Ik pasgeleden een klacht ingediend bij UPC omdat ik internet bij hun had aangevraagd en ze deze aanvraag niet in behandeling hadden genomen terwijl ze het wel bevestigd hadden (waardoor ik maar naar Tele2 ben gegaan, wat sneller opgeleverd is dan dat UPC aan tijd nodig had om op mijn klacht te reageren) blijkt nu ook nog eens dat ze opeens het automatisch incasso voor de TV uit hun systeem hebben gehaald waardoor ik nu een acceptgiro over de post heb gekregen waarvoor ik ook nog eens een euro extra moet betalen.
Ik dus nu weer een klacht ingediend en gelijk maar mijn tv opgezegd met de mededeling dat ik ga betalen zodra ik een credit nota van een euro heb ontvangen plus een credit nota voor de resterende maanden. Ben benieuwd hoe ze dit op zullen vatten.
Antiklacht: morgen ga ik lekker 3 weken op vakantie dus wordt vervolgd. (als ik terug ben van vakantie eens zien hoe het ervoor staat met de annulering van mijn abonnement. Zodra het geannuleerd is neem ik eerst 4 weken digitenne op proef en als het bevalt hou ik het en anders neem ik tv via internet bij Tele2
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!