Ah, misschien kan ik 'm dan toch nog inzetten voor meerdere doeleinden. Nu wekt 'ie me alleen in de ochtend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, drie vrouwen. DS, the pimpmachine!
Is ongeveer 50/50 de tijd dat je met M & L speelt en de tijd dat je met Bowser speelt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef gamefreek het volgende:
Verhaal van prof. Layton 2 uitgespeeld, 128 puzzels opgelost dus nog 10 in het verhaal ofzo en dan nog 12 los te gaan. En die code die je in Curious Village in moet voeren stelt minder voor dan ik had verwacht
Mario & Luigi 3 is weer geweldig, alleen vond ik de humor tussen Mario en Luigi beter dan die met Bowser nu, maar misschien kun je meer met Mario en Luigi spelen als je verder in de game komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
tsja, ziektewet hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Wat spelen jullie die spellen altijd snel uit zeg, ik ben al sinds mei bezig met Jewel Quest, grafspel
Als iets 'n grafspel is dan ga ik 't niet uitspelen maar probeer 't zo snel mogelijk te verkopen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Wat spelen jullie die spellen altijd snel uit zeg, ik ben al sinds mei bezig met Jewel Quest, grafspel
Het is een principekwestie gewordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als iets 'n grafspel is dan ga ik 't niet uitspelen maar probeer 't zo snel mogelijk te verkopen.Laatste kutspel wat ik heb proberen te spelen: Children of Mana, ugh.
Ben ik even blij dat ik geen principes hebquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een principekwestie geworden.
Hoe lang heb jij er over gedaan? Ik had het idee dat hij korter is dan de voorgaande delenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:37 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb hem zojuist uitgespeeld. (geïmporteerde versie, ligt bij Intertoys in Venlo) Is echt 'n aanrader deze game.
Ikzelf heb er 30 uur over gedaan. Kan nog wel iets gerekt worden als je naast de sidequests ook alle challenges doet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij er over gedaan? Ik had het idee dat hij korter is dan de voorgaande delen
Ja, die is een stuk leuker danquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:36 schreef _Flea_ het volgende:
Ben nu bezig in een oud spel: Cradle of Rome. Damn verslavend!
Ja, die is echt super verslavend!quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:36 schreef _Flea_ het volgende:
Ben nu bezig in een oud spel: Cradle of Rome. Damn verslavend!
Herkenbaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die is echt super verslavend!
Zo ben ik ook nog steeds verslaafd aan het bakken van taarten met Cake Mania
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar ik zit bij Cakia Mania vast bij back to the bakery
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |