Nee dat mag niet zomaar. nee ze mag hier niet werken. nee ze krijg geen paspoort. nee ze krijgt geen verblijfsvergunning/.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:42 schreef LoveHenk het volgende:
hey. kan ik naar gemeente gaan en binnen een uur officieel met een Taiwanese trouwen? Ik neem aan van wel. ik ben wel student en kan geen twee mensen onderhouden, maar dat moet toch net relevant zijn als twee mensen van elkaar houden en willen trouwen?
welke rechten krijgt ze dan? mag ze dan als getrouwde in NL werken? krijgt ze meteen NL nationaliteit? of NL verblijfsvergunning?
Importbruidje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:53 schreef LoveHenk het volgende:
hey mensen niet jaloers zijn dat ik game heb om een buitenlandse te versieren...
on topic blijven, paupers...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:55 schreef LoveHenk het volgende:
geen importbruid lol. mss ben je in de war met thailand? taiwan's GDP per capita is 3 keer zo hoog.
het gaat om de uitdrukking "mijn vrouw". het geeft me een gevoel van belangrijkheidquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:02 schreef LasTeR het volgende:
Ja, ontzettend 'geil' om drank te bestellen voor een vrouw.
Nou ik weet niet of ze wel meteen in je hoerenkast wil gaan werken hoor vraag het eerst us ff aan derquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:42 schreef LoveHenk het volgende:
hey. kan ik naar gemeente gaan en binnen een uur officieel met een Taiwanese trouwen? Ik neem aan van wel. ik ben wel student en kan geen twee mensen onderhouden, maar dat moet toch net relevant zijn als twee mensen van elkaar houden en willen trouwen?
welke rechten krijgt ze dan? mag ze dan als getrouwde in NL werken? krijgt ze meteen NL nationaliteit? of NL verblijfsvergunning?
Duurt dat lang? Zo'n opleiding tot pinda peller?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:04 schreef LoveHenk het volgende:
een pinda peller met een master diploma
Nee hoor, je bent nog niet getrouwd zeg je net zelf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:02 schreef LoveHenk het volgende:
kijk eens jullie arme hahaha arme rukkers, thuis achter pc zitten aftrekken. MAAR IK HEB EEN VROUW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |