De ruby red kleur vind ik niks.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
De kleuren zijn wel mooi!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, dat ding is echt huge
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, dat ding is echt huge
[ afbeelding ]
Die bruine is echt mooi!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
De kleuren zijn wel mooi!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Iemand al een idee of dit een aanrader is?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelezen op NeoGAF:
[ afbeelding ]
Website: Nostalgia Ignition site
Genre: Turn-based RPG
Platform: Nintendo DS
Rating: E10
Developer: Matrix Software and Red Entertainment
Publisher: Ignition Entertainment
Story (From the Igntion site): It is the age of the Airship. At the end of the 19th century, in a place much like our own, the bold and courageous loaded their dreams upon these flying machines and ventured out into the skies above.
One such adventurer was known around the world for his audacity and daring. The legendary Gilbert Brown was the most famous explorer in all of England. However, tempting fate one too many times, he crossed paths with a mysterious organization and was never seen again.
Years later, Eddie, Gilbert's son, boards the one thing his father left behind: his airship, the Maverick. Leaving the only place he's ever known, Eddie departs London in search of his missing father and embarks on an adventure of his own...
Features:
.35+ hour adventure with sidequests
.Intense airship battles
.Real world locations and major cities
.Engaging skill system
Boxart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reviews
Game Informer: 80
Release Date: NA: Oct 27 (but Gamestop seems to have it in already)
Impressions
N-sider: "I've been enjoying it thus far—Matrix's hand, the one that wrought the DS Final Fantasy remakes as well as Avalon Code is definitely evident"
Joystiq:
"If Dragon Quest were set in a fake version of early 20th century Earth, it would be Nostalgia."
Webcomic: Vol 1 and 2
Screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Videos
Launch Trailer
E3 09 trailer
Party Battle Gameplay
Lijkt een beetje op Skies of Arcadia, in een modernere setting. Ik hou de game even in de gaten, misschien dat ik 'm ga spelen na Mario & Luigi
Ik kan je nu alleen nog linken naar datzelfde topic op NeoGAF: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=377884quote:Op zondag 1 november 2009 10:26 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Iemand al een idee of dit een aanrader is?
Ben normaal niet van de RPG. Te veel tekst enzo
Of ik snap het hele attack/defend idee erachter niet. Ik attack alleen maar :p
Jullie spelen het meer dan mij, dus overtuig me eens!
Ik hoor van iedereen dat M&L3 super schijnt te zijn. Is het vergelijkbaar met Super Paper Mario (behalve het 3d en platform gebeuren) qua RPG?quote:Op zondag 1 november 2009 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan je nu alleen nog linken naar datzelfde topic op NeoGAF: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=377884
Ik heb de game wel al, maar ik wil eerst M&L3 uitspelen.
Nee. Niet helemaal. Super Paper Mario is een platformer met RPG elementen. M&L is een RPG met platform elementen. Lijkt hetzelfde, maar speelt heel anders. M&L heeft echt turnbased battles enzo terwijl je in SPM gewoon op de vijand springt in realtime.quote:Op zondag 1 november 2009 11:37 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat M&L3 super schijnt te zijn. Is het vergelijkbaar met Super Paper Mario (behalve het 3d en platform gebeuren) qua RPG?
Ah ok, duidelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Niet helemaal. Super Paper Mario is een platformer met RPG elementen. M&L is een RPG met platform elementen. Lijkt hetzelfde, maar speelt heel anders. M&L heeft echt turnbased battles enzo terwijl je in SPM gewoon op de vijand springt in realtime.
In dit geval ook totaal niet nee. Je moet er continu je hoofd bijhouden aangezien je aanvallen kunt ontwijken en jouw aanvallen kunt versterken. Als iemand bijvoorbeeld een vuurbal naar Mario gooit kun je daar overheen springen als je op het juiste moment springt. Ook kun je als je aanvalt met een hamer de kracht opbouwen door iets langer te wachten met slaan. Wacht je echter te lang dan val je achterover en sla je dus helemaal niet. Het gaat veel dieper dan de 'standaard' turnbased RPG waarbij je enkel op A drukt en de sterkste aanval kiest.quote:Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ah ok, duidelijk.
Maar is het niet zo met turnbased dat als je maar de beste attack maakt, je alles wint? Domme vraag mss, maar ben dus niet zo bekend in het RPG gebeuren.
Hoe is ie in vergelijking met ‘Partners in Time’ en ‘Superstar Saga’?quote:Op zondag 1 november 2009 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario & Luigi 3 is echt awesome. Niet alleen de gameplay is dus erg goed, ook de humor en dialogen zijn geniaal. Bowser speelt de rol van zijn leven
Inside Bowser > Superstar Saga >>> Partners in Time.quote:Op zondag 1 november 2009 11:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Hoe is ie in vergelijking met ‘Partners in Time’ en ‘Superstar Saga’?
Als ik het zo lees, heeft het veel raakvlakken met SPM. Daar had je dezelfde acties bij. Dat was wel leuk, want je bleef echt bezig ipv op je beurt wachten.quote:Op zondag 1 november 2009 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In dit geval ook totaal niet nee. Je moet er continu je hoofd bijhouden aangezien je aanvallen kunt ontwijken en jouw aanvallen kunt versterken. Als iemand bijvoorbeeld een vuurbal naar Mario gooit kun je daar overheen springen als je op het juiste moment springt. Ook kun je als je aanvalt met een hamer de kracht opbouwen door iets langer te wachten met slaan. Wacht je echter te lang dan val je achterover en sla je dus helemaal niet. Het gaat veel dieper dan de 'standaard' turnbased RPG waarbij je enkel op A drukt en de sterkste aanval kiest.
Sommige vijanden zijn ook bestand tegen bepaalde aanvallen. Een vijand met spikes op zijn rug kun je bijvoorbeeld niet aanvallen met een sprong, dat kost jou dan HP.
Mario & Luigi 3 is echt awesome. Niet alleen de gameplay is dus erg goed, ook de humor en dialogen zijn geniaal. Bowser speelt de rol van zijn leven
Hoeveel versies zijn er dan voor de DS?quote:Op zondag 1 november 2009 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu M&L 2 aan het spelen, ga soms echt gillen en wil dan de DS doormidden breken, maar even tot 10 tellen helpt ook wel goed. Ik vind hem tot nu toe tof genoeg om deel 3 alvast te bestellen
.
Tuurlijk heeft het raakvlakken, maar M&L is echt een RPG, SPM is meer adventure-platform. Ze spelen toch wel echt anders. Ik vind M&L veel leuker ook, maar ik ben een RPG nerd.quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, heeft het veel raakvlakken met SPM. Daar had je dezelfde acties bij. Dat was wel leuk, want je bleef echt bezig ipv op je beurt wachten.
Yup:quote:Is Nostalgia wel zo'n standaard turnbased RPG?
2 geloof ik. En eentje voor de GBA.quote:Op zondag 1 november 2009 12:03 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Hoeveel versies zijn er dan voor de DS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |