel knap hoe ze zo'n verhaal helemaal verzonnen hebben. Met een zinkende boot en een ijsberg en te weinig reddingssloepen, hoe verzin je het? Hoe kom je erop?"Wat is je favoriete tv-programma?
"'Nederland In Beweging', omdat ik het heerlijk vind om naar mensen in beweging te kijken."Wie is je favoriete vrouw?
"Anneke Gronloh, omdat ze altijd zo tolerant is en grapjes erg op prijs stelt. Ze staat altijd open voor vrolijke noten en gaat graag mee in de gekte."Wie is je favoriete celeb?
"Hans Kazan, omdat hij de enige is die de strijd met Harry Potter aan kan gaan. Alhoewel ik geloof dat Harry Potter en Hans Kazan niet echt zijn, maar verzonnen."Wat is je favoriete MTV-programma?
"MTV Live natuurlijk, maar ook BOM."Wat is je favoriete internetsite?
"www.kroepoek.ind/t&*/</_@the..??ww/(8)s>samensterk<evangelie&&5._?;pop!!
Omdat het zo'n overzichtelijke site is."
YES! YES! YES!
quote:En terecht, ze was ECHT SLECHT!
Op woensdag 16 oktober 2002 15:23 schreef postinggirl het volgende:
Dat was me ook al opgevallen.
(Erg lang heeft het niet geduurd, nog geen half jaar.
)
Barbara vind ik een Georgie de tweede, heeft ook weer weinig boeiends te melden. Exit!
quote:Ben ik niet met je eens. Georgie had gewoon helemaal niets en keek hoogstens een beetje bang de camera in. Bij Barbara heb ik het idee dat ze er nog in moet komen. Ze vind het allemaal nog een beetje eng enzo en wil nu nog absoluut geen risico nemen. Maar ondanks dat is Barbara nu al beter dan Georgie ooit is geweest (naar mijn idee).
Op vrijdag 18 oktober 2002 23:22 schreef SmashBro het volgende:
Barbara vind ik een Georgie de tweede, heeft ook weer weinig boeiends te melden. Exit!
Als ze echt geweldig geweest was zou ze nu nog wel dagelijks te zien zijn geweest denk ik dan maar. Zo zie je maar weer dat een soapsterretje eigenlijk nix kan. En zij is niet de enige.
Tot nu toe is Bridget M. eigenlijk de enige die echt succesvol presentatrice is geworden sinds ze TMF/MTV heeft verlaten.
not: die tmf kneusjes...
quote:180 OXFORD STREET.
Op woensdag 23 oktober 2002 00:59 schreef f.vanderlaan het volgende:
Laten we even voor het gemak aannemen dat het hoofdkantoor van MTV Europe in Londen zit.
Zetten we lekker al die tering VJ's op transport naar Londen. Moet makkelijk kunnen om ze met 1 vrachtwagen te vervoeren. Immers is de capaciteit van 1 vrachtwagen ca. 50 Chinezen.
Wou je het fax/tel-nummer ook nog hebben?
quote:Het is nu dus echt definitief (ze zou namelijk terugkomen, zeiden ze eerst).
23-11-02 -- De geruchten waren er al een tijdje: waar is MTV VJ Georgie toch gebleven? Ze was zomaar van de aardbodem verdwenen, en MTV had Georgina's biografie en foto van de website gehaald.Een maand geleden was de officiële lezing dat Georgina Kwakye een tijdje vrijaf had gekregen voor haar studie. Maar nu is het definitief afgelopen: Georgina komt niet meer terug bij MTV. "We zijn er contractueel niet uitgekomen", aldus een woordvoerster.
Tim Immers: "Bel maandag maar terug"
Tim Immers, de manager van Georgina, wilde vrijdagavond het bericht bevestigen noch ontkennen. Een simpel "ja" of "nee" was al teveel gevraagd. "Het gaat hartstikke goed met haar", was het enige dat hij kwijt wilde. "Bel maandag maar terug". Leuk geprobeerd Tim, maar dat duurt te lang. Het nieuws wacht niet.Jobhunting
In april 2002 werd Georgina met veel tam-tam aangekondigd als nieuwe VJ van MTV. Dit gebeurde tijdens de TMF Awards. Georgina ging Da Groover presenteren, ze liet er zelfs haar rol in GTST voor schieten. Maar na amper zes maanden is het hele avontuur voorbij. Georgina moet op zoek naar een nieuwe baan.Er blijven nog 3 MTV babes over: Kris, Tooske en de nieuwe aanwinst Barbara.
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 17:36 schreef postinggirl het volgende:
Van http://www.tvbabes.com
[..]Het is nu dus echt definitief (ze zou namelijk terugkomen, zeiden ze eerst).
Barbara wordt al beter trouwens. Losser, met meer humor en weetjes over de betreffende artiest enzo. Niet zo statisch, meer geklets. En zo hoort het. Ga zo door Babs.
quote:Ze speelt in de nieuwe musical van Joop van der Ende. Dus ze hebben haar voorlopig hier nodig.
Op woensdag 4 december 2002 16:43 schreef SmashBro het volgende:
Ik las net in haar column in de Veronica dat Tooske weer terug is in Nederland (voor het echie dus, niet even heen en weer), was men bij MTV niet tevreden over haar bijdrages uit NY ofzo? Ik vond ze wel leuk.
EN NU WIL IK GVD MTV TERUG OP DE KABEL
ik heb afgelopen weekend gezien hoe goed het is geworden
en zeker tegenover dat tering scheit TMF
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:56 schreef Cybart het volgende:
sylvie roels
EN NU WIL IK GVD MTV TERUG OP DE KABELik heb afgelopen weekend gezien hoe goed het is geworden
en zeker tegenover dat tering scheit TMF
belachelijk hoeveel slechte video's ze laten zien, en hoevaak
ik zet TMF steeds minder aan, vanwege de slechte smaak,
dat gesms wat echt met de week steeds meer van je beeldscherm lijkt op te slokken. jeroen post is zowiezo al nooit mijn favo vj geweest.
Het wordt weer tijd om UPC wakker te schudden want dit kan niet langer doorgaan, die kwelling die TMF heet
quote:Om het allemaal nog erger te maken: de Engelse TMF schijnt echt een heel stuk beter te pruimen te zijn. (afwisselende playlists en geen sms-crap)
Op vrijdag 7 februari 2003 15:37 schreef Cybart het volgende:
tmf is gewoon een walgelijke vertoning met een te beperkte playlist geworden...belachelijk hoeveel slechte video's ze laten zien, en hoevaak
ik zet TMF steeds minder aan, vanwege de slechte smaak,
dat gesms wat echt met de week steeds meer van je beeldscherm lijkt op te slokken. jeroen post is zowiezo al nooit mijn favo vj geweest.Het wordt weer tijd om UPC wakker te schudden want dit kan niet langer doorgaan, die kwelling die TMF heet
Niet te geloven trouwens hoe die jongen kan lullen. Echt een spraakwaterval. En niet 1 keer "eh". Achter elkaar aan een stuk door blijven er maar woorden uit rollen. En niet eens onzin zoals bij Call TV ofzo. Erg knap.
Van de huidige VJ's zijn eigenlijk alleen Seth en Jeroen P. te pruimen, de rest is echt bagger! Ben benieuwd wat Sylvie kan:
quote:Die gozer is een ex-klasgenootje van mij van de middelbare school. Hij is geen spat veranderd, behalve dat ie flink gegroeit is.
Op dinsdag 11 februari 2003 14:51 schreef SmashBro het volgende:
Ah gelukkig, Sander is naar de kapper geweest. Was wel nodig ook.Niet te geloven trouwens hoe die jongen kan lullen. Echt een spraakwaterval. En niet 1 keer "eh". Achter elkaar aan een stuk door blijven er maar woorden uit rollen. En niet eens onzin zoals bij Call TV ofzo. Erg knap.
Hopelijk trekt het nog bij.
Van iemand die een talentenjacht gewonnen heeft en daarna al wat gepresenteerd heeft verwachtte ik toch wat beters.
Heel anders dan Barbara, die vond ik gelijk de eerste dag al best goed en naturel overkomen.
quote:Maar toch kijk ik 1000 x liever naar Sylvie dan naar Barbara...
Op maandag 17 februari 2003 19:38 schreef postinggirl het volgende:
Heel anders dan Barbara, die vond ik gelijk de eerste dag al best goed en naturel overkomen.
quote:Gek, ik vind dus echt precies het tegenovergestelde!
Op maandag 17 februari 2003 19:38 schreef postinggirl het volgende:
Barbara vond ik in het begin echt flut, heel statisch net als Georgie. Die is later gelukkig wel bijgetrokken. Maar Sylvie vond ik het al meteen leuk en goed doen, je kan echt merken dat ze zich goed voorbereid vantevoren, allemaal weetjes over nieuwe cd's en singles en het leven van de betreffende artiest enzo, daar hou ik van. Tenminste wat meer informatie dan alleen "En dan gaan we nu kijken naar het nummer blablabla van blablabla." Dat was ook wat Tooske tot zo'n goede VJ maakte, die had ook bij elk clip die ze aankondige wel een interessant weetje of nieuwtje te vertellen. Ga zo door Sylvie! .
Alleen dat ze haar Meis noemen he. Dat slaat nog steeds nergens op.
quote:Ik denk dat het bij Sylvie ook wat minder uit maakt hoe ze het doet: Het uiterlijk compenseert toch alle andere tekortkomingen. De massa kijkt toch wel. Ik zelf probeer daar doorheen te kijken en zie dat ze er gruwelijk krampachtig bij staat (mijn mening, hoef je het niet mee eens te zijn).
Op maandag 17 februari 2003 20:30 schreef LoekB het volgende:[..]
Maar toch kijk ik 1000 x liever naar Sylvie dan naar Barbara...
.
Een 'gewoon' (let op: Ik zeg niet 'lelijk') uitziend meisje als Barbara, waar je op straat zo langs zou lopen, moet zich gewoon veel meer bewijzen om leuk gevonden te worden door diezelfde massa. Terwijl ik duidelijk zie dat die het dus gewoon veel beter doet (opnieuw: MIJN mening).
Jammer dat de wereld zo in elkaar zit.
(En mensen als Bridget, die zowel uiterlijk als talent mee hebben, lijken nogal zeldzaam te zijn.)
quote:Ik vind haar meer passen bij de belspelletjes van commercieel nederland
Op donderdag 20 februari 2003 20:20 schreef Borin het volgende:
Sorry hoor maar ik vind Sylvie/Meis/Sylvie Meis er echt helemaal niets van bakken. Daarnaast vind ik haar meer bij TMF passen dan bij MTV.
quote:Ja, nu je het zegt..!
Op donderdag 20 februari 2003 20:27 schreef Jolan het volgende:[..]
Ik vind haar meer passen bij de belspelletjes van commercieel nederland
quote:Ik weet niet of ze in staat is een boeiend interview te geven hoor!
Op zaterdag 22 februari 2003 05:45 schreef DarkFire het volgende:
Ik vind haar beter passen in de Playboy!
quote:wie
Op vrijdag 7 maart 2003 15:18 schreef Borin het volgende:
Johnny de Mol officieel ONTSLAGEN!
kwam vandaag tot de ontdekking dat zelfs maastricht MTV heeft
quote:Ze gaat programma's voor de Staatsloterij presenteren, dus we zijn nog niet van haar af.
Op zaterdag 8 maart 2003 02:53 schreef Borin het volgende:
Jongens, ik heb ook slecht nieuws: Kris gaat weg.
quote:Ze verdwijnt godzijdank niet helemaal van de TV
Op zaterdag 8 maart 2003 02:53 schreef Borin het volgende:
Jongens, ik heb ook slecht nieuws: Kris gaat weg.
[Dit bericht is gewijzigd door GeFrenzy2 op 27-03-2003 12:39]
quote:Ze volgt dus dezelfde weg die Beertje van Beers ook heeft afgelegd. Eerst (neuken met een jongen die werkt bij) een muziekzender, daarna de Staatsloterijshow, en vervolgens zal ze een succesvolle talkshow krijgen op prime time.
Op donderdag 27 maart 2003 12:32 schreef SmashBro het volgende:
Ze gaat programma's voor de Staatsloterij presenteren, dus we zijn nog niet van haar af..
quote:reden?
Op woensdag 2 april 2003 18:16 schreef Cybart het volgende:
wanneer wordt Jeroen Pist/Pust ontslagenik irriteer me mateloos aan die vent
quote:Nou eerlijk is eerlijk, hij is ooit wel redelijk goed geweest.
Op woensdag 2 april 2003 18:27 schreef Duiveltja het volgende:[..]
reden?
En dan nog even over Jeroen Post: die zegt af en toe "cocksucker" tegen de sterren die hij interviewt. Zoiets zeg je toch niet! Ik schaam me dood, want hij zet heel Nederland zo voor lul tegenover die sterren (straks denken ze nog dat het in Nederland normaal is om elkaar voor cocksucker uit te maken). Foei, Jeroen! .
quote:KILL! KILL! KILL!
Op donderdag 10 april 2003 14:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeroen Post is heel stom. Hij zegt echt na ieder reclameblok: "Je kijkt nog steeds naar TMF The Music Factory." Hallo? Na 6 jaar TMF kan je toch wel een nieuw zinnetje bedenken?
En hij is stom, niet grappig en bleh.
quote:Jaaaa!! *stab* Wat een nietszeggende doos vind ik hem toch. Hij weet zich geen houding te geven. Zegt constant '...ja' middenin zn zinnen, kijkt zijn gasten niet recht in de ogen etc.
Op donderdag 10 april 2003 14:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeroen Post is heel stom. Hij zegt echt na ieder reclameblok: "Je kijkt nog steeds naar TMF The Music Factory." Hallo? Na 6 jaar TMF kan je toch wel een nieuw zinnetje bedenken?
En hij is stom, niet grappig en bleh.
Hij had toch eerst ook dat zinnetje AAAND WE"RE BAAACK
Wel jammer dat Kris () weg is! Hoop dat ze een leuke carriere tegemoet gaat, dat verdient ze!
Maar ja, dat kan ook niet anders als je op zo'n zender zit.
Daar zit echt geen greintje creativiteit en spontaniteit meer in. En dat slaat dan natuurlijk over naar degene die het allemaal aan elkaar moet lullen.
Best wel zonde want volgens mij kan 'ie op zich best wel presenteren. Misschien komt 'ie op een andere zender beter tot z'n recht. Zes a zeven jaar tmf lijkt me ook lang zat.
quote:Word!
Op zaterdag 19 april 2003 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hind is een natuurtalent VJ, dat zag je net wel. Wanneer wordt ze aangenomen?
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 12:10 schreef HeyFreak het volgende:
[afbeelding]
quote:mwah, mtv europe had in het begin wel meer goeie vj's, maarja dat zijn vervlogen tijden ;{
Op zaterdag 19 april 2003 13:06 schreef Apfel het volgende:[..]
Enigste goede presentator die MTV ooit heeft gehad
quote:
Sylvie Meis van MTV naar TMF
Babe Trap in de maakSylvie Meis wordt de nieuwste VJ bij TMF. Vanaf 1 september presenteert zij dagelijks, tussen 18.00 tot 19.00 uur, het gloednieuwe interactieve programma Babetrap. Gewapend met de camera reist zij kris kras door Nederland en bezoekt zij diverse locaties waar jongeren te vinden zijn.
Sylvie laat geen onderwerp onbesproken en de kijker staat bij Babetrap in de schijnwerpers. Kijkers kunnen zelfgemaakte filmpjes en MMS-jes opsturen. De leukste en meest creatieve filmpjes zie je terug bij Babetrap. En de TMF ID-members staan bij Babetrap natuurlijk ook centraal. Zo bezoekt Sylvie de kamers van verschillende ID-members en krijgen ID's hun eigen top 3 in het programma.
In de rubriek Meet your Star gaat Sylvie samen met een ID-member op zoek naar zijn/haar favoriete Bekende Nederlander.
Het programma Babetrap is volgens TMF Sylvie Meis op het lijf geschreven. In het persbericht meldt ze: 'Ik vind het heerlijk om veel op locatie te werken en direct contact te hebben met de TMF-kijkers. Je weet van te voren nooit hoe een aflevering zal eindigen en dat is enorm spannend. Babetrap wordt echt een programma dat niet alleen voor, maar vooral ook door de kijkers wordt gemaakt.'
Daarnaast speelt Sylvie ook een rol in de multimedia soap Jong Zuid, waarvan TMF met grote regelmaat specials uitzendt, onder de naam 'Behind the soap'.
Babetrap wordt bij TMF dagelijks herhaald, tussen 12.00 en 13.00 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |