Al die DS RPG's lijken op elkaar qua stijl,.............quote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het raakvlakken, maar M&L is echt een RPG, SPM is meer adventure-platform. Ze spelen toch wel echt anders. Ik vind M&L veel leuker ook, maar ik ben een RPG nerd.
[..]
Yup:
In M&L3 geven ze soms gewoon aan dat je beter even kunt gaan savenquote:Op zondag 1 november 2009 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik word soms wel moe van die lange filmpjes tussendoor. Ik mis de skip-knop, vooral als ik ben vergeten te saven en dus doodga.
PiT pas geleden uitgespeeld. Klein uur bezig geweest met laatste battles... Superstar Saga duurde ook belachelijk lang.quote:Op zondag 1 november 2009 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
PiT heb ik overigens nooit helemaal uitgespeeld, ik ben tot de eindbaas gekomen, maar had er geen zin meer in. Die battle duurde veel te lang
Join the Club. Mijn lijstje 'klote eindbazen' is vrij grootquote:Op zondag 1 november 2009 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik bij de meeste games, ik krijg die eindbaas nooit onder de knie.
Sonic Rush, Elite Beat Agents, Zelda Phantom Hourglassquote:Op zondag 1 november 2009 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Join the Club. Mijn lijstje 'klote eindbazen' is vrij groot
Golden Sun, Lost Odyssey, Crisis Core, Partners in Time, etcSommige wil ik nog wel doen, maar sommige bekijken het maar
Ah,.... die kan ik mooi van mijn DS lijst schrappenquote:
Ik twijfel ook, het 'richten' van je aanvallen gebeurt willekeurig. Als jij cure gebruikt is het nog maar de vraag wie het krijgtquote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,.... die kan ik mooi van mijn DS lijst schrappen
Ik dacht precies hetzelfde! Tevens zag het er allemaal maar matig uit.quote:Op zondag 1 november 2009 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel ook, het 'richten' van je aanvallen gebeurt willekeurig. Als jij cure gebruikt is het nog maar de vraag wie het krijgtMisschien dat dit voor de Westerse release aangepast wordt, maar ik ben een beetje teleurgesteld...
Dragon Quest! Zowel IV (Chapters of the Chosen) als V (Hand of the Heavenly Bride) zijn ge-wel-digquote:Op zondag 1 november 2009 12:46 schreef _Flea_ het volgende:
En wat is naast M&L3 nog een echte aanrader om te spelen op RPG gebied?
Chrono Trigger, Final Fantasy IV.quote:Op zondag 1 november 2009 12:46 schreef _Flea_ het volgende:
En wat is naast M&L3 nog een echte aanrader om te spelen op RPG gebied?
quote:
die ken ik helemaal nietquote:Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Hoe kan ik Chrono Trigger vergeten te noemenBESTE GAME OOIT!
DSiquote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef thePeoplesClub het volgende:
Hallo,
Ik wil voor mijn broertje's verjaardag een Nintendo DSI of Lite kopen.
Hij wordt 9 jaar en het zal zijn eerste spelcomputer zijn.
Kan ik beter voor de laatste nieuwere gaan (DSI) of kan hij met de Lite ook een paar jaar mee amuseren? Zijn de toekomstige spellen voor de Nintendo DS ook dan nog steeds geschikt voor de Lite?
Bedankt.
Intertoys niet meer. Alleen BS nog.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
je kunt hem op dit moment het beste in de winkel kopen, zowel intertoys als bart smit hebben deze week aanbiedingen met 10-15 % kortingen
Klopt. Ik meen dat je er zo'n 3-4 uur mee kan doen. De DS Lite tot 6 uur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:09 schreef thePeoplesClub het volgende:
De batterijen van een DSI gaan wel iets minder lang mee dan een DS Lite vanwege het iets grotere scherm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |