abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73602456
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Da's wel heel erg... Heb je al koekjes enzo die je klanten kan geven, dat helpt namelijk
Heb hem nu denk ik al wel 5 keer uitgespeeld Maar een nieuw mariospel gaat er altijd in, dus die maar eens fixen
Ja, maar ik kom echt steeds 5 dollar tekort ofzo, terwijl ik geen fouten maak .
Tap tap tap
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:50:30 #27
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_73602471
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, maar ik kom echt steeds 5 dollar tekort ofzo, terwijl ik geen fouten maak .
Argh... gewoon blijven proberen dus
Heb je nog meer tips qua verslavende spelletjes?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_73602521
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Argh... gewoon blijven proberen dus
Heb je nog meer tips qua verslavende spelletjes?
Elite Beat Agents Daar zitten echt veel uren in

Ik ben gisteren begonnen aan Hidden Objects:The Big Journey. Niet zo moeilijk, speelt lekker weg.
Heb Jewel Quest toch maar opgegeven .
Tap tap tap
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:59:13 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73602628
Wat spelen jullie allemaal onbekende games zeg
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:01:59 #30
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_73602678
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Elite Beat Agents Daar zitten echt veel uren in

Ik ben gisteren begonnen aan Hidden Objects:The Big Journey. Niet zo moeilijk, speelt lekker weg.
Heb Jewel Quest toch maar opgegeven .
Okido, die dan maar eens proberen
Jewel Quest heb ik volgens mij ook nooit geprobeerd, ook maar eens doen.

Heb je Dr Layton and the curious village al gedaan? Ook leuk!
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:02:28 #31
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73602687
als we dan toch aan het opbiechten zijn, ik ben op dit moment heel druk bezig met rofffl Denksport Varia
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:06:17 #32
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_73602754
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:02 schreef Klonk het volgende:
als we dan toch aan het opbiechten zijn, ik ben op dit moment heel druk bezig met rofffl Denksport Varia
Klinkt ook tof! Welke puzzels zitten daarin?
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:07:20 #33
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73602772
die normaal in een boekje staan, woordzoekers, kruiswoorden, crypto´s, enz, enz, enz.

betrap me zelf er op dat ik puzzelaars sowieso het liefste speel op de DS, de rest van de games speel ik wel op mijn 360
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_73603177
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Okido, die dan maar eens proberen
Jewel Quest heb ik volgens mij ook nooit geprobeerd, ook maar eens doen.

Heb je Dr Layton and the curious village al gedaan? Ook leuk!
ja, die heb ik . Wil deel 2 nog, maar moet eerst wat spellen wegwerken die ik nog heb liggen/half heb uitgespeeld . En ik wil Scribblenauts en Mario & Luigi ook nog, en de nieuwe Zelda in december, en voor de PSP wil ik nog wat spellen en voor de Wii komt er een NSMB en een nieuwe Galaxy, terwijl ik nast vastzit met de vorige... en en en
Tap tap tap
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:31:17 #35
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73603222
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ja, die heb ik . Wil deel 2 nog, maar moet eerst wat spellen wegwerken die ik nog heb liggen/half heb uitgespeeld . En ik wil Scribblenauts en Mario & Luigi ook nog, en de nieuwe Zelda in december, en voor de PSP wil ik nog wat spellen en voor de Wii komt er een NSMB en een nieuwe Galaxy, terwijl ik nast vastzit met de vorige... en en en
Je hebt mazzel dat je geen PS3 of 360 erbij hebt, dan was je helemaal omgekomen in de games
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_73603240
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je hebt mazzel dat je geen PS3 of 360 erbij hebt, dan was je helemaal omgekomen in de games
Daarom heb ik ook geen PS3
Tap tap tap
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:36:06 #37
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73603320
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook geen PS3
Het is gewoon een kwestie van plannen Geen nwe games kopen als je oude nog niet uit hebt enzo. Als ik strax weer een Wii heb moet ik ook een hoop 'inhalen' maar dat ga ik gewoon één voor één doen. Dead Space, Madworld, Overkill, New Mario en SMG2... Even een half jaartje nixen maar als ik volgend jaar klaar ben met mn studie
pi_73605116
Layton 1 vandaag uitgespeelt, nu beginnen aan Layton 2
pi_73615046
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is gewoon een kwestie van plannen Geen nwe games kopen als je oude nog niet uit hebt enzo. Als ik strax weer een Wii heb moet ik ook een hoop 'inhalen' maar dat ga ik gewoon één voor één doen. Dead Space, Madworld, Overkill, New Mario en SMG2... Even een half jaartje nixen maar als ik volgend jaar klaar ben met mn studie
Ik heb eigenlijk nog heel weinig echt uitgespeeld. Bij Elite Beat Agents zit ik ergens vast en nu heb ik het te lang niet meer gedaan en moet ik eigenlijk een level lager verder gaan.
Sonic 1 kreeg ik de eindbaas niet uitgespeeld: hetzelfde bij Zelda. Indiana Jones was geen zak aan, Jewel Quest is kut (hoeveel levels heeft dat spel??).

Trouwens, voor de DS wil ik de nieuwe Kirby ook nog wel spelen eigenlijk
En voor de Wii was ik Super Pauper Mario en Wario Shake Dimensions vergeten, die staan ook nog op m'n lijstje.
Tap tap tap
pi_73620974
Van Elite beat agents snap ik nauwelijks hoe je zo ver kunt komen dat je vast komt te zitten, ik was het na een half uur echt al spuugzat. Wat vindt iedereen daar toch zo leuk aan?

Layton 2 blijft leuk, maar ik heb wel het gevoel dat deze wat makkelijker is dan deel 1, andere mensen hetzelfde gevoel?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_73621302
Als je het kunt, is het leuk
Ik zit nu in een level waarin het niet meer lukt, en dan is het inderdaad een stuk minder leuk
Tap tap tap
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:30:50 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73630252
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nog heel weinig echt uitgespeeld. Bij Elite Beat Agents zit ik ergens vast en nu heb ik het te lang niet meer gedaan en moet ik eigenlijk een level lager verder gaan.
Sonic 1 kreeg ik de eindbaas niet uitgespeeld: hetzelfde bij Zelda. Indiana Jones was geen zak aan, Jewel Quest is kut (hoeveel levels heeft dat spel??).

Trouwens, voor de DS wil ik de nieuwe Kirby ook nog wel spelen eigenlijk
En voor de Wii was ik Super Pauper Mario en Wario Shake Dimensions vergeten, die staan ook nog op m'n lijstje.
De nwe Kirby op de DS vind ik niet zo leuk... Beetje erg simpel van opzet. Wel heel erg roze Super Paper Mario is briljant! Die moet je snel gaan spelen
pi_73630930
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Als je het kunt, is het leuk
Ik zit nu in een level waarin het niet meer lukt, en dan is het inderdaad een stuk minder leuk
Ik zit op level 3 vast bij Jamiroquai... Kom daar echt niet doorheen, het is meestal na 10/15 bolletjes al over. Lijkt totaal geen ritme in te zitten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:32:46 #44
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73641985
Ik moet even een Scribblenauts update geven! Ik ben inmiddels bijna klaar met wereld 8! Nog twee werelden daarna en ik ben er klaar mee! Ik hang echt tussen twee uitersten in wat betreft mijn mening over de game. Aan de ene kant is het de meest geniale game in 10 jaar tijd, en aan de andere kant heeft het de meest frustrerende besturing sinds LBP.
Je leert echter wel leven met die besturing en dan blijft er dus een geniale game over.
pi_73645564
quote:
HAIR SALON TO BE FIRST DSI-ONLY TITLE FOR EUROPE
Publisher 505 Games has announced that their upcoming game Hair Salon will be the first Nintendo DSi-only title released in Europe.

505 Games have today announced that Nintendo has confirmed Hair Salon as the first Nintendo DSi only game to be released in Europe. The interactive title makes use of the console's built in camera, meaning the November 13th release date will mark the first time a boxed Nintendo DSi exclusive title will appear in stores.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:33:41 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73645729
Hahaha, shit he! Nu MOET ik wel een DSi kopen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:36:05 #47
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73645819
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De nwe Kirby op de DS vind ik niet zo leuk... Beetje erg simpel van opzet.
Bedoel je Squeak Squad of die port van die SNES game? Squeak Squad is te gek namelijk maar die andere is idd een beetje overhyped/vertroebeld jeugdsentiment.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:38:48 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73645898
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:36 schreef Marble het volgende:

[..]

Bedoel je Squeak Squad of die port van die SNES game? Squeak Squad is te gek namelijk maar die andere is idd een beetje overhyped/vertroebeld jeugdsentiment.
Ik wist niet dat er twee Kirby games zijn/komen nu Ik bedoelde iig Kirby Superstar. Squeek Squad ken ik niet...
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:40:57 #49
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73645980
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er twee Kirby games zijn/komen nu Ik bedoelde iig Kirby Superstar. Squeek Squad ken ik niet...
Er zijn er 3:

Canvas Curse (stylus control)
Squeak Squad (traditionele platformer)
Super Star Ultra (SNES port)
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:44:50 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73646108
Ja, Canvas Curve is zo oud dat ik die niet meetelde nu. Ik dacht ook dat SS nog uit moest komen, maar die is inmiddels ook al uit 2007 zag ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')