Je moet wat zodra je de 40 passeert.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:53 schreef Neroje het volgende:
Verwachtingen hebben van mensen die je op het internet "ontmoet"
hihi remlof word er helemaal depri vanquote:
Ja inderdaad, even kijken welke Fok!ker dat was.quote:
Euthenasiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je moet wat zodra je de 40 passeert.
quote:
Bijvoorbeeld.quote:
WTF die dunne meisjes in jou foboquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:38 schreef Skeletor het volgende:
Viezie!!!![]()
Je hebt t toch niet over mij hè?!
wil je er een paar hebben?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
WTF die dunne meisjes in jou fobo
Heey Fok jij ook nog?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:38 schreef Skeletor het volgende:
Viezie!!!![]()
Je hebt t toch niet over mij hè?!
Gehehe je fobo...quote:
Ik heb nooit een grote bek!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:45 schreef Wisheh het volgende:
Ik heb dat altijd bij jou. Grote bek erop waar ik wel van hou. Nu alleen nog een foto en dan kan ik verder oordelen of ik hier nog post neerzet of ik deze situatie heb meegemaakt.
Waarbij?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb nooit een grote bek!
Nergens niet...ik ben heel lief enzo? Hoe kom je erbij?
ja nee die heb ik niet in mijn tuin!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef Mriya het volgende:
Pics or it didn't happen.
Men zegt dat ik er goed uit zie en jonger dan...dus?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:16 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben eigenlijk teringbenieuwd hoe Zhe nou uitziet
Volgens mij doodsexy
Maak me wildquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Men zegt dat ik er goed uit zie en jonger dan...dus?
nouw 3xnixquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:41 schreef 3keernix het volgende:
Waarom lach je om me?
Fuck off, zhe-devilll's topics zijn cultquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben voor een systeem waarbij op elk topic van zhe-devill automatisch een slotje komt. Verdomme zeg wat een bagger elke keer.
typo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Fuck off, zhe-devilll's topics zijn cult kut
Hypo dus nieuwe hyp.quote:
Yess i am a hippy chick!quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |