Dat werkt niet, want staat nergens bij dat je het uit kan zettenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:46 schreef Dreetje74 het volgende:
Configuratiescherm> Muis> 1 van de tabjes
Zo'n knopje zit er dus inderdaad, alleen bij heeft het niks met de muis-funcite te maken. Op het icoontje staat bij mij ook een soort beeldschermpje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:48 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat knopje, bovenaan je touchpad. Als het lichtje rood is, kan jij je touchpad niet meer gebruiken. Maar ik heb ook een USB muis en bij mij werken ze gewoon beide.
Ga het uitproberen als ik op mijn eigen laptop zitquote:
Dat dus.. Waarom moet hij uit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:27 schreef JJH het volgende:
Gewoon de usb muis in een poort stoppen en die gebruiken. Bij mij doen ze het beide naast elkaar, en bij alle ander laptops die ik ken ook.
Dan functioneert het niet goed. Ik heb een HP en heb ook zo'n knopje. Ik kan mijn touchpad niet meer gebruiken als het lichtje rood brandt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:16 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Dat werkt niet, want staat nergens bij dat je het uit kan zetten![]()
[..]
Zo'n knopje zit er dus inderdaad, alleen bij heeft het niks met de muis-funcite te maken. Op het icoontje staat bij mij ook een soort beeldschermpje.
[..]
Ga het uitproberen als ik op mijn eigen laptop zit
Dit ben ik inderdaad vergeten erbij te zetten. Maar volgens mij is mijn touch-gedeelte gevoeliger als een andere. Als ik zit te typen en je raakt dat ding echt niet / z.g.a niet aan dan reageert hij daar al op en springt de cursor ergens anders heen, waarnaar je op een ander punt verder zit te typen. Omdat ik veel type op mijn laptop is dit echt heel erg vervelend. Dat is de reden.quote:
Hoe ziet het icoontje er bij dat knopje uit, ook een soort beeldschermpje of iets anders?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:08 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dan functioneert het niet goed. Ik heb een HP en heb ook zo'n knopje. Ik kan mijn touchpad niet meer gebruiken als het lichtje rood brandt.
Die ga ik ook proberen als ik hem heb, dankje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:00 schreef rekenwonder het volgende:
Soms kan je het touch pad in de BIOS uitschakelen (F2, Del of een andere toets indrukken bij het opstarten van de computer).
Ja, ook een beeldschermpje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:32 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Dit ben ik inderdaad vergeten erbij te zetten. Maar volgens mij is mijn touch-gedeelte gevoeliger als een andere. Als ik zit te typen en je raakt dat ding echt niet / z.g.a niet aan dan reageert hij daar al op en springt de cursor ergens anders heen, waarnaar je op een ander punt verder zit te typen. Omdat ik veel type op mijn laptop is dit echt heel erg vervelend. Dat is de reden.
[..]
Hoe ziet het icoontje er bij dat knopje uit, ook een soort beeldschermpje of iets anders?
[..]
Die ga ik ook proberen als ik hem heb, dankje.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:06 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
Ik ga vnv even een foto plaatsen hoe het er bij mij uitziet
Daar dacht ik ook meteen aan. Is er niet iets van een sneltoets voor? Bij mijn Thinkpad kan ik gewoon schakelen net als tussen schermen met een sneltoets. Dus muis, touch of muis+touch (Of helemaal nietsquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:01 schreef mschol het volgende:
heel stom misschien, maar kan je in apparaatbeheer niet gewoon de hardware voor je touchpad uitschakelen?
Dat knopje is het ja. Als het rood brandt moet je touchpad niet meer gebruikt kunnen worden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:37 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zo dus.
Stom van mij maar hoe kom je in apparaatbeheerquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:01 schreef mschol het volgende:
heel stom misschien, maar kan je in apparaatbeheer niet gewoon de hardware voor je touchpad uitschakelen?
Ok, dan is die van mij dus kapot denk ik, aangezien als hij rood of wit is, bij allebei doet hij het gewoon.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat knopje is het ja. Als het rood brandt moet je touchpad niet meer gebruikt kunnen worden.
rechtermuisklik op "my computer" -> manage (beheren) -> apparaatbeheer/device managerquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:42 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Stom van mij maar hoe kom je in apparaatbeheer?
[..]
Heb het gevonden. Er staan inderdaad 2 muizen. 1 ps/2 mouse en 1 Mx518 (mijn externe muis).quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
rechtermuisklik op "my computer" -> manage (beheren) -> apparaatbeheer/device manager
je moet hem niet uninstallen maar via rechtermuisklik uitschakelen/disablenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:38 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Heb het gevonden. Er staan inderdaad 2 muizen. 1 ps/2 mouse en 1 Mx518 (mijn externe muis).
Maar als ik die ps/2 muis ''uninstall'', kan ik hem dan daarna nog makkelijk weer installeren? Want als ik mijn laptop een keer meeneem en geen muis bijheb, moet ik heel soms toch terug kunnen vallen op mijn touch-muis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |