Ik denk dat je Scribblenauts bedoeltquote:Op maandag 30 november 2009 13:20 schreef -Menn0- het volgende:
Las laatst iets over een spel waarbij je allerlei woorden moet opschrijven en dan kreeg je wat je schreef. Maar weet niet meer hoe het heet
Iemand enig idee waar ik het over heb ?
26 euro inclusief verzenden via Mediadis:quote:
Een dag of 4. Meestal krijg je de games di/wo of vr/zaquote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef Jesse_ het volgende:
Nog een weekje wachten op Spirit Tracks![]()
(hoelang doet vgp.ca over verzenden?)
Oh dat valt best mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een dag of 4. Meestal krijg je de games di/wo of vr/za
Think outside the box. Echt, de meest simpele oplossingen werken vaak gewoon.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:40 schreef -Menn0- het volgende:
Scribblenauts is nog best lastig.. Sommig dingen zou ik echt niet weten hoe ik het op moet lossen. Heel slecht, heb level 4 nog niet uitgespeeld....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Haha, met die missie is een vriendin van me ook lang bezig geweestquote:Op woensdag 2 december 2009 22:26 schreef -Menn0- het volgende:
Ik moet tegen een knop aanduwen zodat een duur omhoog schuift maar zodra ik weg stap bij de knop zakt de deur weer. Geen idee wat ik er tegen aan moet zetten...
Merk wel dat ik me d'r echt super mee vermaakt, dieren aan een boer geven kicked ass![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mogelijkheden zijn werkelijkwaar EINDELOOS.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ja!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Is Bowser's Inside Story leuker dan Partners in time?
Dat klinkt als een grote vooruitgang ja!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja!
Geen stomme baby's in Bowsers Inside Story
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |