Als het goed is straks (pre-order vanaf 26 oktober) exclusief bij game.co.uk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:44 schreef Aether het volgende:
[..]
Nintendo is nooit zo van de fotowinkel
Wel leuk. De limited DS (bij Phantom Hourglass) was alleen in NA te krijgen.
Topwinkel!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het goed is straks (pre-order vanaf 26 oktober) exclusief bij game.co.uk!
Geen FFIVWoLquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gpara.com/comingsoon/hikarino4sensi/091021/
Final Fantasy 4 Warriors of Light. Voortaan noem ik 'm FF4W trouwens.
quote:System Flaw, het eerste DSi-only spel
Gespot door Kotaku, het eerste DS-spel dat alleen werkt met een DSi. Voor de zekerheid heeft Nintendo drie verschillende waarschuwingen op de hoes laten drukken, al zullen er ongetwijfeld nog steeds klachten binnenkomen van mensen die hem niet aan de praat krijgen op hun Lite. Het spel zelf ziet er eigenlijk best interessant uit. Op het eerste gezicht lijkt het gewoon een schietspel met camerabeelden op de achtergrond, maar het aardige is dat System Flaw aan de hand van die camerabeelden kan achterhalen hoe de DSi beweegt. Richten doe je dus niet met de stylus of de d-pad, maar gewoon door de hele DSi te bewegen totdat je de aliens in je vizier hebt. Filmpje na de klik. De vraag is of Storm City Entertainment (hun catalogus is nogal deprimerend) er meer van kan maken dan een oneindige shooting gallery, maar de techniek is veelbelovend. Duck Hunt op de DSi zou zomaar mogelijk zijn!
NISquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef -Marjo- het volgende:
Ben bezig met A Witch's Tale.
Wat een leuk spel!
[ afbeelding ]
Wat maakt het zo leuk?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef -Marjo- het volgende:
Ben bezig met A Witch's Tale.
Wat een leuk spel!
Ik zit al een tijd op dit spel te wachten, lijkt me echt geweldig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelezen op NeoGAF:
Lijkt een beetje op Skies of Arcadia, in een modernere setting. Ik hou de game even in de gaten, misschien dat ik 'm ga spelen na Mario & Luigi
Zal wel dezelfde Link zijn, maar dan vooruit in de tijd gestuurd of iets dergelijks. Overigens heb ik even geklooit met dat trein-gebeuren, maar het is echt slaapverwekkend saaiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef Aether het volgende:
Van games.blog.nl:
Europese Spirit Tracks boxart
[ afbeelding ]
Europese Zelda-hoesjes (links) zijn altijd mooier dan Amerikaanse (rechts). (Vergelijk ook het Europese hoesje van Phantom Hourglass met de Amerikaanse). De tekenfilmstijl blijft toch het beste passen bij de Link die ik me herinner uit de handleidingen van oude Zelda’s. Ik droom nog steeds over de dag dat een volgende console-Legend of Zelda er ook weer zo mooi uitziet. Verder vrees ik dat Spirit Tracks wel weer zo vol met hints en aanwijzingen zal zitten dat het net zo makkelijk wordt als Phantom Hourglass, maar gelukkig voor Nintendo kan ik het niet over mijn hart krijgen om een nieuwe Zelda niet te kopen. Hier nog een video-interview waarin een medewerker verklapt dat Spirit Track zich 100 jaar afspeelt na de gebeurtenissen in Phantom Hourglass (het is dus niet dezelfde Link), en dat we later in het spel ook zelf spoorlijnen mogen aanleggen om onbekend gebied te verkennen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe DSi: 4.2" Nieuwe naam: DSi LL
http://www.nintendo.co.jp/ds/dsiLL/index.html
21 november in Japan, 20.000 Yen (150 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, daar dacht ik ook aan nadat ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben alleen bang dat het scherm te groot is voor de gebruikte resolutie
Wilde net zeggen, nu kun je echt met gemak op de pixel nauwkeurig tikkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben alleen bang dat het scherm te groot is voor de gebruikte resolutie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |