Ja, maar ik kom echt steeds 5 dollar tekort ofzo, terwijl ik geen fouten maakquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's wel heel erg... Heb je al koekjes enzo die je klanten kan geven, dat helpt namelijk
![]()
Heb hem nu denk ik al wel 5 keer uitgespeeldMaar een nieuw mariospel gaat er altijd in, dus die maar eens fixen
Argh... gewoon blijven proberen dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom echt steeds 5 dollar tekort ofzo, terwijl ik geen fouten maak.
Elite Beat Agentsquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Argh... gewoon blijven proberen dus
Heb je nog meer tips qua verslavende spelletjes?
Okido, die dan maar eens proberenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elite Beat Agents![]()
Daar zitten echt veel uren in
Ik ben gisteren begonnen aan Hidden Objects:The Big Journey. Niet zo moeilijk, speelt lekker weg.
Heb Jewel Quest toch maar opgegeven.
Klinkt ook tof! Welke puzzels zitten daarin?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:02 schreef Klonk het volgende:
als we dan toch aan het opbiechten zijn, ik ben op dit moment heel druk bezig met rofffl Denksport Varia
ja, die heb ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido, die dan maar eens proberen
Jewel Quest heb ik volgens mij ook nooit geprobeerd, ook maar eens doen.
Heb je Dr Layton and the curious village al gedaan? Ook leuk!
Je hebt mazzel dat je geen PS3 of 360 erbij hebt, dan was je helemaal omgekomen in de gamesquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, die heb ik. Wil deel 2 nog, maar moet eerst wat spellen wegwerken die ik nog heb liggen/half heb uitgespeeld
. En ik wil Scribblenauts en Mario & Luigi ook nog, en de nieuwe Zelda in december, en voor de PSP wil ik nog wat spellen en voor de Wii komt er een NSMB en een nieuwe Galaxy, terwijl ik nast vastzit met de vorige... en en en
Daarom heb ik ook geen PS3quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat je geen PS3 of 360 erbij hebt, dan was je helemaal omgekomen in de games
Het is gewoon een kwestie van plannenquote:
Ik heb eigenlijk nog heel weinig echt uitgespeeld. Bij Elite Beat Agents zit ik ergens vast en nu heb ik het te lang niet meer gedaan en moet ik eigenlijk een level lager verder gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van plannenGeen nwe games kopen als je oude nog niet uit hebt enzo. Als ik strax weer een Wii heb moet ik ook een hoop 'inhalen' maar dat ga ik gewoon één voor één doen. Dead Space, Madworld, Overkill, New Mario en SMG2... Even een half jaartje nixen maar als ik volgend jaar klaar ben met mn studie
De nwe Kirby op de DS vind ik niet zo leuk... Beetje erg simpel van opzet. Wel heel erg rozequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog heel weinig echt uitgespeeld. Bij Elite Beat Agents zit ik ergens vast en nu heb ik het te lang niet meer gedaan en moet ik eigenlijk een level lager verder gaan.
Sonic 1 kreeg ik de eindbaas niet uitgespeeld: hetzelfde bij Zelda. Indiana Jones was geen zak aan, Jewel Quest is kut (hoeveel levels heeft dat spel??).
Trouwens, voor de DS wil ik de nieuwe Kirby ook nog wel spelen eigenlijk
En voor de Wii was ik Super Pauper Mario en Wario Shake Dimensions vergeten, die staan ook nog op m'n lijstje.
Ik zit op level 3 vast bij Jamiroquai... Kom daar echt niet doorheen, het is meestal na 10/15 bolletjes al over. Lijkt totaal geen ritme in te zitten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Als je het kunt, is het leuk
Ik zit nu in een level waarin het niet meer lukt, en dan is het inderdaad een stuk minder leuk
quote:HAIR SALON TO BE FIRST DSI-ONLY TITLE FOR EUROPE
Publisher 505 Games has announced that their upcoming game Hair Salon will be the first Nintendo DSi-only title released in Europe.
505 Games have today announced that Nintendo has confirmed Hair Salon as the first Nintendo DSi only game to be released in Europe. The interactive title makes use of the console's built in camera, meaning the November 13th release date will mark the first time a boxed Nintendo DSi exclusive title will appear in stores.
Bedoel je Squeak Squad of die port van die SNES game? Squeak Squad is te gek namelijk maar die andere is idd een beetje overhyped/vertroebeld jeugdsentiment.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De nwe Kirby op de DS vind ik niet zo leuk... Beetje erg simpel van opzet.
Ik wist niet dat er twee Kirby games zijn/komen nuquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:36 schreef Marble het volgende:
[..]
Bedoel je Squeak Squad of die port van die SNES game? Squeak Squad is te gek namelijk maar die andere is idd een beetje overhyped/vertroebeld jeugdsentiment.
Er zijn er 3:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er twee Kirby games zijn/komen nuIk bedoelde iig Kirby Superstar. Squeek Squad ken ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |